שוורצקןפף פותר לך בעיה של מה להביא מתנה

אז נכון שראש השנה עבר, אבל יש עוד חגים לפנינו, והאמת שמתנות זה תמיד כייף לקבל. הפעם לשם שינוי הנה לכם רעיון מבריק למתנה שימושית שכל אחת זקוקה ותשמח לקבל.  במותג טיפוח השיער "שוורצקופף" מציעים מארזים חגיגיים ומהודרים עם המוצרים המובילים של המותג. ואני, איך לא קיבלתי את המארז לשיער פגום שהבטיח וקיים. 

תוכלו לבחור את אחת משלושת המארזים המוצעים:

המארז לבלונדיניות מסדרת Blondme המתאים לכל סוגי הבלונד. ומכילה שמפו עשיר ללא סולפט, מסכה משקמת, וסרום אלקסיס שמעניק ברק לכל סוגי השיער.  הסדרה מחזקת ומשקמת את סיבי השערה ומשיבה לשיער את התכונות הראשוניות של שיער בריא ומבריק. ומשמרת את פיגמנט הצבע הבלונדיני.

BC Fiber Clinix מותאם לשיער צבוע, ומכיל שמפו רך ועדין לניקוי אינטנסיבי. מסכה לשיער רגיל ועבה, אינטנסיבית ולחיזוק השיער פי 10, ובוסטר המכיל פורמולה עם טכנולוגיה  שמהדקת את המבנה הפנימי של השערה ושומרת על פיגמנט הצבע בפנים. לשיער רך ומלא ברק.

והסדרה לשיער פגום Fiber Clinix כהוללת שמפו, מסכה ובוסטר המתאים לשיער פגום וחסר ברק. הבוסטר מכיל פפטידים המזינים את השיער, משקמים את המבנה הפנימי שלה משפרים את האלסטיות למראה של שיער רך, בריא ומלא ברק.

מחיר: 399 ש"ח , להשיג "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22   http://www.schwarzkopfpro.co.il

 

מוצרי "פול מיטשל" המבוססים על צמח האפפורי 

הכול התחיל בשנות ה-80 כשמעצב השיער פול מיטשל, שהיה בעל מספרה משגשגת בבברלי הילס, נסע לחופשה בהוואי ושם לב כי שערן של ילידות המקום מבריק, רך, ונראה נהדר. הנשים מספרות לו כי הן נוהגות למרוח שיערן בג'ל של צמח האפפורי הצומח רק בהוואי. בבדיקות מעבדה שפול מבצע הוא מגלה כי ההרכבים הטבעיים, החומצות, ותמציות הצמח, מחוללים פלאים לשיער בכלל, ולשיער יבש ומפוצל וכזה שעבר טיפולים כימיים כמו החלקות, הבהרות וצבע, בפרט. פול מיטשל חובר לשותף עסקי וביחד הם פותחים חוות גידול סולרית של צמח ה-Awapuri בהוואי ממנו הם מפיקים את הג'ל המשמש כבסיס מרכזי לכל המוצרים של המותג מאז ועד היום.

המוצר הראשון שהם משווקים לשוק היה שמפו ה-Awapuri סופר עשיר בלחות ומבוסס על צמח האוופורי מהוואי, וגם מרכך ללא שטיפה  The Conditioner. שני מוצרים ראשונים אלה הם להיטים עד היום, וברשימת ה"בסט סיילר" גם אחרי 40 שנה. בשביל אדם כמוני שיש לו סבלנות של חתול גינגי מת, או בעברית אין לי סבלנות לחכות במקלחת שהמרכך יעשה את העבודה, המרכך The Conditioner הוא מתנה משמיים. אחרי החפיפה אני שמה את המרכך וזהו, לא שוטפים לא כלום והשיער הופך רך ונעים למגע. יותר מזה, הוא פותח את הקשרים בלי צורך לסרק את השיער.

הסדרות הראשונות שהושקו כללו סוגי שמפו יעודיים ומעצבים לשיער. שמפו להשגת נפח או להורדת נפח, שמפו לכל סוגי נזקי חומרים כימיים (Gentle Wash), שמפו בריח לימוני (Deep Clean), והשמפו לניקוי כלור ומזהמים (מעולה לשחיינים בבריכה, תשמעו עיצב ממי ששוחה 3 פעמים בשבוע). בתחום מוצרי העיצוב הושקו מוצרים כמו Glaze  Super Sculpt שהוא ג'ל נוזלי ייחודי לבניית תלתלים שאין מי שיש לה תלתלים ולא מכירה את המוצר ההיסטרי הזה שמחולל פלאים לכל תלתל.  הג'ל מעולה גם לייבוש מהיר וליצירת נפח וברק, וכן המוצר Freeze & Shine שהינו ג'ל ספריי לעיצוב תסרוקות.

