תופעת רשת חדשה מציפה את יוטיוב: גל של נשים ממקומות שונים בעולם מעלות סרטונים בהם הן מספרות על יחס נוראי שקיבלו מנותני שירותים בחנויות מותגי יוקרה. היוטיובריות מסרבות לספוג ולשמור בבטן ומשתפות בחוויות משפילות שספגו במהלך ביקור בחנויות כמו  שאנל, בלמיין, מק ואחרות.

אנני נובה, צעירה מאנגליה שמעלה תדיר סרטונים לעמוד היוטיוב שלה, סיפרה על ביקור שגרתי בחנות של מותג האיפור מק, שם היא נוהגת לרכוש מוצרים באופן קבוע. נובה שיתפה שהגיעה לחנות כדי לרכוש קונסילר מסוים בו היא משתמשת בקביעות אך כשניגשה למוכרת וביקשה לקבל את המוצר, היא מצידה סירבה לתת לה אותו כי לטענתה "הגוון שלו בהיר מידי עבור העור שלך". נובה חזרה לביתה מבוישת ונבוכה, בלי המוצר שקיוותה לרכוש.

סופי שוחט, יוטיוברית ביוטי, אופנה ולייף-סטייל, סיפרה על חווית הקניה שלה בחנות היוקרה בלמיין. לדבריה היא נכנסה לסניף של המותג בלונדון, וביקשה מאחת המוכרות למדוד בלייזרים. מהרגע הראשון הרגישה כיצד המוכרת מתייחסת אליה בזלזול ובהתנשאות. היא ניגשה אליה אחרי שסיימה לצחקק ולהתלחשש עם עובדות נוספות, הביאה לה בלייזר למדידה וביקשה ממנה להיכנס לתא עצמו למרות שהוא אמור להיות פרטי. בנוסף, המידה הקבועה של שוחט היא 38 אולם המוכרת הביאה לה פריט במידה 46 והתעקשה שתמדוד אותו. שוחט נכנעה והבלייזר, כמה מפתיע, היה גדול עליה. כשביקשה מידה קטנה יותר, המוכרת התעקשה שזה הגודל המתאים וסירבה. רק כשהמוכרת הרפתה לרגע וסייעה ללקוחה אחרת הצליחה שוחט להשיג מעובדת נוספת בחנות את הבלייזר במידה שרצתה – 38, שכמה לא מפתיע, ישבה עליה בול. כשיצאה מחדר ההלבשה זרק לה המוכרת בלעג: "ברכותיי, המידה שלך היא באמת 38 ולא 46". שוחט הייתה המומה ופגועה מהיחס. היא סיפרה על החוויה כאמור בערוץ היוטיוב שלה וקיבלה תגובות רבות מנשים ששיתפו בחוויות דומות.

וזה לא נגמר כאן, לא מדובר רק בנשים שהתלוננו על מותגים ונותני שירות כלקוחות, אלא גם בנשים שעבדו כנותנות שירות ועזבו את מקום עבודתן בגלל חוויות כאלו ואחרות. יוטיוברית שעבדה בוולמארט סיפרה על יחס מזלזל שספגה - החל מלקוחות שעישנו מולה ועד לכאלו שבחרו לשלם את החשבון במטבעות קטנים מאוד. ג'ייד לוקס האמריקאית העלתה לעמוד שלה סרטון שנקרא – 'למה התפטרתי מפוראבר 21'. הצעירה הדגישה שאין לה בעיה נגד המותג אבל סיפרה על חוויות ספציפיות שעברה במהלך עבודתה בחנות.

כל אלו הן דוגמאות קטנות מתוך ים של סרטונים שקיימים ברשת. אם בעבר הלא רחוק, יכולת לספר על יחס מזלזל שספגת מנותני שירות מקסימום לחברה הכי טובה שלך, היום את יכולה לספר את זה לחצי עולם. נשים רבות רואות בשיתוף זכות ואפילו חובה. הן לא רק פורקות את התסכול, הן גם מזהירות אחרות וגורמות לאחרות שעברו חוויה דומה להבין שהן לא לבד. אולם גם פה חשוב להיזהר ולנשום עמוק רגע לפני ולזכור שלשיימינג יש השלכות. נכון, יש מקרים חד משמעיים של זלזול בוטה ויחס פוגעני שאסור שנשים יסכימו לספוג, ויש מותגי יוקרה שמראש מזלזלים בלקוחות מסוימים ואת אלה חובה לגנות. אבל לא לכל נותנת שירות צעירה שבסך הכל מנסה להתפרנס מגיע שיימינג ויראלי שעלול להסתיים בפיטורין.