בפעם הראשונה שבה הגעתי אל פסטיבל הנשים שאקטי, הייתי אמא טרייה לתינוקת בת שלושה חודשים. באתי כדי לדבר על חופש בחירה בלידה, חדורת שליחות וספקנית (התכנסות נשים לשלושה ימים, למה?) ואז התאהבתי. פגשתי שם סקרנות וחופש, פתיחות ורגישות, פגשתי נשים יפות שמבקשות ללמוד את עצמן, על עצמן, לנשום טוב יותר, להקשיב, לראות, לחיות יותר.
יצאתי משם דלוקה ומאותו הרגע אמרתי לכל אשה שעברה לידי "את חייבת להיות בשאקטי".

מאז עברו מים רבים והפכתי לאחת ממניעות ה'שאקטי' במשך למעלה מעשור... עד שנעצרה התנועה...התפרקה השותפות ו... הזמן חלף עד שלא הצלחתי יותר לעצור...
היום אני מובילה בריאה חדשה שקרויה 'שאקטי Be'  ומהדהדת את אותן איכויות של חיבור נשי, התפתחות ושמחת חיים. ייחודה בתהליכי עומק משותפים שעוברות כולנו. בין לבין אפשר להתנסות בסדנאות במעל 10 תחומי תוכן: עסקים, יחסים, גוף, מיניות, תנועה, נשימה, קסם, שמאניזם. יש גם מתחם לילדות ומתחם לנערות ובריכה לשכשך בה.

שאקטי B. צילום ג'ני אלימלך

 

שאקטי Be התקיימה לראשונה במצוקי דרגות והייתה נפלאה מאוד. שרון מוזס ביטון שהייתה עם בתה בת ה12 בשאקטי בי כתבה אז: "הבת שלי עדי בדמעות מהרגע שהתעוררה.. מתקשה לקום ולצאת לביה"ס. היא מרגישה כמונו. הייתה איתי בשאקטי מאז שהייתה תינוקת וגם לה זה היה חסר כל כך. ועכשיו ש'שאקטי' חזרה, היא חדרה לה שוב ללב ולנשמה. אני מחבקת אותה ושרה לה את שירי השאקטי ואומרת לה שזה נשאר איתה ובתוכה וזה שלה .. הרוח של השאקטי נמצאת בתוכנו בכל רגע שנרצה בה. ❤. נירית אהובה וכל הנשים המדהימות שעזרו להשיב אלינו את השאקטי. תודה תודה תודה🌺🌸🌹אני אוהבת אתכן"...
אז אם מתאים לך להתאהב כמו שהתאהבתי אני, אם מתאים לך להרגיש את החופש ואת היופי ואת הלב המתרחב, בואי לחגוג איתנו.
אני מזמינה אותך לעצור לרגע את הדינאמיות של היומיום ולצאת לחופש, להעיר תשוקה לחיים, לנוח, להיטען, לחגוג ולתרגל חופש פנימי וחיצוני.
שאקטי Be, מרחב נשי שקט וחוגג גם יחד 27-29/6, בכפר הנוער אלוני יצחק שליד גבעת עדה
דמייני את הירוק סביב, את המוזיקה המחזקת והנוכחות השמחה של נשים שיודעות,
שככל שטוב לך יותר,
כך גם יותר טוב להן...
ולהפך.
נשים בתנועה ושיר, בנשימה וקסם.
נשים באותנטיות.
ראי אותך בינינו, ואיתנו. אפשרי לך לקבל את המתנה הזו, ממך.
אני אהיה שם, כמובן,
בואי