מוצר הגלייז Super Sculpt והמוצר The Conditioner נבחרו על ידי אתר מתולתלות כמוצרים הטובים ביותר בתעשיית מוצרים לשיער לתלתלים לשנת 2017-18. כל המוצרים שהושקו בשנות ה-80, עדיין על מדף המכירות ומובילים במכירות.

סדרת הדגל של המותג היא סדרת ה- Wild Ginger Awapuri המבוססת על צמח האוואפורי. זהו אחד המוצרים הבסיסיים של המותג שהושק עוד בשנות ה-80 אולם עם היכולות הטכנולוגיות של שנות האלפיים ניתן לייעל את השימוש בהפקת החומר מהצמח ולהגיע לתוצאות עוד יותר טובות. סדרה זו מבוססת על פטנט בלעדי לקרוא ולא להאמין. הסתבר כי ישנה כבשה ספציפית בניו-זילנד שהצמר שלה מכיל קרטין (החלבון שבונה את השערה) הזהה לקרטין של בני האדם. גילוי זה מאפשר שימוש בקרטין אנושי לשיקום שיער פגום ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בתעשייה, והכל מחומרים מן הטבע. ואם חששתם לשלומן של הכבשים, אל דאגה. הן לא נפגעות או סובלות במהלך הגז, נהפוך הוא, עובדי חוות הכבשים מעידים שהיו שמחים להיות כבשה בחווה ולקבל את אותם התנאים כמו של הכבשים

והרשו לי לשבח עוד סדרה אחת למי שסובלת מקשקשים. סדרה המבוססת על עלי עץ התה האוסטרלי  Tea Tree למניעת קשקשים והעלמתם.  בעולם רפואת העור והקוסמטיקה מוכרת תמצית עץ התה כבעלת סגולות ריפוי של יובש וגירוי בעור, וכזו שמזרימה את הדם הקרקפת, דבר גורם לזירוז צמיחת השיער ומניעת נשירה. הסדרה ידועה גם כמנקה ומעלימה קשקשים אחרי חפיפה אחת. שימוש תדיר במוצר ימנע חזרת הקשקשים. 

המותג "פול מיטשל" הוא מותג ירוק המושתת על מסורת וערכים לשמירה על הסביבה העולם, ועל השיער שלכם, על תרומה לקהילה ולפלנטה כולה, תוך דגש על מיחזור האריזות ועל אי עשיית ניסויים בבעלי חיים. 

המוצרים של המותג "פול מיטשל" לרכישה במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ.

 

אוולנץ' - פיתוח חדשני ישראלי

מוצרי טיפוח לשיער של המותג "אוולנץ'"  הינם פרי פיתוח ישראלי של 2 שותפים, אורן שעבד בתחום בחברות המובילות והבינלאומיות במהלך 12 השנים האחרונות, ואיציק אשר על השיווק והמכירות.

המוצרים מיועדים הן לספרים מקצועיים והן לקהל הרחב ומותאמים לכל סוגי השיער, לשימוש יומיומי. הסדרה החדשה כוללת שמפו, מסכה, סרום ואמפולה משקמת, אשר ייחודם בכך בכל המוצרים נמצאים 3 חלבונים העוזרים בשיקום שיער שעבר תהליכים כימיים כמו צבע, החלקה, והבהרה וגם לשיער שעבר הרבה פן. הרכב החלבונים ושילובם במוצרים הוא ה-DNA והפיתוח המיוחד  של אוולנץ. החלבון חודר לשערה והופך להיות חלק ממנה. החלבון במוצרים שומר על הקשרים של השערה ועל הקשקשת שלה, לא יורד בחפיפה ובעיקר מאפשר לאנשי המקצוע ומעצבי השיער במספרות לעשות טיפולים כימיים אגרסיביים מבלי לעשות נזק לשיער, טיפולים שעד היום נמנעו מהם.

