פעם היה לי חבר טוב, יובל, שאהב נשים מבוגרות.

מרגע שצ'אקרת המין שלו נפתחה (מאוחר יחסית, יש לציין), הוא רצה רק עם מבוגרות. הוא חיפש את זה תמיד וכבר בגיל 22 הוא היה עם מישהי בת 50, למשל.

כששאלתי אותו למה והאם הוא יכול להסביר במילים מה גורם לו למשיכה הזאת, הוא אמר, ולא במילים האלה בהכרח, שהדיסוננס בין המראה הבוגר, שמזכיר לו אימא, ספרנית או מורה – דברים שהם כביכול לא מיניים – הוא זה שמחרמן אותו בטירוף, כשהוא מגיע פתאום בתפאורה מינית.

חברה של יובל לא מרשה לו לדבר איתי כבר שנים, אבל מצאתי בחורים אחרים עם אותה העדפה ותפסתי אותם לשיחה.

"יום אחד היא אמרה שיש לה בית לבד"

ניר, 24, תמיד היה בקשרים עם נשים שמבוגרות ממנו ב5-6 שנים, אבל הפעם הראשונה שהיה עם אישה בפער גילאים משמעותי, היתה לפני שנה. היא היתה שכנה שלו, בת 42.

"היא ביקשה ממני לעזור לה בבית. להרים דברים, להזיז רהיטים. לא הרגשתי כל כך מתח מיני, לא חשבתי על זה בכלל, אבל אחרי שסיימנו היא שלחה לי תודה בערב ודיברנו קצת. היא התחילה לפלרטט, ואחרי כמה ימים היא ביקשה שאבוא אליה. קצת חששתי, זה 20 שנה הפרש ואני לא יודע מה היא חושבת, מה היא רוצה.. אבל זה גם מצא חן בעיניי. היה כיף מאד".

גברים צעירים ונשים מבוגרות

היית רוצה יותר מסקס איתה?

"לא נראה לי. יש לה הרבה דברים על הראש. הפרש הגילאים גדול מדי בשביל שהקשר יחזיק מעמד".

אתה חושב שהיא בחרה בך בגלל שיש לה הרבה דברים על הראש?

"כן. לי יש פחות דאגות, פחות עניינים מהעבר. למבוגר יש יותר מחויבויות, לעומת מישהו צעיר. הצעיר תמיד זמין להיפגש, ואם זה נגמר הוא יכול בקלות להמשיך הלאה, יש לו יותר אפשרויות והתנסויות לחוות. זה פחות מחייב".

ספר לי על עוד חוויות שלך.

"לפני 3 חודשים פנתה אליי באוקייקיופיד (אתר הכרויות) מישהי בת 49, היא ראתה שיש לנו 90% התאמה ולא הבינה למה – אז היא שלחה לי הודעה. התכתבנו קצת, ולאט לאט הכרנו. היא עולה חדשה-ישנה מגרמניה. יש לה ראש חופשי כזה, אבל היא אמרה לי שאף פעם לא היתה עם צעיר כמוני, ושזה קצת מוזר אבל היא מרגישה טוב איתי. דיברנו הרבה בטלפון ובגלל שהיא גרה רחוק ממני, לא נפגשנו. יום אחד היא אמרה שיש לה בית לבד, ושאני מוזמן לבוא. נכיר כמו שצריך ונראה מה יהיה.

 

בתולים מאוחרים: הגברים שעשו סקס לראשונה אחרי גיל 25

כמה גברים בתולים שחצו את גיל 20 אתן מכירות? נופר שדה שוחחה עם גברים שקיימו יחסי מין לראשונה בגיל מאוחר באופן יחסי על הסיבות, התגובות, הלחץ, המבוכה וכמובן - על הפעם הראשונה

לכתבה המלאה

 

היה לי יום חופש והגעתי אליה. ישבנו ואכלנו יחד, שמענו מוסיקה, ראינו סרט... אחרי 4-5 שעות הגענו לחדר, היא רצתה להראות לי משהו מהחלון, ופתאום זה קרה.

דיברנו על מין לפני כן, היא אמרה שהיא מתרגלת טנטרה, שהייתה בסדנאות.. אבל במפגש עצמו לא היה שום דיבור כזה. רק על ספרים, על פילוסופיה. בחדר, פתאום, נמשכנו האחד לשנייה וזה קרה".

זה נשמע כאילו היה קצב טבעי לדברים. אף אחד לא כיוון לשום מקום ודברים קרו לבד, שהיה בעיקר מאד נוח ונעים.

"תיארת את זה טוב, והמשחקים מסביב זה משהו שאני פחות אוהב. עם מישהי צעירה היא רוצה שהכל יהיה סביבה, שתשלח לה הודעות כל היום ותתייחס אליה כל הזמן. מבוגרות פחות מרוכזות בעצמן. ברגע שמתבגרים, תופסים את החיים אחרת. יש יותר ראש ללמוד ולהקשיב. עם צעירות זה יותר לרוץ מאשר לקחת את הדברים לאט".

