ריקי דלאל התחילה לתפור עוד כשהייתה נערה ועזרה לאמא שלה לתפור שמלות לנשים בקריית מלאכי, מעולם לא למדה מסודר, וכל שהיא יודעת מגיע מהשטח. חייה התנהלו ברוגע תוך תפירת שמלות כלה לנשות הדרום, עד שיום בהיר אחד מעלה בלוגרית מחו"ל תמונה של אחת מהשמלותיה באתר "פלש", והאתר של ריקי דלאל קורס. השאר היסטוריה.

את השמלות שריקי מעצבת תופרים באוקראינה ומשנעים לישראל ולכל העולם. הרשת מונה 7 חנויות דגל: באשדוד, אוקספורד, לונדון, ברמינגהם, סאן פרנסיסקו, ברוקלין וניו-יורק. בנוסף 2 חנויות בזכיינות, ביון ובהולנד. 220 נקודות מכירה בעולם, למעלה מ-30 בגרמניה, 30 באנגליה, 50 נקודות במזרח כמו סין, טיוואן, והונג קונג, ו-60 נקודות בארה"ב כאשר היעד הוא להגיע ל-100 ב-5 השנים הקרובות. אגב, החנות בלונדון היא הרווחית ביותר. מכובד לא?

גם כיום שמאחוריה אימפריית ענק חובקת עולם היא לא השתנתה במאום מעיד עליה בנה דדי. לא אוהבת לטוס לחו"ל, מעדיפה לעבוד מאשדוד ולהיות קרוב למשפחה. שומרת על הפן האנושי ומשמשת המעצבת היחידה של בית האופנה "ריקי דלאל". המנוע מאחורי העסק הוא הבן הצעיר דדי דלאל שמעיד על עצמו דיסלקט בכתיבה ובשפות ועם זאת מצליח בגדול, בעיקר בזכות הנשמה הגדולה והתשוקה שבוערת בו. "אני מחבק ומנשק גם את הכלות האנגליות הקרות והן מפשירות בשנייה ומתאהבות בי" הוא מספר.

6 קולקציות הם מעצבים כל שנה, עם מגוון רחב של שמלות הפונה לקהלים רבים ומגוונים.

העונה משיק בית האופנה את קולקציית "מטרופוליטן" של המותג NOYA, שמלות, בגדי כלה וקולקציית ערב. זהו המותג הנמכר ביותר. מזה כמה שנים שבית האופנה מעצב שמלות כלה וערב במידות גדולות, אלא שלקראת העונה הבאה יהיה יתר דגש על הנושא ועוצבו 25 דגמים בלעדיים עד מידה 60 עם קטלוג שיציג את הדגמים על דוגמניות במידות מגוונות. "זה הגיע ממקום שפגשתי כלות רבות שהגיעו בוכות, עם חוויות מאד לא נעימות שחוו במקומות אחרים. אני מעצבת להן בדיוק את אותן השמלות כמו לכלות הדקיקות. סקסיות ומחמיאות והחיוך בסוף התהליך שווה את הכול" מסבירה ריקי.

 בנוסף מעוצבת קולקציה עשירה למגזר הדתי, של שמלות סגורות וצנועות, שופעות בסטייל ועדכניות. 

נישה חדשה של המותג NOYA הן שמלות שניות, (השמלה השנייה של הכלה לשלב הריקודים), מסתבר שזה מנהג שמאד מקובל בארץ וממש לא מוכר בחו"ל. העונה, בפעם הראשונה ש"ריקי דלאל" ישלבו שמלות כלה שניות גם בקטלוג עם קו עיצובי של שמלות קצרות, אוברולים ושמלות בעלות שסעים עמוקים. כיום תוכלו למצוא למעלה מ-30 דגמים בלעדיים של שמלות שניות קצרות: שמלת מיני בשילוב גליטר בעלת כתף אחת חשופה, אוברולים חלקים או מבד סאטן ארוכים עם מפתחים עמוקים ושילוב של חצאית נשלפת, שמלת מיני עם מפתח מרובע המעוצבת ממלמלות טול נוצץ ועוד.

וגם, קולקציית ערב מיוחדת הכוללת 25 דגמים ייחודים ומנצנצים בעבודת יד ובמראה גלאם. 
שמלות בעיצובים ואורכים שונים, אוברולים, שמלות מיני מעטפת המאופיינות במוטיב הפייטים, שמלת פסים מיני משולבת בחריזה ידנית ופייטים צבעוניים, חליפות מחויטות במדי קטיפה קוריאנית ועוד. הקולקציה צבעונית עם נגיעות צבע לצד זהב וכסף, פייטים ותחרות. הפריטים מוצעים בתפירה אישית ובהתאם לכל מידה.

 

שרות VIP, מי שגרה בחו"ל וממש רוצה שמלה בהזמנה מיוחדת, תיפרד מסכום נכבד, תטוס לישראל במחלקה ראשונה, תשוכן במלון 5 כוכבים וריקי תתפור לה את שמלת החלומות.  

ומי בסלבס?

ריקי מעצבת אאוטפיטס מיוחדים לידועניות רבות בארץ ובעולם, קצרה היריעה מלמנות את כולן, בראש מובילה נטע ברזילי ובגדול.

נסרין קדרי, מירי מיכאלי, עמנואל לוי, ועוד

 
  

להשיג - https://www.rikidalal.co.il/