בזמן שאנחנו גדלנו על דודות שהיו עוטפות אותנו בחמסות ואומרות כמה אנחנו טיפשות ומכוערות כדי להבריח כל ניסיון לעין הרע, היום יותר ויותר אנשים בוחרים להשוויץ בצאצאים שלהם בכל פלטפורמה אפשרית. הנועזים במיוחד אפילו פותחים חשבונות שלמים בכיכובם של הילדים, ודואגים למלא אותם בשלל תמונות ופוזות של הקטנטנים. כך יוצא שבערך אחת לחודש יש מי שמכתיר את "הילדה היפה בעולם" החדשה, והחשבון שלה הופך להיות הפופולרי ביותר באותו הרגע. לאחרונה עלה קרנו של חשבון שבו מככבת לא ילדה אחת - כי אם שתיים, שכמתבקש כבר זכו לתואר "התאומות היפות בעולם". 

אז שתי הילדות שזכו לתואר המפוקפק הן אווה מרי וליה רוז קלמנטס ממחוז אורנג' שבקליפורניה. מאחוריהן עומדת, כמובן, אמא אסרטיבית העונה לשם ג'קי. ב-2017, בדיוק אחרי שהן חגגו את יום הולדתן השביעי, ב-7 ליולי, היא פתחה להן חשבון אינסטגרם שישמש כבוק שלהן לעבודות, וגם יהיה מקום בו המעריצים יוכלו לכתוב להן כמה הן יפות. היום, כצפוי, כבר יש להן קרוב למיליון עוקבים. בראיון סיפרה ג'קי שהיה לה ברור מההתחלה שיהיה מדובר בסיפור הצלחה "מלבד העובדה שאני מאמינה גדולה בסימנים וכולם אמרו לי ש-7 הוא מספר מזל, פשוט היתה לי תחושה ש-2017 תהיה שנה מהנה ומרגשת עבורן". אין כמו אינסטינקטים של אמא.

מאז פתיחת החשבון, הפכו השתיים לדוגמניות מבוקשות בקרב מותגי הילדים, והן יכולות למצוא את עצמן עובדות על סט צילומים כמעט מדי יום. עם זאת, אמן מתעקשת שהן "אוהבות כל רגע". בבלוג שג'קי כתבה, ובו תיארה איך הפכה את בנותיה לכוכבות, סיפרה: "הצגתי את הרעיון שלי לבנות, והסברתי להן שאם הן יהיו בעניין הן יוכלו לדגמן, זאת בנוסף לשיעורי הריקוד שלהן ולאימונים השבועיים בנבחרת השחייה". ג'קי טוענת שההצעה שלה התקבלה בקפיצות מרוב התרגשות. לדבריה, "הבנות אוהבות לרקוד ולהופיע מול קהל, כל קהל. הן אוהבות להיות במרכז תשומת הלב".  

למרות שהחיים של דוגמניות יכולים להיות מתישים בגלל כל הנסיעות, ג'קי מספרת שזה גם עוזר לחבר בין בני המשפחה. לדבריה, כל נסיעה היא חוויה חדשה שהם זוכים לחוות, והם מבלים יותר זמן ביחד מאשר רוב המשפחות. בנוסף, הבנות פוגשות כל הזמן ילדים בגילן ומקבלות לא מעט בגדים ומוצרים חדשים להתנסות.

אמנם נדמה שג'קי היא מהאמהות שרואים בתוכניות הריאליטי האמריקאיות, מאלו שנולדו לתוך תחרויות יופי והופכות את בנותיהן להיות שלוחה שלהן, אבל היא טוענת שהיא יחסית חדשה בתחום הדוגמנות ולא היה לה ידע מוקדם לפני שהיא צללה עם הבנות שלה פנימה, אל תוך התעשייה. אך ככל שהזמן עובר, היא לומדת יותר על העסק ומגלה שהוא מעניק הרבה רגעי שיא, כמו גם רגעי שפל. בבלוג שלה היא מפרטת את ההיבטים הטובים, הרעים והמכוערים של עולם הדוגמנות, וכן מעניקה טיפים למי שמעוניינת ללכת בדרכה. בין השאר היא אומרת שהדבר החשוב ביותר שהיא למדה זה ש"לפני שאת בוטחת במישהו שידריך אותך, את צריכה להיות בטוחה שאת יודעת עם מי את מתעסקת". ג'קי מאמינה שאם משהו מרגיש מוזר בתקשורת כדאי "ללכת עם תחושת הבטן שלך ולעשות תמיד מחקר יסודי, כי זה ישתלם בטווח הארוך. עדיף להיות בטוחה בהתחלה מאשר להצטער בסוף". היא מספרת שבחירת הסוכנות הנכונה היתה אחת הבחירות המלחיצות שהיא עשתה בחייה, ולכן ממליצה "למצוא את המקום שבאמת ישים את טובת ילדיכם במקום הראשון".  

