ענקית האופנה Reserved עושה עליה לישראל

זה היה בגדר שמועות מזה זמן, אבל עכשיו זה וודאי. מותג האופנה הבינלאומי Reserved פותח את הסניף הראשון שלו בקניון איילון ממש השבוע ומייעד פתיחה של עוד 30 סניפים תוך 4 שנים. לרשת, המכונה "זארה הפולנית", 1800 סניפים ב-20 מדינות בעולם כמו לונדון ברלין מוסקבה ועוד. הרשת מציגה אופנת נשים המתחדשת אחת לשבוע, וכן קולקציות קפסולה נבחרות. כרגע מציגה הרשת רק בגדי נשים, אולם בהמשך תתרחב ותציג גם בגדי גברים וילדים. מדובר במותג סופר אופנתי, צעיר ובועט הנוגע בכל מגמות האופנה הכי עכשיויות ובמחירים שווים ביותר. משה אמיר מנכ"ל H&O יבואנית המותג אומר כי טווח המחירים ינוע בין 20-300 שקלים. זהה למחירים של הרשת בפולין, וזול מהמחירים של מתחרים בארץ כמו רשתות זארה ומנגו.  יש למה לחכות

 

 

מותג האופנה Reserved בקניון איילון 

 

תכשיטי יוקרה מקרמיקה

אותי לימדו שקרמיקה שמים על הקירות, מקסימום על הרצפה. אבל שחברה מכובדת וותיקה כמו "פדני" יוצאת בקולקציה ייחודית המשלבת בעולם תכשיטי היוקרה סרמיק עם זהב 18 קארט ומתבלת גם ביהלומים, אני עוצרת לרגע ואומרת "חברים, שווה בדיקה"

אני מתכוונת לקולקציה החדשה של "פדני" Padani Ceramic Collection, המבוססת על פרח הויולטו המסמל את כתר המידות הטובות. את פרח הויולטו כבר ראינו בכמה בקולקציות בעולם, אלא שאצל "פדני" עיצוב הפרח זוכה לפירוש מקורי כאשר הפרח מורכב מארבעה עלי כותרת כשאחד מהם הפוך ומופנה כלפי מעלה. אסימטריה מרתקת שעושה סוג של תפנית בעלילה והופכת את תכשיט למיוחד. בקולקציה החדשה -  פרח הויולט מחבר את הזהב הלבן, הזהב האדום היוקרתי והיהלומים, עם אחד מהחומרים החדשניים ביותר בתחום התכשיטים – הסרמיק.

ולמה כל כך אהבתי? כי מדובר בחיבורים שעד היום לא העזו לעשות בטח לא בתחום תכשיטי היוקרה שעד לא מזמן היה תחום עיצובי מאד מוגדר, סגור, ועם חוקים מאד ברורים. שילוב הסרמיק שהוא חומר מעולמות העיצוב האחרים, והבחירה בצבע השחור במיוחד, חיברה עולם צעיר ורענן עם קלאסיקה יוקרתית. צעד אמיץ הראוי להערכה.

טווח המחירים החל מ 2,360 ₪

להשיג ברשת חנויות פדני ברחבי הארץ PADANI

 

מודל 3 השלבים לבחירת חזייה נכונה ע"פ "ליה לונדון"

כל אישה בטוחה שהיא יודעת בביטחון את מידת החזייה שלה. קניתן מזמן חזייה והיא התאימה, סבבה - מהיום והלאה זו המידה שלכן. טעות.

הידעתן שיש למעלה מ-64 מידות לחזיות?

הידעתן שיש אין ספור גזרות לחזיות כמו : מפתח פתוח, מפתח סגור, עם ברזלים בלי ברזלים, עם עצם בלי עצם, עם X בגב או פתיחה מקדימה, חזייה מעגלת, מרחיקה, מקרבת, מרימה, שיוצרת מראה קונוס או חזייה חלקה, עם ריפוד בלי ריפוד, מינימייזר או עם תוספת מחוך... בקיצור אין ספור. לא כל גזרה מתאימה לכל אחת. אז איך מוצאים את המידה הנכונה בים האפשרויות?

מותג ההלבשה התחתונה "ליה לונדון" ערך סקר מקיף המבוסס על תשאול נשים ומציע את מודל 3 השלבים לבחירת החזייה הנכונה:

השלב הראשון  - מידה נגזרת מהיקף וקאפ. התחילי בהיקף. חשוב שלא יהיה הדוק מדי ולא רפוי מדי. עם הדוק מדי קשה לנשום ועם הרפוי החזה נופל. העיקר שתרגישי נוח ולא תתעסקי עם חזייה לא נוחה. ומשם המשיכי לקאפ - שיעטוף את החזה באופן מושלם שלא יחתוך ושלא יהיה בד מיותר. אם אתם בוחרים חזייה עם ברזלים חשוב שהברזלים יקיפו את כל החזה ולא יחתכו אותו. חשוב ביותר שהחזייה תספק תמיכה מקסימלית, תאחז בנוחות בגוף שלך ותחמיא לגזרה שלך.

השלב השני - בחירת הגזרה. הטעות השגורה בקרב נשים היא שאם אני במידה מסוימת אזי כל החזיות בכל הגזרות במידה שלי, יתאימו לי. טעות! לכל חזייה מבנה שונה. עלינו להתחשב בגזרת הגוף שלנו, ברוחב הכתפיים ובצורת החזה. וכמובן שיש אין ספור גזרות (ראה לעיל). את, ורק את היא שצריכה לבחור מתוך המבחר העצום הזה את הגזרה שאת אוהבת, מעדיפה והכי נכונה לך. מבחינת המפתח, מבחינת טקסטורות, ניראות (סקסית אמרנו??) ונוחות.

