בבית של קרן שביט ביפו תמצאו דברים שלא תמצאו בשום מקום אחר. לקרן יש עיניים סקרניות שיודעות לזהות דברים מיוחדים, כאלה שהופכים את תמהיל החפצים בחנות לייחודי. תמצאו שם פרטי לבוש ובעיקר שמלות גלביה מעוצבות, מחיר 350-450 ש"ח, את קו הבישום שלה "קלין" סבונים ובשמים בריח "הכביסה של הסבתא" (אהבתי). מחיר סבון רק 20 ש"ח, חפצים ואוצרות שהיא מלקטת פרי עיצובם של אמנים מיוחדים שיוצרים מוצרים מעניינים. ויש לה גם בלוג "טוב ויפה". אשת אשכולות

לכבוד החגים וסוכות היא יוצאת במיזם של מארזי מתנה, מארזי "לקט - טוב ויפה". קופסת מתנה קטנה ומטריפה שקרן עיצבה, בעלות של 10-15 ש"ח ובה תיצוק כל אחת את התוכן והמתנות שתבחר מתוך כל מגוון המוצרים שבחנות.

לדוגמה - מוצרי נייר כמו  כרטיסי ברכה ב-12 ש"ח ועד ליומנים ב79 ש"ח. צלחות נייר מצוירות בעבודת יד ב-39 ש"ח, או שרשראות קרמיקה ב-280 ש"ח. עטים החל מ-15 ש"ח עד 330 ש"ח, או ערכת רקמה ב-50 ש"ח. הכול תלוי תקציב אישי של כל אחת.

מתנה מושלת לכל חברה שאת אוהבת, מתנה מושלמת לתת, ובטח לקבל.

ואפרופו סוכות - לקראת החג מארגנת קרן מפגשים עם נשים מעניינות שהן גם חברות שלה. אם יש לכן זמן, ממליצה בחום, כי גם תוכלנה להתרשם ממגוון החפצים בחנות וגם לבחור לכן מתנה בקופסת הלקט. ב-25.9.18 יערך מפגש עם תמר שמעוני שהיא פשניסטה בינלאומית שתערוך גראז' סייל עם הפריטים השווים מארון הבגדים האישי שלה. ב-26.9.18 תתארח גלית אמיתי מ"גליתא פרחים", שתערוך סדנה לעיצוב תכשיטים בוטניים מפרחים, וב-27.9.18 תתארח תמר קרוון, אמנית וצלמת, שאני מכירה בתור פשניסטה לא קטנה, שגם היא תפתח את הארון שלה למכירה של 'פיסים' מיוחדים. יהיה מעניין זה בטוח.

קרן שביט וחברות, תמונה מתוך הבלוג

קרן שביט  בשוק הפשפשים ביפו, רחוב עולי ציון 13 יפו. לגבי חניה, קרן ממליצה לשים בוויז "חניון בית דחף" בדרך בן צבי 2, תל אביב, המאפשר לך חניה לכל היום במחיר של 25 ש"ח ואח"כ לטייל ביפו המקסימה.

 

חג סוכות שמח