נדמה לך שהשיער שלך לא גדל? יש פתרון

כל חברותי בטוחות שהשיער שלהן הפסיק לגדול. ברור שזה לא נכון, אחרת מדוע אנחנו צריכות להתייצב אחת לשבועיים במספרה ולצבוע שורשים. אוקי, אם השיער כן גודל, אז למה זה לא מתבטא באורך? מסתבר זו צרת רבים כי מחקר מראה ש-36% מהנשים העידו כי קצב צמיחת השיער שלהן הוא איטי למדי.

איפה הבעיה אם כך? צריך להפנים כי השיער הוא כמו עור הפנים. ככל שעוברות השנים הוא מזדקן. עור שאינו מטופל נכון הוא עור זקן, יבש ולא מזמין. כך גם השיער. קצוות השיער הארוך הן "זקנות" יותר בשנים מהשיער הקרוב לקרקפת. הקצוות חלשות, יבשות, מתפצלות ולכן גם נשברות. כשהקצוות נשברות אנחנו לא מקבלות אורך והתחושה שהשיער לא צומח. לדעה הרווחת כי יש לגזור את הקצוות באופן שוטף וכי שיער פגום צומח לאט יותר, מחזיר אותנו לביצה והתרנגולת. כי אם גזרנו את הקצוות מן הסתם לא הצלחנו במשימה להאריך אותו. לא, עוד כי יש פתרון, קל ואפקטיבי.

הפרזנטורית של "קרסטס" הדוגמנית ואושית האופנה אמילי רטאייקאוסקי.

מחקר מקצועי ומדעי שערכו חוקרי מותג השיער "קרסטס" KERASTASE  הביא להשקת סידרה חדשה היודעת לשמר את הקצוות השבורות, לעטוף אותן ולמנוע שבירת השערה. לחזק את השיער מהשורש עד לקצה עד שנגיע למטרה הנכספת של הארכת השיער. הסדרה החדשה "אקסטנסיוניסט"  Extensioniste היא סדרת אימונים בהתאמה אישית המשלבת טיפול אצל מעצב השיער, ואח"כ שגרת אימונים וטיפולים אישית בבית. בדיוק כמו אימוני הספורט המשלבים אימון עם המאמן, ואימונים אישיים.

סימן ההכר שלי הוא שיער ארוך ומתולתל. להאריך שיער מתולתל זו משימה מאד קשה הדורשת נחישות וסבלנות היות והשערה עושה דרך כפולה וארוכה עד שנוצר אורך זאת בניגוד לשיער חלק לדוגמה. שנים שאני אוסרת על מעצב השיער שלי לספר קצוות (תמיר כפרה עליו, איך הוא סובל אותי, עד חולון אני נוסעת אליו כי אין כמוהו בעיצוב שיער מתולתל). עם השנים השיער בקצה דהה, כבר לא מלא וזוהר כמו בקרבת הקרקפת. אבל אני עקשנית כי רוצה שיער ארוך. והנה, בא לציון גואל. הסדרה החדשה של קרסטס "אקסטנסיוניסט" בה ניתן לשמר את השערה לכל אורכה וליצור אורך.

השלב הראשון בשגרת האימונים הוא ביקור אצל מעצב השיער להגדרת יעדים לגבי אורך שיער המיוחל. הטיפול הראשוני כולל ריסט של סיב השערה במשך 15 דקות, ולאחר מכן עיסוי הקרקפת והשיער עם הסרום של הסדרה. שימו לב! להבדיל מסרום רגיל אשר יש למרוח על קצוות השיער, הפעם יש לשים את הסרום על הקרקפת עצמה. מפה והלאה שגרת האימונים עליך למשך 12 השבועות הבאים. חפיפה עם מרכך, מסכה לחיזוק אורכים, וסרום להפעלת הקרקפת. בתום 90 יום התוצאות מדברות על גדילה של 4 ס"מ באורך השיער.

