קורטני ראיין, בלוגרית בת 21 מארצות הברית, מצאה את הדרך הבטוחה ביותר להימנע מהריונות לא רצויים וממחלות מין, ועכשיו היא מנסה למכור את הפטנט גם לכם. אם תחליטו ללכת בעקבותיה, זה לא ידרוש מכם יותר מדי, רק להימנע ממין עד לחתונה.

מאוחר מדי?

כבר שלוש שנים שראיין מתחזקת ערוץ יוטיוב פופולרי, בו היא בעיקר מדברת על ביוטי ולייף סטייל. לאחרונה היא החליטה לחרוג ממנהגה כדי לדבר על נושא שבעיניה הוא חשוב במיוחד: שמירת הבתולים עד החתונה. "הסיבה שאני עושה את הווידאו הזה היא כדי לדבר עם ילדה שנמצאת איפשהו שם ושמעוניינת לחכות עד אחרי החתונה, אבל בעידן שלנו, עם התרבות הפופולרית, המוזיקה והטלוויזיה וכל מה שהיא רואה ברשתות החברתיות, היא לא חושבת שזה אפשרי. אני גם רוצה לדבר אל הילדה שם בחוץ שנמצאת כרגע בתיכון ושמציקים לה, ושמשום מה היא חושבת: 'אתם יודעים מה, אם אני אחליט לעשות את זה, זה יעזור לי להיות פופולרית, אנשים יחבבו אותי ואני אהיה מגניבה', בגלל שאם להיות כנה אתכם - לי הציקו כל הזמן. אנשים הם רעים וזה לא יעשה אותך יותר מגניבה. מה שיקרה זה בדיוק ההפך - הם ישתמשו בזה כדי למצוא משהו רע לומר עליך".

ראיין אומרת שהמטרה שלה היא לעודד בנות שמעוניינות לשמור על הבתולים, להעניק להן טיפים איך הן יכולות לעשות את זה ובאופן כללי "לחלוק מן הניסיון" שהיא צברה לאורך שנות הבתולים שלה. לדבריה, היא עצמה החליטה לשמור על הבתולים כבר מגיל צעיר, ולמרות שהיא באה מבית נוצרי אדוק, אף אחד לא הכריח אותה לעשות את זה או לענוד טבעת צניעות (שמסמלת את ההחלטה לשמור על הבתולים).

על פי ראיין, במידה ותחכי ל"אדם הנכון" הרווח הגדול יהיה הידיעה ש"תדעי שהוא נמצא שם בגלל מי שאת ושהוא אוהב כל דבר בך והוא לא איתך רק בגלל העניין הפיזי". עוד היא מדגישה שהפלוסים הנוספים להימנעות הם הגנה פיזית מפני הריונות ומחלות וגם הגנה נפשית מפני היקשרות לפרטנר המיני הראשון שלך – מה שלדבריה קורה באופן אוטומטי, גם אם הוא לא בעל כוונות רציניות.

בנוסף, ראיין מספרת בפתיחות על מערכות היחסים הקודמות שהיו לה וכיצד הן כשלו בעיקר על הסעיף הזה: "עם החבר הראשון שלי זה מעולם לא היה עניין, היינו צעירים מדי בשביל זה. מהשני נפרדתי על הרקע הזה, כי זה לא היה סגנון החיים שהוא רצה", היא משתפת. "החבר השלישי והאחרון שלי...זה היה גרוע. אני הייתי תחת הרושם שהוא מבין שאני רוצה לחכות והוא נתן לי את הרושם שהוא גם מעוניין לחכות. חשבתי ששנינו באותו הראש – אבל זה לא היה המקרה. הסתבר לי שהוא לא באמת מחכה עד החתונה ושהוא עשה דברים עם חברות קודמות. הוא כנראה חשב שאני לא באמת מתכוונת למה שאמרתי". לאור כל אלו, העצה שלה היא למצוא מישהו שיש לו באמת את אותן כוונות. במקרה שמצאתן את אותו אחד שגם כן יהיה מעוניין לשמור על בתוליו, היא מציעה לנקוט איתו במספר כללי זהירות, כמו לא להתהלך לידו בבגד ים במקרה וזה מגרה אותו, או לא לבלות את הלילה באותה מיטה.

Sup??

A post shared by Courtney Raine (@courtneyraine_) on

עוד היא מבקשת להזכיר שבדרך כלל אנשים לא התחרטו על כך שהם שמרו על בתוליהם – אלא להפך. "כשאני מספרת לאנשים שלא עשיתי את זה או שאני מחכה, הם כמעט תמיד אומרים לי 'זה כל כך מגניב, הלוואי ואני הייתי עושה את זה".

קשה שלא להיות ציניים נוכח הדברים של ראיין, ששוב ושוב טורחת להסביר שהיא לא שיפוטית ולא מאשימה צעירים שבחרו שלא להמתין לנישואים, ובד בבד מדברת על חשיבות ההחלטה להישאר "טהורה". עם זאת, צריך גם לתת לה את הקרדיט: אכן יש לא מעט צעירות וצעירים שמעוניינים לחכות – אולי עד לחתונה, אולי עד למערכת יחסים רצינית ואולי סתם עד שהם ירגישו שהם מוכנים לכך. למרות זאת, הלחץ החברתי הוא גדול, ובעקבות הרשתות החברתיות הוא רק הולך וגדל. עצם העובדה שבחורה צעירה ומצליחה אמרת קבל עם ועדה שזה בסדר לחכות, מעניקה לגיטימציה לתחושות ולרצונות שלהם.