אבזור עד הפרט האחרון

מכירים את ההרגשה בבית מלון שמתחשק לכם לבשל משהו ואין ציוד או שהחדר מרגיש קטן מדי וחסר בו מה שאתם זקוקים לו? בדירת נופש המצב אחר, כי מראש היא מציעה מפרט טכני עשיר של ציוד ואבזור לשהייה נוחה במיוחד למשפחות וגם למי שאוהב להכין את האוכל ולאכול בחדר עצמו. ממטבחון מצויד דרך חדר רחצה מפואר ועל מסך פלזמה. להרגיש כמו בבית אבל בשיא הסטייל.
גם מבחינת גודל, לרוב דירות מרווחות וגדולות יותר מחדר סטנדרטי בבית מלון ומותאמות לאירוח משפחתי, לרבות סלון וחדרי שינה.

הגמישות קובעת

פעמים רבות קל יותר לנהל חופשה מול בעלים או משכירים של דירות נופש, כי הם מראש גמישים יותר בזמנים של צ'ק אין וצ'ק אאוט. לפעמים גם נחסך מכם התהליך הביורוקרטי והמפתח מחכה לכם כבר ליד הדלת או שאפשר לייעל אותו בצורה ידידותית מול ההנהלה. כך שאם אתם מחפשים גמישות בזמנים וגמישות בהתנהלות מלון דירות לחופשה הוא בהחלט הכתובת עבורכם.
בדירות לרוב גם היחס אישי יותר מצד הנהלת המקום ולכן, זו בחירה נהדרת למי שמחפש יחס VIP בחופשה מתחילתה ועד סיומה.

פרטיות שם המשחק

במלון דירות מורגשת יותר האינטימיות והפרטיות, כי לרוב אין אינטראקציה מאסיבית בחללים הציבוריים והדינאמיקה בוטיקית יותר. אפשר ליהנות מפרטיות גם בשל גודל הדירות היחסי. אפשר לבחור גם לאכול בחדר ובאופן כללי הדירה היא האטרקציה המשמעותית של החופשה כי יש בה כל כך הרבה וכאשר בוחרים גם דירה מסוגננת עם מרפסת לנוף ואפילו ג'קוזי או בריכה לא צריך לצאת החוצה ואין בכלל מה לחפש בחוץ.

דירה במקום הנכון בעיר

החלטתם ללכת על דירה? חשוב מאוד להתייחס ללוקיישן שלה, כי אתם בהחלט רוצים להקיף את עצמכם בתפאורה נעימה ואם בכל זאת תרצו לשלב בחופשה פעילויות, שהן יהיו מרחק קצר מכם. העיר תל אביב נחשבת למלכת סצנת הדירות לחופשה ובצדק – זו עיר שלא עוצמת עין לרגע ומציעה חיי פנאי ובילויים מסביב לשעון אפילו בתקופת הקורונה יש מה לעשות בעיר וכיצד ליהנות וגולת הכותרת הם חופי הים התיכון והטיילת התוססת של העיר. כדאי להזמין דירה במיקום קרוב לים, כדי שתוכלו לצפות בשקיעה המסנוורת ישירות מהדירה ולפסוע ברגל לבילוי בים – במים או בחוף.

כל השדרוגים הקטנים שעושים הבדל גדול
בדקו מה כוללת הדירה, באיזה גודל מדובר והאם אפשר לשדרג למשל לדירה מרווחת וגדולה יותר כזו המתאימה להרכב משפחתי או כזו עם מרפסת גדולה במיוחד, בקומה גבוהה, מול הנוף. שימו לב אם גם יש אזורים ציבוריים זמינים עבורכם כמו טרקלין ישיבה, מתחם ארוחת בוקר, גג עם פינות ישיבה מפנקות בנקודות תצפית, חדר כושר משוכלל, סאונה מפנקת ואם יש אפשרות לטייק אווי, לובי קבלה וצוות מקצועי הזמין עבורכם לכל שאלה ופנייה, מעלית ישירות לדירה וכמובן כמה זה עולה לכם ומהם תנאי השינוי או הביטול בשל נסיבות התקופה ואם ניתן להכניס חיות מחמד, האם האזור שקט או סואן, האם יש בידוד אקוסטי אם הוא הומה וכדומה.