  

   

מוצר פורץ הדרך והנמכר ביותר של הסדרה הוא השמפו ומסכת ה"סילבר" אשר מנקה את הצבע הכתום מהבלונד. כל מי שצובעת לבלונד גם אם היא בלונדינית מלידה חוותה את התופעה שאחרי שבועיים הצבע משנה את גווניו והופך צהוב דהוי עד כתום. השמפו והמסכה הסגולה "סילבר" מנקה את הצבע הכתום, מגבירה את הגוון הבלונדיני ומחזירה את החיות לשיער. המסכה מעולה גם לשיער שיבה דהוי ומחזירה לו את הברק ואת הצבע הטבעי. את המסכה משלים שמפו סילבר, ננו פיגמנט לשיער בלונד. את המוצרים של אוולנץ' ניתן לרכוש במספרות המובילות ובמשרדי החברה טלפון 03-6433335. בטלפון זה ניתן לברר גם את המספרה הקרובה למקום מגוריכם. משלוח עד הבית.

 

תוספות לשיער

חברות יקרות בבקשה לא לעקם את האף ולומר אותי זה לא מעניין. כי גם אני הייתי במקום הסקפטי הזה ואכלתי את הכובע. מדובר בלהיט הכי חם בשוק השיער. כל מי שסובלת משיער דליל, שחולמת על שיער ארוך יותר, שיער שופע עם נפח, מי שבעקבות הגיל השיער איבד את החיות והברק ומתגעגעת לימים של פעם, הנה בא לציון גואל בדמותו של  בחור צעיר, כולה בן 32 והוא נמצא בתחום כבר 10 שנים שהקים ובנה את חברת "אדמס-הייר" AdamsHair המשווקת ומוכרת שיער בארץ ובעולם. אדם - הוא יצרן שיער. נוסע בכל העולם, בעיקר ברוסיה, אוקראינה ואזבקיסטן, מבקר בכפרים נידחים וקונה שיער בכסף מלא. כל קולקציית התוספות שלו היא של שיער בתולי שלא עבר עיבודים כימיים, שיער אדם טבעי. 

    

תוספות השיער הן שיער לכל דבר. אפשר לעשות איתן הכול, בדיוק כמו שעושים עם השיער הטבעי שלנו. ללכת לים, לבריכה, להבהיר או לצבוע כאילו השיער שלכם. לאדם מציע קולקציה רחבה של אורכים, צבעים, סוגי שיער ואפילו שיער מתולתל. הוא מספר שהוא יכול להשיג עבור לקוחה כל אורך שהיא חלמה עליו, אפילו באורך של מטר. אין פלא שהוא מרגיש כמגשים חלומות לנשים. הוא מקפיד להתאים את סוג התוספות, לשיער הטבעי של האשה, כך שיער דק יקבל תוספת עם שיער דק, וההתאמה צריכה להיות מושלמת גם בגוון ובצבע.

מהן השיטות המועדפות להדבקת התוספותמדבקות :מדביקים את השיער משני צידי השורש. הלחמות קראטין : חומר טבעי שמלחימים לשיער. קוקו גולמי : שיער שמגיע חתוך מראש . טרסים : שיער המגיע או עם קליפסים או בהדבקה . תפירה הנעשית על ידי צמות על כל הראש, בתוך הצמות תופרים עם חוט מיוחד לקשירות. פדחות : כיפה עם שיער אשר מלחמים אותה בקודקוד של הראש. בגדול יש לו 10 שיטות לדבריו ויש להתאים כל שיטה לצרכיה של הלקוחה ושיער ראשה. אישית הוא מעדיף את שיטת הקרטין שהוא חומר טבעי ולא פוגע בשיער, ואת שיטת המדבקות שנכון שיש להחליף את המדבקה כל חודשיים אולם השיער לא נפגע וגם האורך נשמר.

איך שומרים על התוספות? בדיוק כמו ששומרים על השיער שנולדנו איתו. להשתמש במוצרים טובים ולא זולים. שמפו, מרכך ומסכות הם הכרח. וכמובן סירום טוב לשימור השיער. טיפ אחד חשוב מאדם הוא לישון עם שיער אסוף היות ושיער פתוח בשינה מתקרזל ומשנה צורה.

אני רק יכולה להעיד  על מה שראיתי עם חברות שלי. לכאורה לא הייתה שום בעיה בשיער אבל ברגע שהן שמו תוספות השינוי היה משמעותי עד שחשבתי מדוע הן לא עשו את זה קודם. הן השיגו נפח בשיער, נוכחות, אורך רצוי ולוק של שיער מטופח ובריא, אבל יותר מהכול, זר לא יבחין כי מדובר פה בתוספת. 

להשיג :  AdamsHair, במספרות המובילות ברחבי הארץ, לברור נוסף ניתן לפנות לאדם 054-2261830