הסדרה "אקסטנסיוניסט" כוללת 4 מוצרים: שמפו, מסכה, מרכך וסרום לסיב השערה. המוצרים מכילים חומצות אמינו (קראטין) וליפודים (סרמידים). ובגדול - במקום לגזור קצוות להלן טיפול חלופי המעניק אורך חדש לשיער. תוצאות המחקרים הראו על 99% פחות שבירה בקצוות השיער, וכן 78% פחות קצוות מפוצלים.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות קרסטס בלבד,
לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il טלמסר 1-800-301-666 ובדף הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם של קרסטס ישראל

 

טיפול קוסמטי לשיער בהתאמה אישית

אם את בעניין של טיפוח אישי לסוג השיער שלך, טיפול מותאם ומדויק שידע לטפל בצרכים ובשיער שלך - הינה לך טיפול קוסמטי "לפנים" או יותר נכון - לשיער. טכנולוגיה חדשה פורצת דרך של חברת "שוורצקופף" מתייחסת לטיפוח השיער כמו שאנחנו מתייחסות לטיפוח עור הפנים. לא עוד רק שמפו, ואולי קונדישנר כשיש לנו דקה זמן מיותר, כי אם תכנית טיפול עם תוצאות בדוקות לצידה. כי בשביל תוצאות יש להשקיע. 

סדרת BC מחלקת את סוגי השיער למיני תתי קבוצות כך שכל סוג שיער מקבל את הטיפול המדויק והייחודי שלו. כל מוצר של קבוצה מכיל רכיב יחודי מתחום הטיפוח המיועד לו. חומצה היאלורונית המעניקה לחות לשיער, פפטידים לשיקום השיער ו-PH 4.5 ללכידת הצבע בשערה לזמן ארוך יותר, קלוגן להענקת נפח ו-Q10 לשיער מבריק ובעל מראה צעיר וזוהר.

אז אילו תת קבוצות יש לנו? 

BC Reptide Repair Rescue בצבע הוורוד לשיקום שיער פגום ועייף. BC hyaluronic Moisture Kick בצבע הטורקיז לשיער רגיל עד יבש, גלי ומסולסל. בסדרה ספריי קונדישינר המעניק לחות לשיער ומונע פריזים.

 

BC Q10 + Time Restore בצבע זהב לשיער בוגר. BC PH4.5 Color Freeze בצבע סגול הוא לשיער צבוע ומובהר המכיל שמפו ללא סולפאט, שמפו סילבר, מסכה, וספריי קונדישינר, 

Collagen Volume Boost בצבע ירוק לשיער דק עד רגיל, BC Keratine Smooth Perfect בצבע כחול הוא לשיער מקורזל עבה וגס, הקשה

לעיצוב.

השיער שלי הוגדר דק, ובגלל התלתלים הוא זקוק למוצר שייתן לתלתלים נפח רכות ותנועה ולא יפיל אותם מעומס של החומר. ניסיתי. שמחה להעיד שאני מאד מרוצה מתנועת התלתלים, מהנפילה והקלילות של השיער, והריח מושלם. שמה את המסיכה כל 2 חפיפות אך מקפידה לשים את הסרום בקצוות בכל חפיפה.

את מוצרי שוורצקופף ניתן להשיג במספרות המובילות. לרשימת המספרות 1-800-33-33-22 www.schwarzkopro.co.il

 

הקוסמטיקה של הטבע במוצרי השיער

3 המשפחות מרכיבות את סדרת "Botanicals Fresh Care" של לוריאל פריז, על מנת לייצר את הסדרה, נרקם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין אנשי הקוסמטיקה לאנשי הטבע: חקלאים, בוטנאים, חוקרים ומהנדסים. כולן מכילים רכיבים בוטאניים פעילים לשיקום ושיפור מראה השיער, פורמולה עם תמציות צמחים ייחודים של סויה וקוקוס, ומרכיב צמחי בלעדי לכל משפחה. כל מוצרי סדרת בוטניקלס אינם מכילים פראבנים, סיליקון או חומרי צבע. גם אריזות המוצרים עשויות חומרים ממוחזרים, עובדה המוסיפה נדבך ידידותי לסביבה. וגם ניתנים למחזור.

ניחוחות המוצרים גלומים ברכיב המרכזי שבכל סדרה :סדרת צמח הגרניום, סדרת גד השדה וסדרת קורטם הצבעים. ניחוחות אלה נוצרו בשיתוף פעולה עם רוקחי הבשמים של הקבוצה, על מנת להשיג חוויה ארומטית חדשה לשיער לאורך זמן. 

סדרת טיפוח המבוססת על צמח התבלין גד השדה: לחיזוק סיבי השערה בשיער עדין או נוטה להישבר. זרעי גד השדה, הידוע גם כ"כוסברה", מועילים במיוחד לעידוד וחיזוק צמיחת שיער ולשיפור מצב של יובש. שילוב ייחודי של שמן זרע כוסברה/זרע גד השדה ושמני סויה וקוקוס בניחוח רענן ואנרגטי. בסדרה שמפו, מרכך, מסכה וסרום.