והשלב השלישי - התאמת החזייה לבגד אותו את בוחרת ללבוש. אחרי שבחרת את המידה הנכונה, ואת הגזרה הנכונה של החזייה כל שנותר הוא להתאים חזייה ללוק. במזג אוויר קייצי נעדיף בדים נושמים ומנדפי זיעה, כמו כותנה לדוגמה. שמלה עם מפתח פתוח תלך עם חזייה תואמת, שמלות סטרפלס או גופיות עם כתפיות ספגטי, תלכנה רק עם חזיית סטרפלס תואמת בצבע (כי תמיד זה בסוף מציץ), ולחולצה לבנה לכו על חזיית תחרה צבעונית בצבע נועז או אם את מהסולידיות לכי על חזייה חלקה בצבע גוף, למרות שאני אוהבת דווקא עם חזייה שחורה שווה.

 

FANTASIE LINGERIR

 

WACOAL LINGERIE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ELOMI LINGERIE

להשיג ברשת חנויות "ליה לונדון"

 

ללכת על אוויר

סובלים מכאבי גב? מכאבים במפרקים ובברכיים? יש מצב שאני אשת בשורות כי לשוק נעלי הבריאות הגיעו נעלי kyBoot, נעלים שמדמות הליכה על אוויר ובכך פותרת כאבים, עוזרת להיפטר מהמדרסים המעצבנים ומדובר בפצצה לחולי סכרת הסובלים מכף רגל סכרתית. הטכנולוגיה נתמכת על ידי מנהלי מחלקות כאב בבי"ח תל השומר ואיכילוב, ועם תוצאות לא מתווכחים.

מומחים אומרים שהכי בריא זה ללכת יחף על משטח רך, לדוגמה על חול בחוף הים. לא על רצפה או אספלט שהם קשיחים וקשים. kyBoot הם נעליים פרי פיתוח שוויצרי של המהנדס קארל מילר שחי בסמוך לשדות האורז בקוריאה. כשחזר לחיים המודרניים בשוויץ ניסה לשחזר את תחושת הצעידה שהייתה לו בשדרות האורז. הוא פיתח נעלים בעלות סוליה שיצרה מהפכה בתחום בזכות האפקט החיובי שלה על הגוף. אבל זה לא הספיק לדוקטור, הוא רצה לשפר את התחושה כדי שכשאנחנו נלך על אבני הנחל, או על כל משטח שאינו חלק, גם אז נרגיש כמו מרחפים באוויר. הוא מפתח סוליה מפוליוריטאן מרוכך ורך במיוחד, המכילה מליוני בועות אוויר והמאפשרת זרימת אויר חופשית לאוורור כף הרגל. הסוליה קפיצית וגמישה מחזיקה 3000 ק"מ לפני שיש צורך להחליפה בחדשה. להשוואה- את נעל ההתעמלות יש להחליף אחת ל-800 ק"מ.

בקולקציה תמצאו נעלי הליכה, נעלי ספורט, סנדלים, כפכפים, ואפילו מגפים.

מחירים : 1830 ש"ח, 10% הנחה לחברי קופות החולים, 15% הנחה לאזרחים וותיקים. אין כפל הנחות

פרטים נוספים באתר www.kybun.co.il

 

סרטים שאהבתי במיוחד

"קשר משפחתי" - סרטה של קארין טרדיו העוסק באבהות וביחסים בין אבות לבנים. ארווין הוא אלמן ובמקצועו הוא שולה מוקשים. מוקשים וחומרים נפיצים כמו המסע שלו בחיפוש השורשים, מסע שיש עמו סיכון של חשיפת סודות עם פוטנציאל נפיץ. יום אחד, לגמרי במקרה הוא מגלה שהאיש שגידל אותו אינו אביו הביולוגי. ארווין פותח במסע לחיפוש אביו האמיתי. הוא פוגש בז'וזף, גבר שרמנטי שגר בסביבה ונשבה בקסמיו. וגם בקסמיה של בתו אנה.

זוהי קומדיה פקחית ומשעשעת שגרמה לי לצחוק בקול רם, וזה לא קורה הרבה. קומדיה של אהבה שמקשרת בין כל הדמויות.

עולה לאקרנים ב-9.8.19. סינמטק

המסע המופלא של הפקיר

מבוסס על הספר "המסע המופלא של הפקיר שנתקע בארון של איקאה", ועם שם כזה מה צריך יותר. קומדיה משעשעת על פקיר הודי שיעשה הכול בשביל האהבה, כשהקארמה שלו מובילה אותו להרפתקאות משעשעות חובקות עולם. אחרי ילדות מאושרת ברחובות רגיסטאן בהודו, נוסע אג'א לפריז לחפש את אביו שלא הכיר. הדבר הראשון שהוא עושה עם נחיתתו הוא ללכת לביקור בחנות איקאה, חלום ילדות שמתגשם היות ובהיותו ילד מצא את קטלוג איקאה ודרכו למד על העולם המערבי. באיקאה הוא פוגש צעירה יפייפיה ומתאהב. הם קובעים להיפגש למחרת במגדל אייפל, אלא שאג'א שבחר לעבור את הלילה בחנות איקאה ולישון בתוך ארון, מוצא עצמו מועמס על משאית, בתוך הארון, בדרכו לארץ חדשה. סרט כייפי, שנון, מצחיק ועושה טוב על הנשמה.

מוצג בקולנוע "לב" החל מתאריך 9.8.2018

 

ועד לפעם הבאה, להתראות

נילי