הפעם בא לי לפתוח דווקא עם משהו לגבר. כשאומרים טיפוח, הכוונה היא בד"כ אלינו הנשים. הפעם הבכורה לגברים.

הבושם לגברים של "BOSS"

אז הנה בשורה מרעננת מתחום הבישום לגברים, הבושם החדש של מותג העל "בוס", BOSS The Scent Absolute שנמכר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. בושם חדש שרק יוצא לשוק בימים אלה, ולדעתי הוא המתנה האולטימטיבית לכל גבר כשחוזרים מטיול חברות בחו"ל.

הבושם הוא אינטרפרטציה עשירה עוד יותר לבושם המקורי של המותג, מעשה ידיו של הרוקח ברונו ג'ובונוביץ' ומכיל תערובת של ריחות מפתים של ג'ינג'ר שורש מונדיה, פרי מנינקה שביחד יוצרים מיקס משכר. ואני פה כדי להזכיר מי בסוף מריח אותו, את הגבר עם הבושם.

הבושם מגיע בבקבוק בצבע חום ענבר כהה עם מכסה מתכתי, ובעיני אפילו לבקבוק יש מראה סקסי.

מחיר 98 דולר ל100 מ"ל.

להשיג בג'יימס ריצ'רדסון הדיוטי פרי, ואל תשכחו שאפשר להיכנס לאתר לפני הנסיעה להזמין והמוצר מחכה לכם. רק בשבילכם.

 

שפתיים

להיראות כמו גל גדות

גל גדות היא אחת הנשים היותר יפות בעולם, ואחד האיברים היותר מושלמים שלה הן השפתיים האדומות החושניות. אז אם בא לכם גם, ותהיתן באיזה שפתון היא משתמשת אני כאן בשבילכן. גל היא הפרזנטורית של המותג "רבלון" בשנתיים האחרונים והיא נוהגת למרוח את שפתיה בסופר לסטרוס 720 בצבע אדום בוהק. מחיר 50 ש"ח. אגב, זהו השפתון הוותיק ביותר במגוון השפתונים של "רבלון" ומשווק מזה 58 שנה.

להשיג בכל רשתות הפארם

L'OREAL Paris

ועוד ממדף השפתונים היא הסדרה החדשה של "לוריאל פריס"  Color Riche Shine & Plump  שהיא הרחבת של סדרת השפתונים Color Riche אלא שהפעם מדובר בשפתון עם גימור מבריק שגם מעניק נפח לשפתיים. הקטע של שפתונים שמנפחים מעט את השפתיים זה ה-להיט עכשיו, כל שצריך זה למרוח את השפתון, והוא כבר יודע את העבודה. 

השפתונים מגיעים ב-5 גוונים של פירות ומושלמים למראה החורף כמו ליצי, פטל, נקטרינה, אבטיח וגויאבה. מעדיפה את גוון הגויאבה, מושלם למי שרוצה ללכת עם ולהראות בלי. מחיר 55 ש"ח.

 

   

 

 להשיג בסופר-פארם ובפרפומריות הנבחרות.

 

שפתון העיפרון של מייבליין ניו יורק

לאלה שמעדיפות לצייר את השפתיים ואז אפשר "לגנוב" ולחצות את הגבול הטבעי כדי שהשפתיים תיראנה טיפהלה יותר עבות, הסדרה החדשה של המותג Maybelline New York  היא בדיוק בשבילכן.

 Super Stay Ink Crayon  סדרה עם פורמולה וטכניקה חדשה ובלעדית המכילה פיגמנטים אינטנסיביים, מעניקה לשפתיים מראה מאט מושלם ועמיד עד 8 שעות, בעל מרקם קטיפתי וללא תחושות יובש.

