ימים טובים עוברים על גל גדות. ביום ראשון השחקנית בת ה-31 הביאה לעולם את בתה השנייה מיה, בעוד שקריירת המשחק שלה ממשיכה לשגשג ולכבוש שיאים חדשים. הנה, רק לפני כשבועיים יצא טריילר חדש לסרט הענק בכיכובה כוונדר וומן, שעתיד לצאת לאקרנים בתחילת יוני. אין ספק שמדובר באחד הסרטים הכי מצופים של השנה ושהמוני צופים בוחנים בשקיקה כל פיסת מידע שמתפרסמת בטרם יציאתו, ועם זאת לרזולוציות כאלו לא האמנו שנגיע: מה שתפס את עיני הגולשים ויוצר בימים אלו דיון סוער ברשת הוא לא אחר מבתי השחי של וונדר וומן.

גל גדות ובתי השחי המגולחים

התמונה שעוררה את הסערה. צילום מסך מתוך הטריילר

 

גל גדות עונה למבקרים שלה כמו וונדר וומן אמיתית

גולשים רבים טענו שהחזה של גדות אינו גדול מספיק לתפקיד גיבורת העל. אבל הרבה לפני הגוף, מה שהופך את גדות לוונדר וומן זו הגישה שלה

גל גדות וונדר וומן

לכתבה המלאה

צילום מסך ספציפי מתוך הטריילר החדש העלה שאלות רבות ברשתות החברתיות סביב התפקיד של וונדר וומן – לפי הסיפור, גל גדות למעשה נכנסת לנעלה של דיאנה פרייס, אמזונה נסיכה שעוזבת את ביתה על אי האמזונות והופכת לגיבורת העל הנערצת שכולנו מכירים. ואכן, אם המפיקים ההוליוודיים היו הולכים לפי ההיסטוריה והופכים את גדות לאמזונה בכל רמ"ח אבריה, בתי השחי שלה בהחלט היה אמור להיות שעיר ועבות. במקום זה, קיבלנו גרסה הוליוודית סטרילית של בית שחי מגולח למשעי, ואם לא די בכך אז גם הולבן בעריכה דיגיטלית.

"השאלה שלי היא, למה אמזונה שלא היה לה שום קשר לאנושות מגולחת"?, כתבה מגיבה אחת בטוויטר, ואחרת עקצה בטענה ש-"הדבר הכי ערוך דיגיטלית (CGI) בטריילר לוונדר וומן הוא עד כמה נקיים בתי השחי שלה". אחת אפילו הגדילה לעשות ו"תיקנה" את התמונה – "צילום מסך מודלף חושף איך בתי השחי של וונדר וומן נראו לפני שהם נערכו דיגיטלית על ידי הפטריארכיה":

גל גדות עם שיער בבית השחי

זוהי לא הפעם הראשונה בה גופה של גדות זוכה לביקורת על כך שאינו תואם את תפיסתה המסורתית של וונדר וומן, לפי המעריצים. "מה אתה חושב על החזה שלי?", שאלה גדות את ג'ימי קימל כשהתארחה לפני שנה בתוכנית האירוח שלו, לאחר שגולשים רבים טענו שהחזה שלה אינו גדול מספיק ושהיא רזה מכדי לשחק את התפקיד. וזה לא שגדות לא התאימה את גופה לתפקיד וונדר וומן - היא הוסיפה כ-8 קילו של מסת שריר לגופה במהלך ההכנה לצילומים.

אבל בואו נצא מהסרט ונחזור למציאות, שבה גל גדות היא לא באמת אמזונה אלא שחקנית הוליוודית שעומדת יופי בכל הסטנדרטים המופרכים של התעשייה הזו, ובכללם גם גוף חלק ונקי מכל שערה "מיותרת". במציאות, עם כל הכבוד לאינטגריטי הקולנועי ולאמינות, מה שעומד בראש מעייניהם של מפיקי שוברי קופות שכאלו הוא למכור, למכור, למכור. במציאות הזו, שבה גברים וגם נשים ברובם עדיין מעקמים מבט למראה של שיערות בבית השחי, אין שום סיכוי שחברת ענק כמו וורנר תסכן את המכירות של הסרט הגדול של השנה בשביל דבר כל כך זוטר כמו אמינות, קל וחומר הרחבה של אידאל היופי. זה הרי לא מעניין אותם וזה לא מתפקידם, בדיוק כפי ששיערות בבית השחי הן לא באמת חלק מהתפקיד של וונדר וומן. וחוץ מזה בואו, אתם מדברים על נאמנות למציאות? הבחורה מרימה במו ידיה מכוניות ועפה באוויר.