אתם קונים אונליין, בודקים את פירוט החיובים של כרטיס האשראי באופן קבוע בדיגיטל, אבל עדיין צריכים להיסחב עם הארנק כשאתם יוצאים לסידורים או מבלים בים? מהיום לקוחות max משלמים בבתי עסק בנייד, כמו בחו"ל, בקלות וללא מגע, ועם כל האפשרויות שקיימות בכרטיסי האשראי.

אם פעם היה הכי פשוט ללכת לחנות ולשלם במזומן, היום יותר קל לנו לשלם בכרטיס האשראי, לעקוב אחר ההוצאות שלנו או להזמין את המוצר ישירות הביתה. מהפכת התשלומים החכמים שמגיעה לישראל משדרגת לנו את ההתנהלות היומיומית, במיוחד בתקופת הקורונה, וכעת לקוחות max יכולים לשלם במהירות בנייד – ללא מגע.

 

 

איך משלמים בנייד? פשוט מצמידים ומשלמים!

לקוחות max מצטרפים דרך האפליקציה הקיימת של max לתשלום בנייד – מוכנים להתקדם לשיטת תשלום חדשה? בשלב הראשון אתם נכנסים לאפליקציה נרשמים בקלות ומצטרפים לתשלום בנייד. עדיין אין לכם את אפליקציית max? למה אתם מחכים, הורידו ממש עכשיו.

לקוחות max בעלי סמארטפונים עם מערכת הפעלה אנדרואיד יוכלו להתחיל לשלם בנייד כבר עכשיו. לקוחות max בעלי מכשירי אייפון מבטיחים לעדכן אתכם ברגע שהשירות יהיה זמין גם במכשירכם. לפרטים נוספים >>

עדיין לא לקוחות max? הגיע הזמן להצטרף ולהתקדם לתשלום בנייד >>

מצמידים את הנייד ומשלמים– יצאתם לקניות או הגיע הזמן לשלם את החשבון במסעדה? מחפשים על הקופה את סימן ה-WIFI (אייקון של 3 קשתות), פותחים את נעילת המסך של הטלפון, (אין צורך לפתוח את האפליקציה) מצמידים אותו למסוף וזהו – שילמתם ללא מגע וחסכתם זמן יקר.

 

 

 

4 סיבות למה כדאי לכם לשלם בנייד

  1. נוח וקל לשלם בנייד- כמו שכבר שמתם לב, שוק התשלומים עובר שינויים – פחות שימוש במזומן, יותר חנויות שמציעות לרכוש אונליין ובהתאם הקניות שלנו נעשות יותר באמצעים דיגיטליים. ברחבי העולם כבר משלמים בנייד, ועכשיו גם בישראל מבינים שהכי נוח לשלם כך. לקוחות max יכולים לשלם בנייד בקלות במגוון חנויות עם מסופים חכמים ללא מגע – כדי שתרגישו בנוח לשלם, גם בתקופה של שמירה על היגיינה וריחוק חברתי בעקבות משבר הקורונה.
  2. מרגישים בטוחים לשלם בנייד- שיטת התשלומים החדשה אמינה ובטוחה לשימוש ועומדת בתקן העולמי של חברות ויזה ומסטרקארד, כך שתוכלו לשלם כך גם בחו"ל. התשלום נעשה רק לאחר זיהוי שלכם בנייד. אמצעי זה מחליף את הקוד הסודי של הכרטיס בעצם, ולכן אין צורך להקליד אותו בתשלום בנייד.
  3. מקבלים את כל היתרונות של כרטיס אשראי בלי "הפלסטיק" שבארנק– רוצים לחלק את העסקה לתשלומים? אין בעיה. שלא כמו אפליקציות התשלומים הקיימות, כשאתם משלמים עם max בנייד, אתם ממשיכים ליהנות מכל האפשרויות לביצוע עסקאות של כרטיס האשראי שלכם. אתם יכולים לצפות בפרטי העסקה אונליין באתר ובאפליקציה, לבצע חלוקה לתשלומים או ביטול עסקה במקרה הצורך.
  4. משלמים בנייד במגוון רשתות ומקבלים כסף בחזרה– לזמן מוגבל חברת max מאפשרת לקבל החזר כספי של 10% על קניות בתשלום בנייד, כולל כפל מבצעים, ברשתות מוביליות - צומת ספרים, רשת פוקס, פוקס Home, אמריקן איגל,אריאה, בילבונג, יאנגה, The Children Place, מנגו, קרביץ ,rebar ואופטיקנה . רק בתשלום בנייד כמובן, אל תשכחו.

 

בנוסף, אתם ממשיכים ליהנות מתוכנית ההטבות של max בהתאם לשימוש שלכם וליהנות מהטבות הכרטיס איתו שילמתם. לצבור פינוקים או נקודות, לפי סוג הכרטיס שיש לכם – maxBACK, SKYMAX, כרטיסי המועדונים שלכם ועוד.

לסיכום, אם פעם היינו רגילים לשלם במזומן ולאחר מכן "לגהץ" את האשראי, היום פשוט מצמידים ומשלמים. לקוחות max  משלמים בקלות מהנייד, שהולך אתכם לכל מקום ועושה לכם חיים קלים. בלי לשכוח את הארנק באוטו או להחביא אותו בתיק בחוף הים. פשוט מצמידים ומשלמים - זה נוח, בטוח ומשתלם בכל מצב.

 

לקוחות max? הירשמו באפליקציה >> 

לקוחות max עם מכשיר אייפון? לחצו לפרטים נוספים >>

עדיין לא לקוחות max? הצטרפו ותתקדמו לתשלום בנייד >>