 

 

מגיע ב-12 גוונים, כאמור בצורת עיפרון ונראה כמו טושים עבים. אז אם הייתה לכן ילדות מאושרת וציירתן בטושים, זו הזדמנות להיזכר ברגעים נעימים ולצייר גם את השפתיים שלכן בדיוק כמו שאתן רוצות. מחיר 40 ש"ח

להשיג ברשתות השיווק והפארם

 

Sacara

בסקארה לא נחים לרגע, והנה הם משיקים את פלטת השפתונים עם 12 גוונים חורפיים הכוללים וורודים, סגולים, שוקולד מריר, ניוד, אדום בורדו ואדום אש, ויש גם שחור. כך לא תתלבטי בחנות איזה גוון לקנות, ויותר מזה, אפשר לשים טון על טון, לערבב ולשנות, וגם להשתמש בצבע הוורוד בתור סומק ללחיים. 

הפלטה בגודל אידיאלי לנשיאה בתיק ולחידוש השפתון בשעת הצורך. השפתונים עשירים בלחות ובעלי פיגמנט גבוה. מחיר 29.90

להשיג ברשת סקארה

 

ציפורניים

אישה שהיא ליידי אמיתית ניכרת בציפורניים המטופחות שלה, בגרביים שיהיו ללא חורים ורכבות, וגם כזו שלעולם לא תתפסו אותה בלי סט תואם של הלבשה תחתונה. טוב, מסתבר שאני לא מושלמת, לא עומדת באף קריטריון אבל לפחות משתדלת בעיקר עם נושא הציפורניים. בימים אלה משיק מותג הלקים ESSIE ארבעה קיטים חדשים של לק עם טופ, למראה מקצועי שכל אחת יכולה לעשות. 

3 קיטים הם הקלאסים ומכילים את הלקים האיכותיים של "אסי" בתוספת של טופ שקוף Good To Go שניתן להסיר בזריזות ובקלות. 3 גוונים לבחירה: ניוד, בורדו ואדום אש. מורחים את הלק בצבע המועדף עליך, מחכים שיתייבש, ומעליו מורחים את הטופ השקוף ששומר על הלק לאורך זמן, מחיר 59.90 ש"ח.

 

מארז הנוסף הוא של לק ג'ל קוטור וטופ מקצועי Top Coat המבטיח מראה מושלם ועמידות עד 12 יום, ומגיע בצבע של אדום דם. מורחים את הלק בצבע הנבחר ומעליו שכבה של טופ קואט ללא צורך במנורת לד או UV. מחיר 69.90

להשיג בסניפי סופר-פארם ובפרפומריות הנבחרות

 

טיפוח עור הפנים

מותג צרפתי חדש בישראל

הפעם אתן הולכות ליפול. כי המותג הצרפתי Embryolisse עושה עליה לישראל בימים אלה. מדובר במוצרים ששמם נלחש בסודי סודות ורק מקורבים וידוענים זכו לשמוע עליו. יש המגדירים אותו כ"קוסם" של עולם הטיפוח, שמחייה את העור תוך דקות ומעניק לו מראה של אחרי חופשה. הסוד של המוצרים הוא שהם משלבים טיפוח ואיפור במוצר אחד.

למותג 4 מוצרים מובילים:

לה קרם קונסנטרה - קרם לחות מרוכז שמשמש גם כפריימר לאיפור, הזנה ללילה וגם הרגעה אחרי גילוח או שיזוף יתר. מחיר 50-90 ש"ח

תחליב לחות להענקת מראה מאט - תחליב לחות הסופח את עודפי השומן ובכך מפחית את הברק מהפנים. מחיר 100 ש"ח

סטיק מרענן להרגעת אזור העיניים - מכיל גליצרין ואלוורה ומעניק לעיניים מראה מואר ועשיר בלחות. מחיר 76 ש"ח

תחליב ג'ל להמרצת עור הפנים - מכיל חומצות היאלרוניות וויטמין E, ויוצר אפקט של מתיחה ומיצוק של העור. מחיר 200 ש"ח.

