מוצרי הום סטיילינג מחומרים טבעיים - MENTABOX

מכירים את ההרגשה שאתם מקבלים מתנה, ועוד לפני שפתחתם את האריזה הריח כבר משכר אתכם? זה מה שקרה לי השבוע שקיבלתי "שקית" סטייליסטית שהכילה מוצרים טבעיים, אחד יותר שווה מהשני, וכמה אני שמחה לשתף ולספר לכם על המותג החדש  MENTABOX, כדאי שתשננו טוב את השם הזה כי הוא הולך לכבוש את השווקים ובגדול, ותזכרו איפה שמעתם עליו ראשונים!

אין מדובר בעוד אתר אונליין שמוכר סבונים ומפיצי ריח לבית. ממש לא, כי מאחורי המותג עומדת אג'נדה מהודקת ומדויקת ועבודה של למעלה משנה כדי להוציא מוצרים "קום איל פו" שהכי מדברים WELLNESS ובריאות הגוף והנפש. להרבה חברות יש מוצרים שנראים טוב ומריחים עם ריח כזה או אחר, אבל כשמדובר במוצרים של MENTABOX אלו מוצרים מארומתרפים. לא רק שהם מריחים מעולה ובמגוון ריחות שטרם חוויתם כמותם בישראל, אלו מוצרים מחומרים אורגניים, עשויים בעבודת יד, עשויים משמנים אתריים שבריאים לסביבה, לכדור הארץ ובעיקר לנו.

 

מהם שמנים אתריים?

אלו תמציות שמפיקים מצמחים, פרחים ומגזעי עצים, ומוציאים מהם את התמצית. כמו המיץ של הפרח או הגזע. תמציות אלו בריאות לנו ולסביבה. "קחו לדוגמה נרות מריחים" אומרת עדי הבר שפריר אחת מהשותפות של המותג, "נרות העשויים מחומרים כימיים והריח שהם מפיקים מפזר באוויר החלל חומרים רעילים. אנשים לא מודעים שנרות עשויים להיות מאד מזיקים לנו ולבריאותנו. לא כך כשמדובר בשמנים אתריים של MENTABOX, העשויים מחומרים טבעיים וללא חומרים מתועשים,  חומרים של ארומה תרפיה שבריאים לסביבה ולנו". כל המוצרים נרכשים רק בחו"ל, היות וקשה מאד למצוא בישראל מוצרים טבעיים אורגניים באיכות גבוהה, במקביל הן מפתחות ריחות בלעדיים, ומייצרות מוצרים שהם "בול בפוני" לקהל הישראלי.

מה בקולקציה?

נרות מריחים העשויים מחומרים אורגניים ושמנים אתריים, כך גם מפיצי הריח בגדלים שונים ושתוכלו לבחור את הריח האהוב עליכם מתוך מגוון שנבחר בקפידה, קטורת טבעית, סבונים מוצקים לפנים ולגוף המכילים רכיבים טבעיים בלבד והוכחו כעוזרים לטיפול בבעיות עור שונות כמו סבון אבוקדו ועוד.

 

    

   

 

ההצלחה הגדולה היא במארזים, המגיעים בתוך שקית מיוחדת הניתנת לשימוש חוזר והשומרת על חום וקור, עם הדפס סלוגן מדליק כמו CALM YOUR DAY WITH A SMELL, ובתוכה מגוון מוצרי המותג, כמו הסבון, מפזר ריח, נר, וקטורת, ארוזים בסטייל. מי לא ישמח לקבל מתנה כזו? אני מאד.

רמת המחירים

בהשוואה למוצרים טבעיים ואורגניים שקיימים כיום, המחיר מעולה ועומד בכל פרמטר תחרותי.

מי עומד מאחורי המותג?

עדי הבר שפריר שבארגז הכלים שלה ניסיון רב וידע שרכשה במהלך השנים, מי שהייתה מנהלת השיווק של H&M, של מותגים מובילים בחברת MGS כמו אדידס סטיב מאדן ועוד, סמנ"כלית ברשת מרפאות האסתטיקה VIV, מנהלת השיווק וממקימי קניון "מול החוף וילאג'" אשר בחדרה ועוד תחנות רבות וחשובות. ביחד עם הלני בונני, אותה פגשה כששתיהן עבדו ברשת "פיטרו הכט" כשהלני מנהלת את תחום הסחר. השילוב בין השתיים ייצר את אחד המותגים המובילים והאיכותיים ביותר.

לאן אתן מכוונות להגיע?

