איך מסתירים את הפטמות?

כיסוי הפטמות נועד דווקא לבנות החזה הקטן והזקוף שיכולות ללכת בלי חזייה וצריכות רק להסתיר את הפטמות כשהן לובשות חולצות שקופות, שמלות כלה, תחרות ושמלות עדינות שפס של חזייה יהרוס לגמרי את הרכות שבהן. מדבקות הפטמות הן כבר מוצר יחסית ותיק בשוק אך המיוחד במוצר שהשיק המותג ג'ק קובה הוא שאין מדובר בדבק אלא בג'ל סיליקון להדבקה רב פעמית (עד 20 פעמים). הכיסויים נצמדים בוואקום ועשויים סיליקון שקוף ונעים למגע כך שלא צריך לחשוש שהדבר יזיק או יכאיב בפטמה. הכיסויים מגיעים בצורת פרח או עיגול פשוט ואינם בולטים אפילו עם טי שירט לבנה. 

 

 

קאפים לעיצוב החזה

אז אם המוצר הקודם התאים לבנות החזה הקטן המוצר הבא פותר את הבעיות גם לבנות החזה הגדול. מדובר בקאפים עם ג'ל סיליקון נצמד המאפשר לבישת כל בגד. הקאפים עשויים בד או סיליקון אנטי-אלרגי נצמד, רב פעמי עד 20 לבישות. שימו לב, את הקאפים יש לשמור בתוך שקית האריזה לאחר הפתיחה, למניעת התייבשות הדבק. 

קאפים עשויים 100% סיליקון המגיעים בגוון שקוף לגמרי לשמלות לבנות 469 ש"ח. קאפים מבדים חלקים בשילוב רצועות סיליקון בניוד ובשחור במחיר 239 ש"ח. קאפים מבד תחרה בשילוב רצועות סיליקון במחיר 359 ש"ח. כל הקאפים מגיעים במידות B,C,D.

  

 

  

בעלת חזה גדול במיוחד? האזור הזה בשבילך

מצד אחד התברכת בחזה גדול, מצד שני זה כבד ופעמים רבות אפילו מגביל, יש בגדים שאת מרגישה שאת פשוט לא יכולה ללבוש. עכשיו זה נגמר! בעזרת חזיית הפלאים הזו יתאפשר לבעלות החזה הגדול במיוחד ללבוש כל דבר ולהרגיש נוח - מוצר חדש המורכב מ-2 קאפים נפרדים לשני חלקי החזה עם רצועות סיליקון המתחברות לצוואר או ככתפיות שקופות. היות והקאפים נפרדים יש אפשרות להפריד או להצמיד את החזה, לאזן בין שני צדדים לא שווים בגודל ובגובה, וליצור מראה הרמוני ומושלם.

 

קאפים עם שרוך להתאמה מקסימלית של המחשוף

 

ועוד כמה פטנטים שיתאימו לכל אחת   

מרים ציצים - פטנט מושלם!! דבק סיליקוני המודבק מעל הפטמה לאורך השד, ואז ניתן להרים את החזה הנופל לגובה הרצוי. לא, אין מצב שזה משתחרר לך באמצע המסיבה

מזיז חזה לצדדים - קאפים המאפשרים למנוע את החיבור בין הציצים ויוצרים את ה"עמק" הלחוץ.

מדביק בגד לחזה- למקרים בהם אסור שהבגד יזוז כמו כשאת לובשת שמלה עם מחשוף עמוק ללא חזייה או ז'קט עם מחשוף עמוק ללא חולצה מתחת - המדבקות מדביקות את הבגד לגוף עם דבק דו-צדדי מיוחד ואין מצב שהבגד יזוז.

מאריך לרצועות החזייה - הרצועות מתחברות לחזייה האישית שלך ליצירת X נמוך על הגב ולבישת בגד עם גב חשוף.

קליפס מפלסטיק גמיש - להעלמת כתפיות לבגדים בגזרה ספורטיבית.

 

באנדו תחרה - Power Suit

טרנד מוביל באופנה הם החליפות ובעיקר הז'קטים עם המחשוף הנדיב הנלבשים ללא חולצה מתחת. באנדו תחרה מתחבר ונצמד לחזייה שלך עם קרסים, ומשתלב איתה באופן מושלם. יותר לא צריך ללבוש גם חזיה וגם בגד תחרה לסגור מחשופים.

 

מחטבים 

מחטב טוב הוא פריט שיכול לעשות את ההבדל בין גוף רפוי עם קפלי שומן ובין גוף אסוף, ארוז וסקסי. ולא חשוב אם זו שמלה, ג'ינס או חליפה. חשוב לרכוש מחטב איכותי ולהקפיד שיהיה במידה שלך להשגת תוצאות מקסימליות. המחטבים החדשים עשויים מבד דק, נושם ומנדף זיעה כך שיותר לא תסבלי מחום בקיץ. בדים מנדפים עם טכנולוגיה מתקדמת שיודעת לחטב את הגוף למרות שמדובר בבד דק במיוחד. ללא תיפורים, גימורים בלייזר ולא משאיר סימנים על הגוף. מושלם לקיץ הישראלי. מידות 36-50. טווח מחירים 579-279 ש"ח.

מחטבים למידות גדולות 4XL

כשיוצרים מחטב למידה גדולה בגודל של 4XL, לא לוקחים את הגזרה במידה S ועולים בסקאלת המידות, כי אם מדובר בקולקציה ייעודית למידות גדולות. בד חדשני שאוסף את הגוף, גם התחרה אלסטית נצמדת לגוף וזזה איתו. בד אנטי סטטי, שלא מחמם ואפילו שומר על קרירות הגוף. הסיומת העליונה של המחטב רחבה במיוחד ורכה, כדי לא לחתוך ולהכאיב. לא מגרד ולא מציק.

מגיע בצבעים שחור וניוד, מידות 44-56, ובמחיר 539 ש"ח.

והדובדבן שבקצפת - חיטוב עכוז כמו לג'ניפר לופז, לנשים ולגברים.

תקשיבו, זה שוס. תחתונים עם ריפוד באחוריים היוצרים אחוריים כמו לקים קרדשיאן ולג'ניפר לופז. לא לריב! יש מחטב גם לנשים וגם לגברים. בנוסף, לגברים יש גם גופיות מחטבות וחולצות מחטבות שניתן ללבוש מתחת לחולצת כפתורים או חולצות טריקו. לא האמנתי אבל מסתבר שהחולצות והגופיות המחטבות לגברים נמכרות בכמות של 500 יחידות לחודש. 

 

את כל הפתרונות והחידושים ניתן למצוא בחנויות המותג ג'ק קובה או באתר- www.jack-kuba.co.il