 

 

להשיג בסופר-פארם

 

 טיפוח הגוף

המוצרים החדשים של נעה קירל

הבחורה הזו משתבחת מיום ליום ומוכיחה לכולם שהיא יודעת בדיוק לאן היא הולכת. חדורת מטרה היא ההוכחה שהיא לא רק זמרת מעולה אלא גם אשת עסקים מפולפלת, ואשת אופנה שמכתיבה דרך לצעירות עם הקולקציה שעיצבה בשת"פ עם רנואר, לפני כשנה היא השיקה את שני הבשמים   NOA by Noa Kirel ואת STAR בשיתוף מותג הבשמים ג'יוואגו. הבשמים מעוצבים בצורת מיקרופון ונעה מעורבת בכל שלב של התהליך.

 

בימים אלה נוספו עוד 2 מוצרים משלימים לסדרה (שמעבר לבושם כללה גם ספריי גוף מבושם), ונוספו קרם גוף מבושם וברונזר לכל בושם. כך שכל בושם כולל סדרה של 4 מוצרים משלמים. קרם הגוף והברונזר נועדו לשימוש אחרי המקלחת. קרם הגוף מעשיר את הגוף בלחות והריח נשאר לאורך זמן, ואת הצבעים של הברונזרים בחרה נעה בעצמה, ובחלק הוסיפה גם נצנצים להופעות חגיגיות ודרמטיות. הברונזר מותאם למריחה על הפנים ועל הגוף למראה שזוף ומחוטב

מחיר קרם הגוף 32 דולר, מחיר הברונזר 48 דולר.

להשיג בלעדית רק בדיוטי פרי, ג'יימס ריצ'רדסון.

 

טיפוח השיער 

אבלנץ'

למי שטרם התנסתה במוצרים לשיער של "אבלנץ" אני ממליצה בחום, המותג הוא פרי פיתוח ישראלי ייחודי עם מוצרים המכילים 5 סוגי חלבונים שונים. מבקשת תשומת לכבן למסכה הלבנה שהיא מוצר הדגל הנמכר ביותר של המותג, מכילה את כל 5 החלבונים, הופכת את השיער למשיי ורך וזאת אחרי טיפול אחד. בנוסף המסכה הסגולה "סילבר" של המותג מיועדת לבעלות שיער בלונדיני צבוע שמקבל את הצבע הכתום לאחר כמה ימים. המסכה מנקה את הכתום ומחזירה לשיער את הצבע הבלונדיני המקורי, המסכה מעולה גם לבעלי שיער שיבה שדהה.

בימים אלה משיקה "אבלנץ'" 2 מוצרים נוספים וחדשים לשוק. סרום, ואמפולות לשיקום שיער פגום.

סרום, בדיוק כמו הסרום בטיפוח הפנים, הוא מוצר שאסור לפסוח עליו. הוא מרוכז יותר ולכן מחייה את השיער, מעניק לו ברק, וזה נכון גם לבעלות השיער המתולתל (כמוני). הייחודיות של הסרום שהוא אינו שומני ולכן השיער לא הופך לשומני, נהפוך הוא, הוא מתנדף מהר מהיד, אבל נתפס נהדר על השיער. כדי להגיע לאפקט מקסימלי של הסרום, יש להניח כמות בגודל מטבע על קצות האצבעות, לשפשף ולפזר שווה בקצות השערות.

האמפולות החדשות של "אבלנץ" הם מוצר טיפולי שיקומי המכיל את כל 5 סוגי החלבונים כמו שאר מוצרי המותג, במסכה ובשמפו שמחוברים יחדיו ונותנים הגנה וטיפול מסיבי לשיער. יש לשים את האמפולה על השיער ומומלץ לחמם מעט את השיער עם פן או עם השמש היות וחלבון אוהב חום, ואפקטיבי יותר בחום. אחרי רבע שעה יש לשטוף. למי ששערה במצב פגום במיוחד מומלץ לשים את האמפולה על השיער, ובנוסף גם את המסכה הלבנה, להמתין רבע שעה ולשטוף. התוצאה מידית אחרי טיפול אחד. יש לחזור על הטיפול אחת ל3-שבועות עד חודש.

