• תכנית ייחודית של כשנה וחצי ייעודית לעסקים  שמאמינים כי הם פורצי דרך וחדשניים ומעוניינים  ליצור מרחב עסקי חדש  של לקוחות .
  • תוכנית  בה יקדמו העסקים מוצרים ושירותים  לאנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם בליווי צמוד של מומחי אוכלוסייה ועסקים.

מטרת המהלך:

  • מהלך המזמן ביחד עסקים, גופים חברתיים המתמחים בתחום ואנשים עם מוגבלויות בעצמם, על מנת לבחון הזדמנויות עסקיות להתאמת/ פיתוח מוצרים/ שירותים שאינם נגישים כיום לאנשים עם מוגבלויות.
  • יצירת ערך מוסף ייחודי לעסקים השותפים: פניה לפלח שוק חדש של לקוחות, קידום מוצר בעל ערך עסקי, ידע, קבוצת עמיתים לומדת , חיבור לארגוני שטח, ועוד.

למיזם הצטרפו בשלב א' של הפיתוח החברות הבאות:

שטראוס- פותחה אריזה מותאמת למוצר דגל בעיצוב מכליל עם חטיבת המלוחים ומגובשת אסטרטגיה שיווקית למוצר.

מגדל - פותחה פוליסה המיועדת להורים לילדים עם מוגבלות אשר תיתן מענה ליום בו ההורים ילכו לעולמם או לא תהיה להם האפשרות לתמוך בו כלכלית. מכשירים סוכנים יעודים לשיווק

ישראייר- נבנתה חבילת נופש נגישה לדובאי הכוללת טיסה, מלונות ואתרים.

יוניליוור  - מפותחת אריזה של מוצר דגל.

ניסקו- שיווק מוצר בתים חכמים לפלח שוק חדש של אנשים עם מוגבלות שיכול לשפר עצמאות של אנשים עם מוגבלות אך אינו מוכר לקהל הרחב.

דיזנגוף סנטר- קידום הסנטר כמרכז לבילוי משפחתי של אנשים עם מוגבלות , בחינת התאמת שרות לאנשים עם מוגבלות בסנטר .

Good life - חנות חדשה ייחודית המשווקת מוצרים לגיל השלישי. במרחב צרכני חדיש ומזמין. שיווק החנות לאנשי מקצוע כמרפאים בעיסוק , אנשים ומגבלות ובני משפחותיהם , בניית תהליך מכירה מיטבי בחנות .

החברות החלוציות שנרתמו למהלך כבר מפתחות מוצרים ושירותים אשר ישפיעו על מאות אלפיי בתים של אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם. 

 

בואו הצטרפו אלינו להוביל מהלך פורץ דרך בארגון שלכם .

לתיאום שיחת הכרות מוזמנים לכתוב אלינו בדוא"ל  shave@zionut2000.org.il

 

צוות  שווה פיתוח:

ג'וינט ישראל מעבר למגבלות:  ורד רז גצק, ליאת הברי   

ציונות 2000: עינת אברהם רוטלוי , הילה בראל