מאיטליה באהבה

ארץ המגף ידועה כממלכת העיצוב הבינלאומית בה מקדישים מחשבה והשקעה רבה בכל רהיט מהתפרים ועד הידיות, תוך שימוש בחומרי גלם משובחים ואם יש מקום ליהנות בו מהמיטב של איטליה הרי הוא סניף דולצ'ה דיבאני חנות רהיטים יוקרתיים במרכז הארץ.
אולם התצוגה יפתח בפניכם צוהר לעיצוב האיטלקי המשובח ותוכלו להתרשם גם מהקולקציות המגוונות דרך אתר האינטרנט ואפילו לקבל ייעוץ בוואטסאפ אפ מיועצי המכירה כולל הסרטת המקום והרהיטים המבוקשים בוידאו, כדי שתוכלו לבחור את הרהיטים הנכונים עבורכם.

ריהוט איכותי בהישג יד

דולצ'ה דיבאני – חנות ריהוט הבית יבואנית רשמית של ריהוט מאיטליה ומוכרת רהיטי יוקרה מהיצרנים ישירות לצרכנים כך שהמחירים מפתיעים והעיצובים מרגשים. תגלו כאן אוסף של סלונים מפוארים ומערכות ישיבה עשויות עור אמיתי לו איכויות ללא תחרות כמו עמידות יוצאת מן הכלל בפני תנאי מזג האוויר, קלות ניקיון שאין המשתווה לה וכמובן מראה על זמני כמו גם מערכות ישיבה מבדים ייחודיים שמחזיקים מעמד זמן רב ובעלי מראה אופנתי. מערכות הישיבה מגוונות כך שכל אחד ימצא כאן את הסגנון המועדף עליו בהתאמה לתנאי המרחב בין אם אלה ספות במראה סולידי אלגנטי או ספות במראה עכשווי מודרני קליל, כוללות שזלונג, אפשרויות לשינוי מנח הגוף, ידיות מרופדות מפנקות, רגליים דקורטיביות וצבעוניות מפתיעה מהגוונים הכהים הקלאסיים ועד הנועזים יותר כמו חרדל, כחול רויאל ואפילו אדום ושילובים מעניינים בין צבעים במראה מאט או מבריק המשתלבים בכל סלון בין אם תעדיפו שהספה תבלוט על רקע החלל או תתמזג בהרמוניה עם גוון הקירות או פריטי עיצוב שונים. במערכות הישיבה האיטלקיות ניתן לראות דגש והקפדה על כל פרט ועיצוב מרהיב שיהפוך את האירוח והשהייה בסלון לחוויה מפנקת שטרם הכרתם.

כל הפריטים לעיצוב הבית

לצד הסלונים – הספות והכורסאות היפות – תגלו בדולצ'ה דיבאני גם מבחר פינות אוכל עשויות בטוב טעם ובאיכות מקסימלית. עשויות עץ עשיר, פלטות זכוכית ועוד חומרים בעיבודים וגילופים אומנותיים המקנים לפינת האוכל מראה אצילי או מודרני לפי בחירתכם. פלטות מלבניות או עגולות, ששוברות את הקווים הסימטריים ומתאימות למספר סועדים לפי בחירתכם כולל אפשרויות שונות לפתיחה והרחבה, רגליים מוצלבות ודקורטיביות וכיסאות תואמים בריפוד ססגוני בצבעוניות משתנה.
בדולצ'ה דיבאני דואגים לכל רהיט ופרט עיצוב להשלמת מראה החלל כך גם עם שולחנות קפה ומזנונים במגוון גדלים בהתאם למידות החלל ובחיבורים מסקרנים בין חומרים מנוגדים – חמים וקרים – עץ, זכוכית, מתכת, פליז, שיש בטקסטורות ייחודיות. אפשר לראות נוכחות מרשימה של שולחנות קפה בסטים עגולים בגדלים משלימים וכן מזנונים ושולחנות קפה תואמים מאותו חומר עם אותם אלמנטים עיצוביים.
אם חשקה נפשכם לעצב את חדר השינה כמו מלון בוטיק ולעצב סוויטת שינה לתפארת, תוכלו ליהנות גם ממיטות בעיצובים מרשימים עם קונסטרוקציות חזקות ויציבות כולל ראש מיטה מעור מרשים במעטפת יוצאת דופן בגוונים שונים לפי בחירה כולל צורניות אסימטרית מפתיעה, קפיטונאז' בהשראה אירופאית בטוויסט עכשווי ועוד מוטיבים ייחודיים.
בדולצ'ה דיבאני דואגים לכם עד הפרט האחרון עם נבחרת אביזרים מיוחדת לעיצוב הבית לרבות מראות ומסגרות מראה בעיצובים מקוריים, פסלים מוזהבים מבריקים ונוצצים למרחקים ודקורציות לתלייה על הקיר, שהופכות כל קיר בבית ליצירת אמנות.
זכרו שתוכלו לרכוש בחנות עצמה או מרחוק וליהנות מפריטי האיכות האיטלקיים אצלכם בבית.