סדרת טיפוח המבוססת על פרח הגרניום: לשיקום והשבת הזוהר לשיער צבוע. פרח הגרניום ידוע כבעל סגולות מצוינות בטיפוח השיער; נוסף על הריח המשכר שהוא מוסיף, הוא גם מאזן הפרשת סבום מהקרקפת (מועיל לשיער יבש ושמן כאחד), ובעיקר - מעודד את צמיחתו. הפורמולה מציגה שילוב ייחודי של שמני צמח הגרניום, סויה וקוקוס בניחוח רענן ופרחוני. הסדרה כוללת שמפו, מרכך, מסכה וסרום.

סדרת טיפוח המבוססת על פרח קורטם הצבעים: הזנה עשירה לשיער יבש. קורטם הצבעים (שצבעו כתום חי) מסייע לשמירה קבועה של שיער רך ומבריק, ואף תורם לצמיחת שיער בריא. הפורמולה מציגה שילוב ייחודי של שמני צמח קורטם הצבעים, סויה וקוקוס בניחוח רענן ומרגיע.הסדרה כוללת שמפו, מרכך, וקרם לחות.

את מוצרי השיער של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשת סופר פארם והפרפומריות המובחרות.

 

סדרת מוצרים לשמירה על הצבע בשיער צבוע, בעלת טכנולוגיה חדשה 

בימים אלה משיק מותג הטיפוח הבנלאומי "מרוקאנאוילMoroccanoil סדרת מוצרים חדשה Color Complete המבוססת על שתי טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך שיעניקו לשיער טיפול מקיף של 360 מעלות, ישמרו על בריאות השיער ועל הצבע בשיער צבוע לאורך זמן רב יותר.

טכנולוגית ArganID™- מבוססת על קפסולות זעירות של שמן ארגן החודרות עמוק לתוך שכבת הקורטקס (השכבה האמצעית) של השיערה, משקמות אותה מהחלק הפנימי והחוצה ונועלת את הפיגמנטים בתוכה לשימור מקסימלי של הצבע.

טכנוולוגית COLORLINK™-  שילוב של שלושה אלמנטים המשקמים את מבנה השיערה כתוצאה מנזקים כימיים או מכניים, הנגרמים כתוצאה משימוש בצבע, חמצון, ושימוש תדיר במכשירי עיצוב הפולטים חום כמו מייבשי שיער, בונים מחדש את הקשרים הגופרתיים ועוטפים את השיערה בשכבת סילר לשמירה מקסימלית של הצבע.

בסדרה 5 מוצרים. שניים מהם לטיפול אצל מעצב השיער, ושלושה לטיפול אישי בבית

שני מוצרים לשימוש מעצב השיער, בטיפול "כרומה- טק " שמטרתו לשמור על בריאות השיער בתהליך הכימי של הצביעה, ונעילת הצבע בשיער לאורך זמן רב יותר. Moroccanoil PRIME - בשלב הראשון מכינים את השיער לצבע עם המוצר המאפשר בצורה אופטימלית לצבע לחדור לשיער בצורה שווה, כמו כן מגן על הקרקפת מגירודים ואי נוחות. והשלב השני - Moroccanoil POST שתפקידו לשקם את השיערה ע"י בניה מחדש של הקשרים הגופרתיים לאורך מבנה הקרטין שלה ואיטום הצבע ע"י שכבת מגן הנועלת את הצבע בתוכה ומונעת את דהייתו.

לאחר הטיפול במספרה ועל מנת לשמור על התוצאה לאורך זמן יש לשמור על שגרת טיפוח פשוטה בבית ע"י שימוש בשלושה מוצרים:

Color Continue Shampoo & Conditioner- שמפו ומרכך המעניקים הזנה לשיער ומבטיחים שמירה על הצבע לאורך זמן. מוצר נוסף הוא Protect & Prevent Spray - מרכך ללא שטיפה שמתיזים אותו על שיער לח אחרי חפיפה ומהווה שכבת מגן מפני כל האלמנטים הגורמים לדהיה של הצבע מהשיער כגון, זיהום אויר, מים קשים ופגעי הסביבה. 

את המוצרים להמשך טיפול ולשמירה על התוצאה שקיבלת במספרה תוכלי לרכוש במספרות הנבחרות. עכשיו במחיר מבצע, הנחה של 50% על ערכת טיפוח להתנסות, הכוללת שמפו+ מרכך 70 מ"ל+ ספריי פרוטקט במחיר של 62.5 ש"ח במקום 125 ש"ח.

