בפעם הקודמת שהושקה הקולקציה קצת נרדמתי בשמירה. המליצו לי להגיע ב-0930 בבוקר כשהחנויות נפתחות, ואני לתומי הגעתי ב-1000. מי ישמע חצי שעה איחור, נאדה!! כלום לא נשאר לי. כך שהפעם "שנית מצדה לא תיפול". אני מתייצבת כמו חייל ממושמע ב-0930 ויודעת בדיוק מה אני הולכת לרכוש. הפעם במדובר בקולקציית ספרינג קונצ'ס "Spring Conscious" של רשת H&M שנכנסת מחר לחנויות ובהמשך, קולקציית האקסקלוסיב שתכנס רק בתאריך ה-11.4 ורק בחנות הדגל של קניון TLV ת"א.

 

קולקציית "קונצ'ס אקסקלוסיב"

כל הקולקציות עשויות מבדים מתחשבים בסביבה, כמו כותנה אורגנית, טנסל, ופוליאסטר ממוחזר. העונה, הרשת מצרפת עוד 3 חומרים חדשים פרי פיתוחה כמו Pinatex שהוא בד דמוי עור עשוי מסיבי תאית שזוקקו מעלי אננס, או החומר Bloom שהוא קצף גמיש עשוי מביומסה של אצות ומשמש כסולייה אורגנית לנעלים. והחומר Orange Fiber שהינו בד דמוי משי עשוי תוצרי לוואי של מיצי הדרים.

 

קולקציית "קונצ'ס אקסקלוסיב"

הקולקציה בנויה מפריטי יוקרה תחת הכותרת " קונצ'ס אקסקלוסיב" ופרטי קולקציה שתמחר בכל הרשת תחת השם "ספרינג קונצ'ס". פריטים מיוחדים לאירועים חגיגיים, בטח לערב ליל הסדר, וגם פריטים יומיומיים נוחים. מלמלות, סיומות א-סימטריות, מחשופים עמוקים בצורת V, גזרות נפוחות, ופרטי לבוש מבדים מבריקים המשלבים אלמנטים ספורטיביים כמו שרוכים וגומי במותן ובשרוולים. הקולקציה עשירה בהדפסים, בעיקר של צמחים ועצים, ופלטת הצבעים עשירה מאד של לבנדר, כחול פטרול, וורוד קורל, וגם מקומם של השחור, זהב וכסף נשמר. זו פעם ראשונה שהרשת מציגה קולקציה שלמה על טהרת האקולוגיה והתחשבות בסביבה, כאשר בשנים עברו הוצגו פריטי לבוש בודדים בלבד.

  

קולקציית קונצ'ס

לקמפיין העולמי נבחרו 13 נשים מעוררות השראה להצטלם ולהוביל את הקמפיין, כמו לדוגמה נעמי האריס השחקנית הבריטית המוכרת בזכות השתתפותה בסדרת "שודדי הקאריביים", או רוסריו דוסון שחקנית, מדבבת, מפיקה, וסופרת אמריקאית התפרסמה גם בזכות השתפותה בסרט "גברים בשחור 2. לישראל נבחרה השחקנית נלי תגר הידועה בפעילות חברתית ענפה שלה לטובת הסביבה. לצילום הקמפיין נבחר בעלה הצלם איתן שריד וביחד הצליחו השניים ליצור אווירה רגועה ורומנטית על סט הצילומים.

 

טווח מחירים : קולקציית אקסקלוסיב-קונצ'ס 99.90-899 ש"ח, קולקציית קונצ'ס  60-229 ש"ח.

להשיג בחנויות רשת H&M, הקולקציה הרחבה תהייה בחנויות הרשת ב-8 באפריל, וקולקציית האקסקלוסיב-קונצ'ס תהיה בלעדית בחנות הדגל בקניון TLV החל מתאריך 11.4.