"הכי גבוה שאפשר". המכירה כרגע היא דרך האתר באונליין, וכולם מוזמנים להיכנס אליו, להתרשם, ובטח להזמין וליהנות. במקביל אנחנו בקשרים עם חברות במשק שמחפשות מתנות ייחודיות ושונות, ובריחות בלעדיים. המארזים שלנו הם ה"בסט סיילר" שלנו, היות והם פונים לכל החושים. יש פניות מחנויות פרמיום הממוצבות גבוה שמבקשות לשווק את המוצרים, זה עבורנו עוד כוון שדורש בדיקה לעומק. בינתיים המוצר נמכר נהדר מפה לאוזן, פנינו לכבוש גם שווקים בחו"ל, והשמיים הם הגבול.

להשיג באתר באונליין  www.mentabox.com

אינסטגרם mentabox.shop

 

UNDINA - אופנה מחומרים טבעיים 

את אנסטסיה, המעצבת והבעלים של אופנת UNDINA פגשתי על החוף בסטאברוס יון, החוף בו אנטוני קווין רקד את הריקוד המפורסם של זורבה היווני. עיירה עם חופים מהממים, ומים צלולים בצבע טורקיז אל מול הררי הבזלת השחורה. היא יפיפייה שקשה  להוריד ממנה את העיניים, והיא משלנו ודוברת עברית. כולה בת 28 ויש לה בשיתוף עם איזבל, שהיא אימא שלה, מותג לבגדים הנושא את השם UNDINA. מותג עם אג'נדה של אהבת הטבע וכדור הארץ שהיא מיישמת הלכה למעשה גם בחיי היומיום באי כרתים. 

זו יצירה של אם ובת, עם אג'נדה של "בוטיק לחיים טבעיים, אופנה בת קיימא בעבודה ידנית, ומלח בליקוט ידני היישר מחופי כרתים", כמו שאומרת אנסטסיה. יצירת מוצר אקולוגי ומסוגנן, תוך שימוש בחומרים אקולוגיים תחת עיקרון ללא בזבוז. ומתן דגש למפגש של אנשים עם הטבע. 

הבגדים עשויים מכותנה, בדים טבעיים ובריאים, מוצרים וחומרים עם מקורות מהטבע. בגדים נוחים שכייף ללבוש, עם מוטיב המדליון שהוא הסמל המסחרי שלהן, מדליון בסריגת קרושה שמשולב בבגד בדיוק כמו שסבתא של אנסטסיה הייתה סורגת ברוסיה. כל פריט לבוש מעובד בעבודת יד ועשוי בקפידה, "זו יצירת הרמוניה באמצעות אמנות עממית מינימלית, יצירת לבוש טבעי המחבר בין גישה מודרנית-אקולוגית, מינימלית, ואהבה שאנחנו חולקות למסורות ישנות ופשוטות".

 
B1052120-Edit.jpg

 

DSC_0307_edited.jpg

מה זה Fleur De sel ואיך מלח מתחבר לסיפור? 

בדיוק מאותו מקום, מהחיבור לטבע. אנסטסיה נוהגת לטייל ולאסוף מלח סלע ישירות מהמים הרדודים לאורך החופים הסלעיים בדרום מערב האי כרתים, יוון. זו השכבה העליונה של פתיתי מלח שהיא אוספת באופן ידני ובזהירות ומגישה אותה לנו בכלי מופלא לשימוש יומיומי. ​​פלר דה סל Fleur De Sel - היא קולקציית בוטיק מיוחדת, ללא מכונות המעורבות בייצור, של פרח המלח הידוע כמשובח מכל מלחי השולחן. Fleur De sel הוא מלח ים ללא יוד באיכות גבוהה, ידוע בסגולותיו לטיהור פנימי של מערכות העיכול, מטהר את הדם, משחרר רעלים מהגוף ועוזר לפתח עיכול טוב. הוא מבטל אלרגיות ומחלות עור. ומועיל לעייפות. ומומלץ להשתמש בו כקישוט אחרון על ארוחה מבושלת טרייה.

המטרה, אומרת אנסטסיה, היא להשקיע את עצמנו בפעילות חיובית כלפי כולם. לצמוח מהתשוקה למוצרים טבעיים עם היתרונות הבריאותיים שלהם. אנו פועלים למען חינוך לחיים ירוקים, והענקת אהבה לעולם.

להשיג :

UNDINA

שמעון בן שטח 5,תל אביב יפו 

טל: 050-3836800, ווטסאפ -  5688 856 050 (972)

אתר www.undina.co