לא חשוב כמה הארון שלנו מלא ומפוצץ, תמיד יישאר מקום לעוד משהו "קטן" וחדש, בטח כשמדובר בנעליים ובמגפיים. ה"סיילים" הגדולים בעיצומם, יש הרגשה שעוד רגע ונקבל הכל בחינם. כמו פטריות אחרי הגשם רק לצאת לחנויות ולקטוף.

Anabelle

אני עוד קצת באווירה החגיגית של השנה האזרחית החדשה, וזה מתחבר לי נהדר עם מעצבת נעליים שונה בנוף של תעשיית הנעליים שפתחה חנות פופ-אפ לשלושה חודשים בקניון האופנה TLV ומציגה קולקציית נעליים שלא חשוב מה תלבשו הן תמיד יתפסו את כל תשומת הלב. קוראים לה אנבל Anabell וזה שם המותג והחנות שפתחה, והיא רק בת 27. למדה מנהל עסקים תואר שני בבין-תחומי, וגם ציירת מוכשרת שציוריה נמכרו ברחבי העולם. כשסיימה את התואר אחדה את היכולות האמנותיות והיצירתיות עם ראיה כלכלית למדה עיצוב נעליים במילאנו, בבית הספר היוקרתי "מרנגוני", וב-2016 חשפה את הדגם הראשון והשאר היסטוריה. במשך 3 שנים שיווקה את הנעליים בכל בעולם והשנה היא חוזרת לשורשים לארצנו הקטנטונת וכאמור פותחת חנות פופ-אפ מדהימה בקניון האופנה TLV בתל אביב.

עד היום פאשניסטיות מכל העולם וכוכבות הוליווד כמו האלי בארי, קת'רין מקפי, לוסי הייל ואחרות רכשו והצטלמו עם הנעליים שלה. בארץ היא זכתה לאהדת ה"משפיעניות" באופנה, כמו לוסי איוב שנעלה זוג באירוויזיון, אנה אהרונוב, מיכל אנסקי ועוד.

כן, הנעליים שלה הן בעיקר לאירועים אבל תשאלו את לאה שנירר שהייתה בין הראשונות לרכוש זוג, שהולכת איתן גם ביומיום עם גי'נס וטריקו. הסמל המסחרי שלה היא צורת לב מעוטרת באבני סברובסקי נוצצות, או בדגם A שנראה כמו מגדל אייפל וגם האות הראשונה של שמה.

                                    

       

הנעליים של אנבל הן רב עונתיות, מיוצרות בעבודת יד, במפעלים בו מייצרים גם ל"דיור" ו"להרמס". הבדים והעורות הם מהמשובחים שתעשייה, וכמו שאנבל מעידה על הקולקציה שלה "אלגנטית, אקסטרווגנטית ונשית". האמת, חבל להרחיב וחפור, כי הנעליים מדברות בעד עצמן. אז הנה אני שותקת.

 

 

      

 

 טיפ קטן ממני, על הרגל הן עוד יותר יפות ונחשקות

להשיג בחודשים ינואר, פברואר ומרץ, בקניון האופנה TLV תל אביב

 

הנעליים המוזהבות והמוכספות 

מי קבע שעם נעליים כסופות או מוזהבות הן לאירועים או ליציאה בערב? אני אומרת אין חוקים הכול טוב מה שנוח וטוב לכם. בטח בנעליים  תרשו לעצמכם להתפרע.

  

מימין נעלי אלדו 419.90 ש"ח מגפים מוכספות עם עקב גבוה, משמאל, קנדל אנד קיילי ל"שואו אוף" מגפונים מוזהבים עכשיו ב-50% הנחה

נעלי עקב מוכספות ומנצנצות של המותג "ניין ווסט" לרשת "שואו אופ" , משמאל עם עקבים רחבים ונוחים, ומימין עקבי סטילטו. כל הנעלים עכשיו ב-50% הנחה

נעלי "גלי", מגפונים שטוחים כסופים, למראה יומיומי מהודר 149.90 ש"ח.

 

    

מימין נעלי סקופ עם הפרזנטורית דניאל גרינברג, ומשמאל הפרזנטורית החדשה מירה כאחלי - הפרזנטורית הערבייה שתופיע הקמפיין המיועד למגזר הערבי. לידיעתכם, בימים אלה נפתחו 4 חנויות חדשות של נעלי סקופ במגזר הערבי. כל הנעלים של רשת סקופ עכשיו במחירי 29.90-129.90 ש"ח, ו-50% על הפריט השני.

הדפסי חיות

ההיסטוריה מוכיחה שמגפונים עם הדפסי החיות הן אפנתיות מזה כמה עונות. פרגני לעצמך זוג אחד מפוצץ שבטח יהיה נהדר גם בשנה הבאה.

מימין  ALDO מגפון מנומר בשחור לבן 599.90 ש"ח. משמאל מגפון בהדפס זברה של המותג מארק פישר ל"שואו אוף" עכשיו ב-50% הנחה

מימין מגפון של נעלי גלי, 149.90 ש"ח          ומשמאל 9 ווסט עכשיו ב-50% הנחה

 

   

מימין מגפונים מנוחשים ל"נעלי טוגו", משמאל מגפון מנוחש מארק פישר ל"שואו אוף" עכשיו ב-50% הנחה

 

נעלים גבוהות עם שרוכים

מימין נעליים גבוהות עם שרוכים משולבות עם פרווה, 9 ווסט  עכשיו ב-50% הנחה. משמאל נעליים עם שרוכים של "גלי", 149.90 ש"ח במקום 279.90 ש"ח

הלהיט של החורף, ילו בוסט של רשת טימברלנד, האייקון הוותיק של המותג, עכשיו במגוון צבעים כמו ורוד מעושן, אפור בהיר, וכמובן צבע החרדל המזוהה כל כך עם המותג, השנה בתוספת של  פונפונים, 849 ש"ח.

סניקרס מגושמות

סניקרס יש הרבה, בחרתי רק 2 דגמים שחשבתי שהם מיוחדים. מימין, המותג הוותיק Guess לרשת "שואו אוף" עכשיו ב-50% הנחה, ומשמאל המותג האמריקאי קאטרפילר עם סניקרס מגושמות ומגביהות למי שחסרים לה 5 ס"מ להיות תמירה, עכשיו ב249.90 ש"ח

מגפיים שחייבים לקנות עכשיו בסייל

מגפוני גרב של "ספרינג"  199.90 ש"ח, ומגף בורדו להכנסת צבע לחיים 174.90 ש"ח

מגפיים גבוהים ולבנים, הכי נכון הכי אופנתי, 9 ווסט לרשת "שואו אוף" עכשיו ב-50% הנחה

נעליים ומגפיים לילדות ממש כמו לגדולים

רשת "גלי" מציעה מבחר למגפוני ילדות במחירים שלא תמצאו במקום אחר. כל המגפונים במחיר של 119.90 ש"ח. מגף הקרם במידות 21-27, והמגפון החום במידות 31-36

תתחדשו!!