לרכז את כל הקניות במקום אחד

אין כמו לרכז את כל הקניות במקום אחד בו ניתן לרכוש כל מה שחשוב לכם לשמור בהישג יד בעת גידול וטיפוח חיית מחמד. רצועה, קולר, מזון יבש, רטוב, נשנושים, משחקים.
במקום לפצל את הקניות בין חנויות שונות (סיבוב שידרוש זמן ואנרגיות) ניתן לארגן מראש רשימה מסודרת של כל המוצרים להם אתם זקוקים ולאחד את הקניות לרכישה אחת מרוכזת.
חפשו חנות שאכן מציעה סחורה מגוונת וגם מקפידה על איכות, סטנדרטים גבוהים ותקנים מחמירים בבחירת מוצרי המזון של המותגים המובילים בכל תחום – מזון, אביזרים וכדומה.

ההמלצות קובעות

אין חכם כבעל ניסיון. ניתן לבחור חנות לחיות מחמד על בסיס המלצות של אנשי מקצוע שדעתם חשובה לכם כמו מאלפים, וטרינרים, ספרים של חיות מחמד ולהתייעץ גם עם חברים שהינם בעלים של חיות מחמד. בחנו את רשימת האלטרנטיבות על פי הסוגיות הרלבנטיות לגיבוש החלטה: היצע, מחיר, יחס מקצועי ואישי, מבצעים והנחות. שווה בהחלט גם לבצע סקר שוק מקדים ולבדוק היכן מוכרים את המוצרים הטובים ביותר בעלות הטובה ביותר או לפחות את מה שאתם מחפשים. 

לקנות מהמומחים

הידע שיש לעובדים בחנות חיות מחמד שווה הרבה ויכול לחסוך לכם זמן, כסף וכאב ראש. לרוב מדובר במוכרים מנוסים בתחום שמכירים מקרוב את חיות המחמד ויודעים מה הן יאהבו, במה מאכילים כלב בררן, אילו צעצועים אוהבים גורים ואילו מגרדות יתאימו לחתול שלכם. הם רואים הרבה מאוד בעלי חיים, שומרים סיפורים ושואבים מידע ועל בסיס הידע והניסיון שלהם יהיה לכם קל יותר לגבש החלטות קונקרטיות בנוגע לרכישת מוצרים ולהיחשף גם לאביזרים שאולי לא ידעתם על קיומם ויכולים לסייע לכם בגידול חיית המחמד.
בחרו רשת שמציעה שירותים משלימים נוספים לטיפול בחיות מחמד כמו מספרה מקצועית וטיפוח לכלבים וחתולים בסניף, וטרינר צמוד לסניף, שירותי אילוף, קשר ישיר עם פנסיונים וכדומה. כל השירותים והמוצרים במקום אחד. 

בפריסה ארצית או באונליין? אתם בוחרים!

כמובן שאין כמו נוחות ואם בחרתם להגיע ולבצע רכישה פיזית בחנות תוכלו לבחור רשת חנות חיות בפריסה ארצית המחזיקה סניף קרוב למקום מגוריכם או למקום העבודה. כאשר רוכשים מרשת אפשר לסמוך על איתנות פיננסית ועל שירות לקוחות מקצועי ויעיל. מומלץ לבחור רשת שיש לה גם חנות אונליין כך שאחרי שכבר אתם מכירים את המוצרים השונים תוכלו להזמין אותם בכל עת ומכל מקום דרך אתר האינטרנט המציע רכישה מאובטחת כולל תמיכת שירות הזמנות ושירות לקוחות בעת הצורך.
בכל מקרה,  בררו כמה יעלה לכם משלוח והאם הוא מגיע לנקודת איסוף או ישירות אליכם ותוך כמה זמן הוא צפוי להגיע. אם למשל עומד לאזול האוכל בצעו את ההזמנה מספיק זמן לפני כדי שהאוכל יגיע בזמן לפני שייגמר המלאי.