שטראוס פעלו, בשיתוף "שווה פיתוח" על פיתוח ושיפור אריזות החטיפים המלוחים על מנת שאנשים עם מוגבלות יוכלו לפתוח את האריזות באופן עצמאי ככל הניתן.

שלבי העבודה היו:

  • מיקוד הבעיה על ידי ניתוח תצפיות ושאלונים באשר לאתגרי פתיחת השקית
  • גיבוש פתרונות חלופיים בעזרת סטודנטים ממכון HIT
  • התאמת קו האריזה לפי הפתרונות שהוצעו ואישורו על ידי הנהלת החברה
  • קידום פרסום התפוצ'יפס הכולל פרזנטורים של אנשים עם מוגבלות
  • קיום שיח מעמיק עם הקריאטיב והתקשורת השיווקית של שטראוס באשר לדרכים בהם נכון לספר את הסיפור

המהלך רהחב כולל בתוכו מגוון פונקציות בשטראוס (מחקר, פיתוח, אריזה, רכש, שיווק ועוד). המהלך הוא בעל נראות תקשורתית והעבודה מול מחלקת המלוחים הביאה להתעניינות מצד מחלקות נוספות בשטראוס ולחברות מבחוץ שנחשפו אליו והגיעו בעקבותיו. גם חברת הענק "פפסיקו" העולמית אליה מקושרת שטראוס הביעה התעניינות במהלך ואפשרות ליישום עולמי.

צפו בהרצאתה של קרן ברקת, מנהלת שיווק חטיבת המלוחים בשטראוס.