אח יקר, המצב בכי רע. אם הגעת לפה, כנראה שאתה בדרך המהירה להיחשב כמקרה אבוד. אל תדאג, זה לא רק אתה. כוחותינו סופגים אבדות בשטח על בסיס יומי. רמת הטמטום המיני של חיל הרגלים שלנו בטינדר הגיעה לשפל המדרגה. מי שהעיף מבט בתיבת הודעות של אשה באפליקציית היכרויות וודאי חשב לעצמו "הולי שיט, זה כבר ממש עצוב". איך אני יכול להסביר עד כמה אנחנו פתטיים? פעם האנלוגיה הייתה שנשים משחקות שחמט ואנחנו משחקים דמקה. והיום? היום אני חושש שהן משחקות שחמט ואנחנו משחקים בפלסטלינה.

כן, זה אני. אבל בינתיים רק מהגב. צילום: QC

כן, זה אני. אבל בינתיים רק מהגב. צילום: QC

אנא, עשה למין הגברי טובה, תוריד שנייה את היד מהביצים ותתרכז. אני כאן כדי לעזור לך (ולכולנו) כדי שתפסיק להתנהג כמו דוש. נתחיל ברשימה קלה לעיכול של ה"מה", בלי להיכנס לעובי הקורה של ה"למה". אם הרשימה לא תועיל, וודאי לא תזיק. נסה אותה, מה כבר יש לך להפסיד בשלב זה? יופי. תודה.

  1. בלי שיווק אקטים: הפסק לשווק אקטים מיניים בפני עצמם. לא רבות הנשים שמחפשות את החוויה ברמה הפיזית נטו. עד עכשיו וודאי למדת, בדרך הקלה או הקשה, שדיקפיק לא עובד. "מחפש מישהי לז**ן הלילה" גם לא יעבוד. אתה צריך להיות מסוגל לדגדג לה את המוח לפני שתוכל לדגדג כל מקום אחר. גברים נוטים להסתפק בגוף. נשים לרוב זקוקות ליותר. רמה מינימלית של חיבור רגשי. אם אתה לא יודע איפה להתחיל, תתחיל שיחה ב"איך היית רוצה להרגיש" ופחות עם "מה היית רוצה לעשות".
  2. בלי חקירות: אל תשאל "מה את אוהבת" או "מה את מחפשת". כשהיא תרצה לספר היא תספר. בהתחשב במקום בו הכרתם, השאלה הזו כבר על השולחן. היא ברורה מראש. בחברה עם מוסר כפול, עצם השאלה הזו מגבר לאשה שם אותה "on the spot" ולמי שאינה מאד פרוגרסיבית, זה בדרך כלל לא נעים. תהיה בטוח שכשהיא תרגיש בנוח לספר לך, היא תעשה זאת, או לפחות תרמוז בכבדות ביוזמתה. יבוא כשזה יבוא. או שלא, מה שמוביל אותנו ל:
  3. בלי ציפיות: תגיע עם אפס ציפיות. אף אחד לא חייב לך כלום. תתייחס לכל שיחה אחד על אחד כמו שני כלבלבים שמרחרחים אחד את השני. לפעמים זה נגמר בנשיכות, לפעמים בכשכוש בזנב, לפעמים אחד בתחת של השני ולפעמים גם ב... כלום. זו גם אופציה ואם אתה לא בסדר איתה מראש, אז אולי קח קצת זמן לעצמך, לפני שתצא לג'ונגל שוב. משיכה זה עניין של פרומונים. או שיש או שאין. זה לא אישי. יותר מדי פעמים אתה מגיב כמו תיכוניסט לכל צל של דחייה. האגו הגברי השברירי הופך בחורה מנחשקת -לכלבה בשבריר של עלבון. אנחנו פשוט נשכנע את עצמו בכל מה שאנחנו צריכים להאמין, כדי לא לשבור את הנרטיב הפנימי שלנו בראש. בנאדם, גדל שריון עבה יותר. לא תאמין כמה זה יותר סקסי מ"מי היה נוגע בך בכלללל" הרגיל שלך.
    היא לא רוצה? שחרר. אבל באמת. צילום: Shutterstock

    היא לא רוצה? שחרר. אבל באמת. צילום: Shutterstock

     

  4. אל תשווה: לפעמים מה שזורם טוב עם אדם אחד לא זורם כלל עם אחר. אל תתייחס להיסטוריה המינית שלך או שלה בתור תפריט ואל תבוא עם צ'קליסט או אג'נדה מוכנה מראש. תן לדברים להתרחש בצורה אורגנית. תחשוב יותר אילתורי אימפרוב, פחות תסריט כתוב. "ספר החוקים" של הדינמיקה ביניכם נכתב מחדש בכל מערכת יחסים. מאפס. זה כל הכיף.
  5. בלי סחר: אל תוזיל את עצמך לכדי הצעת סחר כלשהי. עצם הרעיון של כל דבר חומרי כנגד אקט מיני בפני עצמו, הוא דרך בטוחה לדחות כמעט כל אחת. כשאתה פונה, תחשוב יותר על איך היית פונה בתוך קהילה או בפיק-אפ בר, ופחות על איך היית פונה ברשימות דרושים או אפליקציית דייטינג. זה שאתם בטינדר לא אומר שאתה צריך להתנהג בהתאם.
  6. אל תנסה להבין: הכי חשוב ואמור להיות מובן מאליו, אל תתיימר להבין את המין הנשי. או לפחות לא במלואו. גם אם אתה חושב שיש לך צל של מושג, הרוב נסתר מעיניך. זה לא עניין של אינטלקט, אלא של קיבולת וגמישות רגשית. כמו שפלנקטון ינסה להבין לוויתן. שניהם חולקים את אותו הביטאט ויכולים לתקשר, אבל מנטלית זו פשוט לא אותה ליגה.
    כעת, כשאתה מצויד בידע רחב יותר על דרכי "האויב" העקלקלות, חדור מטרה מתמיד, בחזה נפוח ובראש מורם, לא רחוק היום שבו... ייקח לה קצת יותר משתי דקות להבין שאתה דושבאג, אבל לא חשוב. עכשיו, קדימה, להסתער! מאמינים בך. בעצם על מי אנחנו עובדים? הוא הפסיק לקרוא ב"בכי רע".