"נשים מבוגרות נותנות לי להיות עצמי"

נתן, בן 30, היה במערכות יחסים עם נשים מבוגרות, ותמיד ידע שיש לו את המשיכה המיוחדת הזאת.

"זה התחיל בגיל מאד צעיר, מהרגע שהתחלתי להבין מיניות מהי. אימהות של חברים, מורות... אבל לא היה לי אומץ לעשות עם זה משהו."

זוכר את הפעם הראשונה שהרגשת את זה?

"בגיל 13 ראיתי את אמא שלי חבר שלי – שהיתה קרובה לגיל 40 - בתחתונים וחזייה. מאז זה לא עזב אותי. היה בה משהו מאד חופשי. היא יצאה מהחדר ככה לסלון והמשיכה לדבר איתי כרגיל. לנשים מבוגרות יש פחות עכבות ופחות מעניין אותן מה יחשבו. אני לא יודע אם זה משהו שאני משליך או שזה נכון, אבל ככה אני מרגיש. האגו פחות משחק תפקיד ואף אחד לא מנסה לכבוש. הנוחות של מי שמולי מקרינה עליי, ונשים מבוגרות נותנות לי יותר להיות עצמי ולא להתחבא מאחורי מסיכות, לא רק בהקשר המיני אגב."

ומתי קרה שעשית סקס ממש עם אישה מבוגרת ממך?
"כשהייתי בן 24, בפאב קיבוצי בערב של 30+. באזור שלנו, כשאומרים 30+ מתכוונים לגילאי 40-70".

אז מה עשית שם, חיפשת בחורות?

"היינו כמה חבר'ה, והמקומות מחולקים או לילדודס או לחיילים. אז אמרנו יאללה. אנחנו גם אוהבים את המוסיקה של הניינטיז, - יהיה נחמד. ישבתי על הבר והיא ניגשה אליי, הזמינה לי בירה".

נשים מבוגרות. הקמפיין של אמריקן אפרל

לקחה יוזמה, מגניב.

"כן, היא בהחלט יזמה. תוך כדי שיחה הסתבר שהייתה בינינו "היכרות" מוקדמת, כשהיא עשתה תואר שני ואני הייתי בכיתה א'. היא היתה בת 45, וזה היה כל כך מרגש שהיה לי קשה לדבר בהתחלה, אבל היא השתלטה על העניינים די מהר. איתה זה לא היה חד פעמי, והתגלגל תקופה".

היא אוהבת בחורים צעירים באופן מיוחד?

"האמת שלא. היו לה התנסויות עם צעירים, אבל לא רק. כשדיברנו על זה היא אמרה שאין אטרקטיביות מיוחדת בגיל שלי ופער הגילאים לא משמעותי עבורה, אבל היא מאד נהנתה שאצלי זאת כן עדיפות, נמשכתי אליה מאוד".

הייתם ביחד?

"לא זוגיות של ממש, הרבה דיבורים, עד היום אנחנו בקשר טוב. במשך 3 שנים היו מפגשים רנדומליים, והרבה שיחות ארוכות בטלפון. בתקופה הזאת הייתי עם אחרות והיא עם אחרים, אבל היה לנו את הקשר המיוחד שלנו. בת הזוג הכי רצינית שהייתה לי – הייתה בגילי, והכרתי אותה דרך אמא שלה".

תסביר.

"הכרתי מישהי מבוגרת בעבודה, ואמרתי לה "אני רוצה מהגנים שלך", זה מה שיצא לי מהפה. שבוע אחרי זה היא הביאה את הבת שלה ואמרה "הנה, תכיר – זאת הבת שלי".

ואיתה הגנים המדוברים.

"בדיוק.  וכשהייתי בן 26 גם יצאתי עם מישהי מבוגרת, בת 37, רבה רפורמית. הכרנו בטקסס, הייתי שליח של הסוכנות. יצאנו במשך שנה. היום אני פנוי, ואני מכוון להכיר בעיקר נשים מבוגרות. גם נשים שהן אחרי נישואין, עם ילדים.. שאוכל להיכנס למשפחה קיימת".

כשחיפשתי מרואיינים, ראיתי שכתבת שהיית עם מישהי בת 67.

"כן..."

אתה ממש מלא בסיפורים.

"התחלנו לדבר מזמן, במקושרים. היא היתה מן יאפית תל אביבית כזאת, ופנתה אליי".

חובבת צעירים?

"לא, האמת שלא. בחודש הראשון היו סתם דיבורים על פוליטיקה וכו'. היה לה מעניין שאני מזוהה עם השמאל הקיצוני, והיא הייתה ימנית רדיקלית. יצא לנו שיח מאד קשוב ומעניין".

כבר מדליק.

