הסופרת והשחקנית שרון איתן חלתה בסרטן השד, ולאחר שהאונקולוגית בישרה לה שיש לה שנה אחת לחיות, איתן הבינה שבשנה הזו היא רוצה לעשות משהו. מצד אחד היא יכולה לשבת, לבכות ולהתבאס על מה שלא עשתה עד עכשיו, ומצד שני היא יכולה להיכנס בשיא ההנאה וליצור זיכרונות נפלאים ורגעים קסומים עבור ילדיה והאנשים שאיתה.

"אחת מהבחירות שבחרתי לעשות זה ליצור רשת חברתית למפגשים עם נשים ורציתי שהם רק יהיו מפגשים של פנאי והנאה. לא רציתי שנדבר על מה שקשה, ושנביא את בית החולים אלינו. הקמתי את "שלובות", רשת לנשים המתמודדות עם סרטן ויש לנו שמונה סניפים ברחבי הארץ. אנחנו מקיימות כל שבוע מפגשי פנאי והנאה שמאפשרים לנשים לצאת מהשגרה של הכאב - וליהנות". 

איתן אמרה את הדברים המרגשים במסגרת אירוע "שלמות. לא מושלמות" שהתקיים במהלך חודש המודעות לסרטן השד. האירוע נערך בטוקהאוס שבתל אביב, בשיתוף מכבי שירותי בריאות, בוטיק יאנה פאשן וסטודיו 6B, ובהנחייתה של מרב מילר. במהלך האירוע נשים התמודדות עם המחלה סיפרו על המסע שלהן ולבסוף עלו על המסלול הוורוד לתצוגת אופנה מרגשת במיוחד.

"ברגעים הקשים ביותר שלי, ויש כאלה, אני זוכרת כמה דברים. האחד, שנתנו לי שנה לחיות ועברו ארבע שנים וחצי. הדבר השני הוא שאם אני בוחרת לחיות בשמחה, השמחה תעטוף אותי ותקיף אותי והאנשים סביבי יהיו אנשים שמחים. אם בחרתי לאהוב את החיים, החיים אוהבים אותי בחזרה. אני חושבת שזו ההזדמנות שלכם לעצור רגע ולבחור איך אתם רוצים שתיראה שארית החיים שלכם".