חגיגה כזו כבר לא ראיתי הרבה זמן. הקולקציה הכי רעשנית ומוזהבת על שיתוף הפעולה בין H&M ובין בית "מוסקינו" שעוצבה על ידי ג'רמי סקוט, המנהל הקרייאטיבי של המותג. פופ, גלאם, אופנת סטריט, עם ים של סטייל ושיק טבול בהומור ואנרגיה.

שיתוף פעולה זה מאפשר לכולם גישה אל המותג הנחשק.

המוטיב הבולט ביותר בקולקציה הוא השימוש בצבע הזהב. בבגדים, באביזרים, בנעלים, בתיקים ואיפה לא. וזאת בתוספת הלוגו מאניה שאחרי תקופה ארוכה בהם הלוגואים היו מוסתרים והיו הכי לא "אין",  ג'רמי מבליט את הלוגו של מוסקינו ישר בפרצוף, בגדול ובכל מקום. תליוני זהב ענקיים, על שרשראות ענק מזהב, לוגו על הפאוצ'ים, על השמלות ועל המגפיים.

לחובבות דיסני מצפה הפתעה. ג'רמי סקוט ידוע כחובב סרטים מצוירים, ממש כמו מייסד המותג פרנקו מוסקינו, את הדמויות של מיקי מאוס, דונלד דאק, גופי ופלוטו תזכו לראות על שמלות, סריגים בגזרת אוברסייז, כובעים וכובעי בייסבול וגם על חולצות מכופתרות בדומה לשחקני הבייסבול

אל תפספסו את מעילי הפרווה בפוקסיה, לא את החזייה מאבני סברובסקי, את שמלות העור השחורות והקצרות עם כתפיות עשויות אבזמים ורוכסנים מזהב, או התיקים ההורסים המשלבים שחור וזהב באופן מושלם. בעצם את תפספסו כלום, תכינו טרמוס עם קפה, וכמה עוגיות טובות שיהיה לכם לנשנש בתור שעומד להיות ב-8 בנובמבר 2018 רק בקניון TLV בתל אביב. במיוחד עבור המכירה יפתח הקניון ב0930.... אל תגידו לא ידענו.

 

ולסיום - כבוד ישראלי, בית האופנה מוסקינו בחר להעלות לאינסטגרם העולמי שלו את הצעירה הישראלית, רוני אברג'יל, בטוטל לוק של קולקצית שיתוף הפעולה H&M ומוסקינו. hmoschino#.