המוצרים של אבלנץ' הושקו באירוע חגיגי במספרה של "אביב הייר בוטיק" אשר ברחוב ירמיהו 42, אביב הנמצא במקצוע מזה 15 שנה, בחר לעצב מספרת בוטיק בה הוא יוכל להעניק את הטיפול והיחס האיכותי והאישי לכל אחת. המספרה נגישה פונה לכל הנשים שמחפשות את האחר, שווה לכל כיס ובמחירים הוגנים ביותר.

את המוצרים של אוולנץ' ניתן לרכוש במספרות המובילות ובמשרדי החברה טלפון 03-6433335. בטלפון זה ניתן לברר גם את המספרה הקרובה למקום מגוריכם.

 

Moroccanoil

על פי חוקי מרפי, דווקא כשאת חייבת לצבוע שיער, כשאין כבר אישור לצאת מהבית עם השורשים הלבנים, דווקא אז מעצב השיער שלך במסיבה של הילדה בגן, יש טילים על חולון, או כל סיבה אחרת. בדיוק למצבים כאלה משיק המותג Morocoanoil מוצר חדש ובלעדי לשוק, גם מסכה לטיפוח וגם צבע לשיער. המסכה עם פיגמנט ב-7 גוונים מבלונדיני ועד קקאו חום כהה, ובדרך תמצאו גם את גוני הביניים של הוורודים, אקוואמרין והיביסקוס. 

Color Depositing Mask הוא מוצר שנועד לרענן צבע קיים, אבל לא רק, גם למקרים שבא לך לנסות גוון חדש ולהעיז להגיע למסיבה עם שיער בצבע וורוד. אחרי כמה חפיפות הצבע דוהה ונעלם. שימו לב שהצבעים כמו אקוומרין או ההיביסקוס שהם צבעים דומיננטיים יישארו זמן ארוך יותר מצבעים בהירים.

כל שצריך לעשות הוא לוודא שהשיער נקי ולח, לחלק לקבוצות ולמרוח באופן נדיב את המוצר על כל השיער. לחכות 5-7 דקות ולשטוף. מחיר 109 ש"ח

להשיג במספרות המובחרות, לבירורים 03-9511086

 

המותג "פול מיטשל", נהדר לכולן, מושלם למתולתלות

יש בשוק מוצרים טובים לשיער אבל שלא מתאימים לי. ויש מוצרים טובים שמעולים לי. מודה, הכי סובייקטיבי בעולם, אבל מכיוון שבאופן קבוע אנשים שואלים אותי באילו מוצרים אני משתמשת כדי להציג רעמת תלתלים כמו שלי, אני הכי שמחה לשתף.

המותג "פול מיטשל" חגג בימים אלה 40 שנה, וזה אומר הכול. ולא סתם 40 שנה, יש למותג מוצרים שהם משווקים מ-Day One, כלומר כבר 40 שנה שעדיין עומדים במבחן הזמן והתוצאה. נכון שהם עברו שיפורים בגלל התפתחות הטכנולוגיה, אבל הבסיס הוא אחד. המותג פונה לכל סוגי השיער, אבל אין שני לו במוצרים לשיער מתולתל.

הסיפור מאחורי המותג "פול מיטשל" הוא מרתק. פול מיטשל היה מעצב שיער מצליח מבברלי הילס שנסע באופן קבוע לנפוש בהוואי. הוא שם לב שהנשים שם שיערן מבריק, בריא, שופע לחות ורך. חקר ושאל וגילה שהן משתמשות בחלב של צמח ה"אייפוהי" שצומח רק בהוואי. בדיקות מעבדה הראו שההרכבים הטבעיים, החומצות, ותמציות הצמח, מחוללים פלאים לשיער בכלל ולשיער יבש ומפוצל וכזה שעבר טיפולים כימיים כמו החלקות, הבהרות וצבע, בפרט.

