אני מתה על אביזרים, ואוהבת לתבל את המראה עם תכשיטים נכונים. כמובן שנזהרת לא להראות כמו עץ אשוח בכריסטמס ומתמקדת באלה הקטנים והעדינים. כי האבזרים והתכשיטים הם שעושים את ההבדל. תכשיט קטן הבדל גדול, אבל הרשו לי להתחיל דווקא עם הבושם החדש של הדיוטי פרי, תריחו אותו פעם אחת ואתם שבויים.

אהבה, חטאים ותמימות בריח אחד של בושם. Kilian Paris

דברים טובים קורים בג'יימס ריצרדסון. אם עד לפני זמן לא רב יכולנו לקנות שם רק את המוצרים שניתן למצוא בכל מקום בארץ אבל במחיר זול יותר, הרי שמעתה בנוסף תוכלו  למצוא גם כמה מותגי-על בלעדיים בינלאומיים, לרכישה רק בדיוטי פרי. מנהלת השיווק של החברה סיפרה שבמהלך השנה האחרונה פנו אליה עיתונאים ואנשים שאוהבים מוצרי איכות מובילים, ושאלו מתי יגיע לגלריית המוצרים החדשים גם הבושם "קיליאן". אז הנה אני אשת בשורות ועכשיו הוא מחכה רק לכן, ותסמכו עלי זה אחד הבשמים היותר מעניינים ומגוונים שיש. 

הבושם נקרא על שם שושלת משפחתית - "קיליאן" - הידועה בעיקר בזכות המשקאות החריפים ומרתפי היין הגדולים שברשותם. היה זה קיליאן הנסי, נצר למשפחה שהחליט לתרגם את החזון של האלכוהול לממלכת הבשמים, או במילים אחרות, לשלב גם במוצר החדש תעוזה ושבירת מוסכמות וכללים, בדיוק כפי שהם נהגו לעשות עם המשקאות. עכשיו זה מתבטא בבושם.

המותג נוסד ב-2007 ומאז השיק 10 בשמים המספרים את סיפור של קיליאן: אהבה, חטאים ותמימות, אפלה ואור. הנסי עבד עם מיטב רוקחי הבשמים בתחום בעלי שם עולמי וביחד יצרו 4 ריחות : The Fresh, The Narcotics, The Cellars, The Smokes. בשמים עם הטעם והריח הייחודי של קיליאן הנסי בבושם. הרמוניה של תפוז, ורד, טוברוז, יסמין ועוד.

מחיר: 189$ ל-50 מ"ל. מחיר הבושם עם תיק קלאצ יוקרתי 225$

להשיג בלעדית רק בדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון.

תכשיטים מארץ החלומות

את פנדורה אין צורך להכיר לאף אחת. כי אין ילדה אישה או נערה שאין לה לפחות צ'ארמס אחד של המותג. אפשר להסכים שפנדורה תפסה מקום של כבוד בעולם האקססוריז של מדינה ישראל. אבל לא מותג כמו פנדורה שינוח על זרי ההצלחה ויירדם בשמירה. הם לא מפסיקים להתחדש ולשנות ומציגים לנו לקראת סתיו-חורף 2019-20 דרך חדשה לענות את התכשיטים. לכבוד השקת הקולקציה שכולה בהשראת סיפורים מהאגדות, התבקשו כל באי האירוע ללבוש וורד ולהתמזג עם הרקעים והתכשיטים שכולם היו בצבע הוורוד. היו שם ירדן הראל, עדי הימבלוי, קארן דונסקי, הודיה כהן, טיה גלילי, פיי ז'קטה ואחרות. וכולן בוורוד.

 

  
  
 

כאמור, העונה המותג מציג דרך חדשה לענוד את התכשיטים ואת הצ'ארמס, ומשיקים את התליון O Carrier הוא תליון חישוק בצורה עגולה מושלמת המגיע ב-3 סוגי מתכת ובשלושה גדלים. בכסף סטרלינג, ברוז (הגוון הוורוד), וSheine הוא הצהוב המבריק. האפשרות לתלות על החישוק תכשיטים וצ'ארמס נותן לכל אחת את האפשרות לביטוי עצמי ולצירופים בלעדיים שלה. התליון כמו לוכד בתוכו את הצארמס וכך כל אחת ניראית אחרת ובלעדית.

 

סדרת ה-Purely מבוססת על חרוזים מטאליים מכסף ומלוק הוורוד של הרוז. החידוש לסתיו הקרוב הוא שיבוצים מעניינים של זרקונים המוסיפים יתר סטייל לתכשיט. הדגם האייקוני של הכתר מוביל העונה סדרת תכשיטים כמו עגילים צמידים, צ'ארמס וצמידים הניתנים להיות לכודים בתוך התליון. אייקון נוסף הוא עצם המשאלות שממשיכה איתנו גם לעונה הבאה בעיצוב מינימליסטי עם שיבוצים של זרקונים.