טיפ נוסף של ג'קי הוא לשים לב למינון של התמונות אותן מעלים לחשבון האינסטגרם: "על מנת לוודא כי לאנשים לא ימאס מהחשבון שלכם, או שהם ישכחו אותו, מומלץ לעלות פוסטים במתינות אבל עדיין בתדירות גבוהה. עם זאת, אם תעלו יותר מדי פוסטים, אנשים עלולים לחסום אתכם, כי אתם תשתלטו על כל ציר הזמן שלהם".

כמו כן היא מפרטת על חשיבות התיוג בתמונות האינסטגרם "לא רק שזו צורה להביע הערכה כלפי אנשי המקצוע שעובדים אתכם, כמו המאפרים, הצלמים ומעצבי השיער, זה גם מעלה את ערך עמוד האינסטגרם ומקפיץ אותו בכל פעם שאנשים מחפשים את אנשי המקצוע האלו".

כמובן שכאשר מעוניינים להפעיל עמוד אינסטגרם פופולרי, צריך לעקוב אחר אנשים מסוימים כדי שיותר אנשים גם יעקבו אחריכם. ג'קי למדה שהיא צריכה לעקוב אחרי כמה שיותר אנשים בהתחלה, כולל כל הדוגמנים וילדים דוגמנים אחרים, צלמים, חנויות ילדים, ועוד. אך עם הזמן, וככל שיותר אנשים עקבו אחר הבנות שלה, היא הפסיקה לעקוב אחרי הרבה מהדפים, ובכך העלתה את ה"יוקרה" של הבנות שלה. שיטה נוספת שג'קי נקטה בה כדי ליצור פופולריות לעמוד של בנותיה היא להגיב בדפים אחרים ולייצר שיחות וקשרים.

ושיעור נוסף: עם הזמן, ג'קי שמה לב שיש תמונות שזוכות ליותר תגובות מאחרות, במיוחד כאלו שבהן הבנות מצולמות קרובות זו אל זו והדימיון ביניהן ניכר. לדבריה זה "משך את האנשים אל תוך התמונות" והיא ממליצה גם לכם לנסות להבין את ההגיון מאחורי הלייקים ולפעול בהתאם.  

ג'קי מבקשת גם להדגיש שלמרות העבודה הקשה, בינתיים התאומות ממש לא מתעשרות "אם בכלל, זה עולה למשפחה כסף בגלל הדלק, המזון, המלונות והבגדים שצריך כדי לתחזק את קשרי העבודה...אבל אני מניחה שהכסף שאנחנו משקיעים היום יוכל לעזור להן בעתיד לקנות מכונית או לשלם את הלימודים בקולג'".

ג'קי גם מתייחסת להתמודדות עם תגובות שליליות, שמן הסתם לא חסרות. למרות שהיא יודעת שהיא צריכה להתעלם מכל אלו שמבקרים את בנותיה ואותה, ולהתמקד רק בתגובות החיוביות, היא מודה שלפעמים זו משימה קשה עד בלתי אפשרית, והיא מרגישה את הלחץ להגן על משפחתה והילחם בחזרה. אחת ההערות המעליבות שהיא קיבלה, למשל, היתה על כך שהבנות תמיד נראות עצובות בתמונות "כאילו מכריחים אותן להצטלם בניגוד לרצונן". מובן שיש גם לא מעט ביקורות על כך שהבנות מתאפרות למרות גילן הצעיר. "ברוב העבודות שהבנות מקבלות דרך הסוכנות, או בכל צילום מקצועי, יש על הסט מעצב שיער ומאפרת. למה? כי ככה פועלת התעשייה", עונה ג'קי למלעיזים. אך הביקורת שמכעיסה את ג'קי יותר מהכל היא זו שטוענת שהיא לא מאפשרת לבנות "פשוט להיות ילדות", משום שלדבריה "זה באמת מה שהן אוהבות לעשות ואיך שהן אוהבות להעביר את הזמן שלהן".

ג'קי מספרת שגם עם בנותיה, וגם עם בנה שעם הזמן פיתח קריירת דוגמנות בעצמו, היא עשתה הסכם: העסקים נמשכים כל עוד כולם נהנים. "נשמח להמשיך לתמוך בחלום שלהם כל עוד הם רוצים להמשיך לעשות את זה. בשנייה שהם ירצו להפסיק - הם יפסיקו, כי אנחנו רק רוצים שהם יהיו מאושרים". למזלה של ג'קי, לפחות נכון לעכשיו, נראה שיש עוד זמן עד שיגיע היום בו היא תצטרך להוכיח שהיא עומדת במילה שלה.