ביום שישי האחרון שודר באולפן שישי ריאיון עם כוכבי הנוער בן זיני וטיילור מלכוב ומאז הרשת סוערת. למי שעדיין לא נחשף לצמד הפוטוגני - זיני (23) ומלכוב (17), הם כוכבי רשת, זמרים, עם מיליון עוקבים באינסטגרם עשרות אלפי מעריצים (ברובם ילדות קטנות), ובמקרה גם בני זוג.

כתבת הפרופיל עם השניים נועדה לקדם את הסינגל החדש שלהם ואולי להרחיב את קהל המעריצים, ועסקה כמובן במה שבעיקר מעניין אנשים בכל מה שקשור לצמד – פער הגילאים ביניהם. בן זיני וטיילור (טיי אם מישהו מתחת לגיל 14 שואל), הכירו כשהיא הייתה בת 15 והוא היה בן 21 בואכה פינת 22. הקשר ביניהם התחיל על רקע מקצועי אבל קיבל מהר מאוד תפנית רומנטית חדה והשניים הפכו לזוג לכל דבר (עד כמה שאפשר להגיד את זה על ילדה בגילה של מלכוב). בהתחלה כוכבי הרשת דאגו להסתיר את הזוגיות, וחיכו שלמלכוב ימלאו 16 שנים כדי שהיא תהפוך לחוקית. כשהם יצאו מהארון הם ספגו מתקפה, בדיוק כמו שהם צפו.

 

 

למרות הפופולאריות שלהם, רוב האנשים סירבו לקבל את העובדה שגבר (כן, גבר) בגילו של זיני מנהל מערכת יחסים עם ילדה שבקושי עברה את גיל ההסכמה. ואם זה לא מספיק בעייתי, לכל המשוואה הזאת הצטרפה העובדה שאלפי ילדות רואות בזוג הזה מודל לחיקוי והערצה ובמערכת היחסים הזאת שאיפה לגיטימית.

אמנם אין דבר כזה פרסום רע, אבל לא ברור אם הריאיון באולפן שישי בסופו של דבר הועיל לבנזיני את מלכוב או שמא עורר עליהם מחדש את זעמם של ההמונים, כי מאז שידור הכתבה הרשת סוערת וגועשת בטוקבקיסטים שדנים בלגיטימיות של מערכת היחסים הזאת. אז איפה באמת עובר הגבול והאם אנחנו צריכים להוקיע את טיילור ובן על זה שהם בסך הכל התאהבו?

מצד אחד, כשצופים בשניים מבינים שאין הבדל מהותי ביניהם מבחינה מנטלית. טיילור נראית יחסית בוגרת לגילה ובן זיני מצטייר כילדותי ותמים ומעבר לחיבור העסקי, באמת נראה שהאהבה פורחת. מצד שני אי אפשר לשכוח את העובדה שמדובר בילדה בכיתה יא'. היא היום בת 17, הוא בן 23, אבל היא עדיין בתיכון והוא כבר סיים צבא ונמצא בשלב אחר לגמרי בחיים שלו, ועם כל הכבוד לרזומה המקצועי שלה – ראיית העולם והניסיון שלה עדיין מאוד מצומצמים. נכון, מבחינה חוקית אין בעיה עם הפערים, אבל משהו בכל זאת מריח שם לא נכון ואי אפשר להתעלם מהעובדה שמלכוב עדיין קטינה ונתונה להשפעה.

 

 

נכון, הזוגיות בין השניים באמת נראית פוטוגנית ואין ספק שיש שם אהבה, אבל יחד עם מערכת היחסים של עומר אדם וזוגתו בת ה-17 שגם יצאה לאור לאחרונה, קשרים כאלו מתחילים להצטייר כלגיטימיים וכאן מתחילה להיות בעיה. נכון, בכל כלל יש יוצאים מהכלל, יכול להיות שבן זיני הוא בן זוג מכבד ותמים ובסך הכל גילו המנטלי תואם לגילה של מלכוב, ויכול מאוד להיות שלמרות שעומר אדם (25) הוא עתיר ניסיון במערכות יחסים, גם זוגתו שיראל טולדנו היא נערה חכמה ומפוקחת. אבל גם אם זה נכון, נערות בנות 15-17 הן עדיין ילדות, אפשר להשפיע עליהן בקלות, וגברים יכולים לנצל את התמימות שלהן ואת הרצון שלהן להיות נאהבות ומאוהבות וללחוץ עליהן בכל מה שקשור לסקס ומיניות. ודווקא בגלל זה הדיון הזה הוא כל כך חשוב, עבור המעריצות של השניים, ילדות קטנות שמהופנטות מכל מה שקשור לכוכבים שלהן ורואות אותם כסוג של קן וברבי ואת מערכת היחסים שלהם כמודל.

"הסתכלתי עליה ואמרתי אני רוצה לנשק אותה, מה עוצר אותי? זה שהיא בת 16?", תמה בן זיני במהלך הריאיון לאולפן שישי. אהבה או לא, התשובה לשאלה הזאת היא כמובן - כן.