 

 

מחירים : צמידים החל מ-295 ש"ח. צ'ארמס החל מ149 ש"ח. טבעות החל מ-209 ש"ח. עגילים החל מ-149 ש"ח

להשיג ברשת חנויות פנדורה וברשת O Jackey

 

תכשיטי קאשי

שורשי הסיפור של אימפריית קאשי מתחילים עוד במאה ה-19, באירן. משפחה גדולה ומבוססת שעיסוקה תכשיטי יוקרה לכל עשירי המדינה. בשנות ה-20 עלתה המשפחה לישראל והתיישבה כולה בעיר העתיקה בירושלים. עם פרעות של שנת 1929,הם עוברים לתל אביב ומתיישבים ב"מנשייה" היא נווה צדק הערבית. המשפחה רכשה את מתחם בנייני "פיינגולד", פתחה מחדש את חנות התכשיטים והעסקים פרחו. בפרעות של 1947 הם מוצאים עצמם במרכז היריות בין היהודים לערבים, אורזים את מטלטלים ועוברים לתל אביב העברית, ובמקביל פותחים חנויות ברחובות נחלת בנימין, אלנבי, בן יהודה, וגם ברחוב דיזינגוף. וכמו במשפחות הכי טובות, כל נצר מושך לכיוון שלו וכל אחד הלך לרחוב אחר ולעסק עצמאי משלו. כך שאם אתם חושבים שכל "תכשיטי קאשי" אחד הם, טעות בידכם. משפחה כן, עסקים לחוד.

עודד קאשי  מעצב תכשיטים יוקרתיים ואיכותיים מציג לקראת סתיו-חורף 2019-20 2 קולקציות בולטות:

One Of A Kind - תכשיטים גדולים כמו טבעת ענקית, או עדי דומיננטי שעונדים על צוואר ללא תכשיטים נוספים. אלה תכשיטים הממקדים את כל תשומת הלב. עודד מעצב גם סדרות של תכשיטים המדברות באותה השפה עם אלמנטים שלכאורה נראים כלא שייכים אחד לשני, אולם מדברים בהרמוניה עיצובית אחת וניתנים לענוד ביחד. כל התכשיטים הם מזהב לבן, רוז גולד וזהב צהוב, כשהמוטיבים העיצובים שאובים ברובם מהטבע, ובצבעוניות נועזת בעלת נוכחות של אדום, כחול ים, טורקיז וירוק.

 

הקולקציה השנייה שונה מקודמתה. תכשיטים עדינים, מזהב לבן וזהב רוז גולד, חלקם משובצים ביהלומים וחלקם נקיים משיבוץ, פחות יקרים וברי השגה הניתנים לענוד באופן מגובב. אם נשווה את הקולקציה לאופנת הביגוד מדובר בלבישה בשכבות. כמו של תחרה עדינה, שכבה על שכבה ועדיין רואים גם את השכבה התחתונה. הכל מתחבר עם הכול, אין "אסור" הכול מותר ואפשרי. כמה שיותר הרבה, יותר טוב ומעניין.

חלק מהקולקציה העדינה הם טבעות וצמידים קפיציים המהווים גשר בין התכשיטים הגדולים בעלי נוכחות אישית, ובין התכשיטים העדינים. את הטבעת הקפיצית עונדים על האצבע והיא מכסה את כולה ונותנת את התחושה של כמה טבעות ביחד. כך גם בצמיד שניתן למתוח ולהאריך אותו על הזרוע, או לאחד אותו למראה של כמה צמידים ביחד.

עודד קאשי, עיצוב תכשיטי יוקרה, כיכר המדינה, ה' באייר 28

 

להיות חופשי כמו פרפר

גיל נויהאוז, מעצב התכשיטים שעיצב קולקציות בלעדיות לשחקניות קולנוע וסלבריטאיות רבות, משיק לקראת עונת החגים והחופשות את קולקצית Holidays. המוטיבים הדומיננטיים שאובים מההשראה שגיל קיבל מעיר הנופש היוקרתית טולום שבמקסיקו, עיר שמשלבת ים, חופים יפים, בילויים ואוכל מדהים.

עבור גיל חופש מתבטא צורנית דווקא בפרפרים צבעוניים, עדינים ורוטטים, כמו שנאמר בשיר "פרפרים הם חופשיים". בחופשה הזו נענוד פרפרים ונהיה צבעוניים ומרחפים, נוצצים ומסוגננים ובעיקר חופשיים.

המעניין והמגוון בקולקציה היא היכולת של כל אחת  לבחור את צבע הכנפיים שלה. גיל נויהאוז מזמין את כל מי שמרגישה חופשיה לעצב ולייצר ביחד את התכשיט האישי שלה, ובצבע שלה. כי גם החופש הוא בחירה.

בקולקציה – טבעות ועגילים, עשויות זהב 18 קראט, מעוטרות אמייל בצביעה ידנית ומשובצות יהלומים.  מחירים החל מ- 1500 דולר.

ניתן להשיג בבוטיק ברחוב דוד המלך 10, ירושלים. או לקבוע פגישה בטלפון 03-6299962 

 

עיצובים בלעדיים של סנדרה רינגלר ברשת אימפרס

רשת "אימפרס" היא רשת וותיקה עם שנים של ניסיון ואמינות. לרגל החגים הקרובים הרשת מציעה קולקציות מגוונות של שעונים ותכשיטים, ובמיוחד שמה דגש על זו בעיצובה של הסטייליסטית מספר 1 בארץ, סנדרה רינגלר שהיום היא ה-BFF של אשת ראש הממשלה. טעם משובח אנחנו יודעים שיש לסנדרה, קולקציה זו שהיא עיצבה במיוחד עבור הרשת היא מאד מדויקת, עדינה ומתאימה לכל אחת. אני מאד אוהבת.

טבעות עגילים ותליונים, כולם משובצים ביהלומים ועשויים זהב לבן וצהוב 14K, ומה שמפתיע הם המחירים הסופר נגישים. החל ה-990-5999 ש"ח.

להשיג ברשת אימפרס ובאתר אונליין Impress-stores.co.il

שנה טובה ומתוקה