ביחד עם איש עסקים הם פותחים חווה סולרית בהוואי כאשר כל תהליך גידול הצמחים הוא על בסיס אנרגיה טבעית. כל המוצרים של המותג מבוססים על אותו צמח האייפוהי. מאז ועד היום התהליך לא השתנה, ומדובר בטיפול ידני כדי לשמר את איכויות החומר בדיוק כמו שיטות הטיפול המסורתיות של הילידים מהוואי.

כיום מייצרת החברה מאות מוצרים המשווקים ל-80 מדינות. בחרתי לכתוב על אלה שהם מבחינת מאסט לדעתי, מבוסס על ידע אישי.

המוצרים הראשונים שיצאו לשוק היו שמפו ה-Awapuhi Shampo  סופר עשיר בלחות המבוסס על צמח האוופוהי מהוואי, וכן מרכך ללא שטיפה The Conditioner. שני מוצרים ראשונים אלה הם להיטים עד היום, וברשימת ה"בסט סיילר" גם אחרי 40 שנה.

אני משתמשת תדיר בשמפו ה"אייפוהי", ואם אני אחרי שחיה בבריכה או בים אעדיף את השמפו Deep Clean בריח לימוני שמנקה כלור ומזהמים. לאחת כמוני עם קוצים בישבן המציאו במיוחד את  הקונדישינר ללא שטיפה, שמעבר להיותו מוצר נהדר שמרכך את השיער והופך אותו לקטיפה הוא גם חוסך זמן כי לא צריך לחכות כמה דקות עם החומר על הראש, ובסוף גם לא צריך לשטוף. מוש

הבוננזה לדעתי הוא המוצר מתחום העיצוב. ה Glaze Super Sculpt שהינו ג'ל נוזלי ייחודי לבניית תלתלים, לייבוש מהיר וליצירת נפח וברק ,ואם תשאלו אותי, הוא מוצר חובה לכל מתולתלת שרוצה לעצב כל תלתל בנפרד ולתוצאות כפי שמעולם לא חוותן. אזהרה! המוצר ממכר עד ממכר מאד. ה- Glaze Super Sculpt והמוצר The Conditioner נבחרו על ידי אתר מתולתלות כמוצרים הטובים ביותר בתעשיית מוצרים לשיער לתלתלים לשנת 2017-18.

ל"פול מיטשל" מוצרים רבים ונוספים כמו הסדרה "סופר סקיני" לשיער עבה ומרדני, שמורידה נפח ומחליקה את השיערה ללא שימוש בחומרים כימיים. סדרת Tea Tree מבוססת על תמציות עלי עץ התה האוסטרלי וידועה כמנקה ומעלימה קשקשים במיידי אחרי חפיפה אחת וזאת עם מוצר מהטבע ולא עם מרכיבים כימיים. שימוש תדיר במוצר ימנע חזרת הקשקשים. ועוד.

מה שמאד “עשה לי את זה” היא העובדה שהמותג חרט על דגלו את הערך של Giving Back. תרומה לקהילה ולפלנטה כולה. דגש על מיחזור, הם אינם עושים ניסוי בבעלי חיים ומתמקדים באיכות הסביבה ובריאותה. לראיה, בחברה מוצרים לטיפוח השיער עבור בעלי חיים. מוצרים אלה נבדקים תחילה על בני אדם ואח"כ נמכרים לחיות. לראיה, כדי להפיק את החומר מעלי עץ התה לסדרת המוצרים Tea Tree, יש צורך לכרות עצים. החברה מתחייבת ומבצעת שתילה של עץ חדש על כל עץ שנכרת ובכך שומרת על האיזון בטבע. חברת פול מיטשל היא חברה ירוקה ומובילה.

להשיג במספרות הנבחרות