"דיברנו קצת ואז קבענו להיפגש, בקטע רומנטי. היו לה לבטים מאד גדולים לגבי הפגישה. היא אמרה "מה, נלך לבית קפה בפלורנטין, נשב אישה בת 67 ובחור בן 25? מה יחשבו אנשים?"

בסוף נפגשנו אצלה בדירה, וגם ביליתי שם את הלילה. אז גם הבנתי גם את הגבול שלי בגילאים. היה לילה נפלא, אבל הרגיש לי טיפה... סטייה. איפשהו בראש נדלקה לי נורה. נמשכתי אליה כמובן, ונהניתי איתה מאד, אבל זה היה חד פעמי".

נמשכתי אליה. נשים מבוגרות וגברים צעירים

מדהים שאתה מאד רוצה את זה, והן פונות אליך בדרך כלל.

"אני לא מתלונן... וזה בעיקר בגלל שאני עובד בתחום התיירות, עם הרבה אנשים, בעיקר בסביבות גילאי ה40"

אתה מרגיש את המשיכה גם בקטע ויזואלי?

"כן. קמטים מאד עושים לי את זה... קמטי פנים, מתקשרים אצלי לחוכמה. אני מאד נמשך לנשים שהשיער שלהן מתחיל להאפיר והן לא צובעות. זה סקסי בעיניי".

איך החברים מגיבים?

"יש לי חבר פסיכולוג אחד שחושב שאני משוגע".

משוגע?

"כן.. פסיכולוגים אוהבים לומר לאחרים שיש להם תסביכים".

לכולם יש תסביכים, לא צריך תואר בשביל זה.

"מבחינתו זה רדיקלי. תסביך אדיפוס מובהק אבל התייעצתי על זה עם הפסיכולוג האישי שלי, והוא לא ראה משהו בלתי רגיל בזה".

"בגיל 12 התנשקתי בפעם הראשונה עם בת 19"
מנדי, דתל"ש בן 28, גם מרגיש מאד בנוח עם ההעדפה שלו.
"הקטע עם בחורות תמיד היה חלש אצלי, לא התחלתי וכאלה.. גם היה אסור מבחינת הדת אבל המיניות שלי היתה מאד קיצונית".

מה זה אומר?

"החיבור למיניות שלי היה מאד מפותח, גם בגיל קטן. למשל, יש כאלה שמתלבטים למי הם נמשכים – בעיקר אצל הדוסים, או מסתירים ולא מבינים מה זה כל הדבר הזה".

ואתה הרגשת נוח עם המיניות שלך.

"כן, ידעתי למי אני נמשך, מה אני אוהב... הכל. כבר בגיל 12 התנשקתי בפעם הראשונה, עם מישהי בת 19".

איך זה קרה?

"כשעליתי לארץ היינו במרכז קליטה, ותמיד התחברתי לאנשים בוגרים יותר ולא בגילי. שתי החברות שלי שם היו בנות 19, אחת מהן פשוט נישקה אותי יום אחד. גם בגילאים מאוחרים יותר – התחברתי יותר לאמהות של החברים שלי".

נשים מבוגרות, גברים צעירים

ומתי הכרת אישה מבוגרת לראשונה?

"נהוג אצלנו לעשות את השנה השביעית של הלימודים בחו"ל, אז בגיל 18 למדתי בניו יורק, שם פגשתי אישה שגם בקטע של הדת, גרושה עם ילדים יותר גדולים ממני. הייתי אצלה בבית, אכלנו ארוחת ערב, דיברנו על תורה וכאלה, והרגשנו שיש משיכה מינית. מאותו ערב התחיל שם משהו והמשכנו להיפגש כל השנה שהייתי שם. כשחזרתי לארץ המשכנו עם סקס וירטואלי, במחשב. כשהיא באה לארץ לתקופה המשכנו להיפגש.
אחרי הצבא כבר הכרתי עוד אישה מבוגרת ממני. אני הייתי בן 22 והיא בת 35. היום אני כבר אוטוטו בן 28 אבל עדיין בקשר עם נשים בסביבות גיל ה40".

אתה יכול להסביר את המשיכה הזאת?

"זה משהו טבעי כזה, כמו שאנשים נמשכים למגדר מסוים. גם אם אני אראה פורנו – זה רק עם מבוגרות. אני נמשך גם לבנות הגיל שלי, ולמין הנשי בכלל – אבל הבשלות הפיסית של האישה, הפתיחות והשלמות העצמית... עושה לי את זה. נשים מבוגרות יודעות מה הן רוצות, מה הן אוהבות. גם הסקס יותר משובח. צריך להיות מחובר לעצמך כדי ליהנות מסקס".

**********

אז מה למדנו היום? כל החיים אומרים לנו איך להיראות, מה להגיד, איך לשבת, להתלבש, להתנהג וכנראה שבגיל מסוים אנחנו מתעייפות מזה– ואז, למרבה האירוניה, אנחנו מושכות יותר.