לברור המספרה הקרובה אליך הכנסי ללינק הבא: https://www.moroccanoil.com/il/salon-spa-locator או בטלפון 03-9511086 

 

רוצה צבע ירוק בשיער? אולי וורוד, אולי יוניקורן. מייק אפ לשיער ליום אחד שיורד בחפיפה. מוצר "מאסט" לפורים" ולא רק.

מהיום את לא צריכה לשבור את הראש ולהתחייב לצבע מסוים. זה הזמן לעשות מה שבראש שלך. אפשר ללכת על לוק אחר כל יום, אפילו כל שעה. כי אני הולכת לספר לכם על מוצר חדש והורס מבית "לוריאל פריז" מושלם לכבוד הפורים בפרט אבל לא רק. לכל אלו שחולמות לצבוע את השיער לערב אחד בלבד אולי כדי להתאימו לשמלה החדשה. מדובר במייק-אפ לשיער Colorista שהינו צבע לשיער במרקם ג'ל הנשטף בחפיפה. 

איך מאפרים את השיער שלך? מורחים כמות קטנה מהצבע על קצוות השיער. שימו לב, האיפור אינו מיועד לצביעת שורשי השיער. המתיני 10-20 דקות בהתאם למראה הממם שאת רוצה להשיג. רצוי לייבש עם מייבש שיער אחרי הצביעה אבל לא הכרחי. ולבסוף יש לסרק לקבלת שיער מיוחד וצבע שהוא רק שלך.

על אפקט האומברה שמעתן? אומברה כפי שהיא מכונה בעגה המקצועית היא הדרגתיות בגיוון צבע השיער. מדובר ב-המגמה האופנתית האחרונה בתחום צביעת השיער שאומרת שאנחנו צריכות להראות טבעיות ולא מתאמצות, מצב בו קצוות השיער שחשופות לשמש הופכות בהירות יותר באופן הדרגתי אך עדיין משתלבות בצבע הטבעי של שערך. איך משיגים את אפקט האומברה? התחילו באיפור השיער מהקצוות כלפי מעלה והמתינו בין 10-20 דקות, ואז יבשו במייבש השיער

15 גוונים לבחירתכם. 7 גוונים לבלונדיניות, ו-8 לבעלות שיער חום וכהה.  פטל, נחושת, אדום, לילך, ירוק, כחול, ורוד כהה וורוד פודרה, ורוד אש (HOTPINK) וכחול מיטלי. עופו על זה. בסוף הערב חופפים ובלילה מחליטים על הצבע של יום המחר.

 

מחיר 34.90 ש"ח. במהלך חודש פברואר רק 29.90 ש"ח

את מוצרי השיער של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשת סופר פארם והפרפומריות המובחרות.

 

כמה פשוט כמה מושלם

נכון שכל האייטמים לעיל כולם נוגעים לטיפול וטיפוח השיער, אבל לא יכולתי להתאפק ולא לספר על הסדרה החדשה שהיא הלהיט בממלכה הבריטית. SIMPLE. כמה פשוט ככה נכון ומדויק. מדובר בסדרה חדשה שזה עתה נחתה בישראל ומיועדת לבני דור הZ, כלומר לצעירים ולצעירות שמעדיפים מוצרי טיפוח עדינים ו"נקיים". מוצרים בעלי איכות גבוהה אך ללא מרכיבים המזיקים לעור. ובינינו, כשאתם צעירים יש לשמר על הקיים ולהימנע מנזקים.

הסדרה הירוקה של SIMPLE כוללת מגבוני ניקוי פנים 15.90 ש"ח, מסירי איפור לעיניים 29.90 ש"ח, מגבוני ניקוי מיסלריים לפנים 14.90 ש"ח (אוי, כמה חשוב לנקות את הפנים!!), תרחיץ פנים מזין 29.90 ש"ח, מים מיסלריים 24.90 ש"ח, קרם לחות קליל 69.90 ש"ח, קרם לחות עשיר 69.90 ש"ח, ועוד 2 סוגי מסיכות בד לפנים כל מסכה במחיר 15.90 ש"ח. האמת, לא צריך יותר כלום. בדיוק הערכה לצעירה שמתחילה את שגרת הטיפוח שלה. 

להשיג ברשתות הסופרפארם ובסופרפארם און ליין.

 

לסיכום - המגמה הרווחת כיום קוראות לנשים לסגל שגרת טיפוח יומיומית ממש כמו שגרת אימוני הספורט שהפכו לסגנון חיים. לא עוד זבנג וגמרנו, כי אם ריצות מרתון למרחקים ארוכים הם שיניבו תוצאות לאורך זמן וימנעו נזקים.