1. קנו אוכל אמיתי

נכון, כל האוכל שלכם אמיתי – אבל עד כמה שאפשר, בחרו מוצרים שיש בהם מעט מרכיבים, שרובם מרכיבים טבעיים עד כמה שאפשר, ושאתם יודעים בדיוק מה יש בפנים.

  1. גוונו את הקמח שלכם

קמח חיטה הוא מצוין (והמלא אפילו עוד יותר) אבל יש עוד עולם שלם שמחכה לכם : קמח כוסמין, קמח תירס, קמח חומוס, ועוד ועוד. עולם שלם של טעמים יכול לשנות לגמרי את הדרך שבה תאכלו מהיום לחם, פסטות, קישים ועוד ועוד ועוד.

 

  1. פנקו את עצמכם במשהו חדש ואחר SOOM

לאלה מכם שמחפשים להפחית את צריכת החלב, או לטבעונים שבינינו, קבלו את soom -  מעדן מפנק על בסיס טחינה, ללא חלב, שמגיע בארבעה טעמים ויכול להיות הגילטי פלז'ר או הפינוק המתוק בדיוק כשצריך אותו. רק תבחרו: וניל חלבה, נוגט, טורטית ושוקולד.

  1. יותר ירקות בכל ארוחה

לפעמים כשאנחנו מחליטים לשלב יותר ירקות בקולינריה יומית שלנו, היצירתיות שלנו מתפתחת. הכניסו ירקות חדשים לתזונה שלכם, ירקות שאולי אתם לא מכירים מספיק או לא משתמשים מספיק. זה יפתח לכם את הראש לעולם חדש של אוכל, טעמים וקולינריה מקיימת שמעדיפה ירקות מקומיים.

 

  1. תנו לאוכל הישן עוד צ'אנס

במקום לזרוק תבשיל שלא גמרתם, אפשר לקחת אותו ולעשות ממנו משהו חדש ואחר לא פחות. העוף שנשאר מהמרק יכול להפוך לקציצות עוף טחון עם ירקות. פסטה שנשארה יכולה להפוך ללזניה אינסטנט נהדרת.