SCOTCH & SODA סקוטש אנד סודה הוא לא רק שמו של משקה אלכוהולי מוכר, זהו מותג שאתם חייבים להכיר. מותג אופנה הולנדי נחשב ונחשק שהחל את פעילותו בשנות ה-80 באמסטרדם ומאז הפך למוביל בבירות האופנה בעולם.

המותג מקדם אג'נדה חברתית וסביבתית כשהוא משתמש בחומרי גלם ברי-קיימא, פועל לצמצום תוצרי הלוואי בייצור, ובשקיפות מלאה לסחר הוגן. בתחילה SCOTCH & SODA פעל כמותג גברי בלבד ולאור ההצלחה והביקוש החל לפנות גם לנשים וכיום מציע אופנה מגוונת לשני המינים וגם לילדים. למותג 224 חנויות מונו-ברנד ב-35 מדינות כולל בכל הערים הגדולות כמו ניו יורק, לונדון ופריז, והוא מוכר בזכות העיצובים הקלאסיים העל-זמניים שלו, המשלבים הדפסים מקוריים עם בדים איכותיים המתאימים לאוהבי האופנה והלייף סטייל.

המותג מיובא ע"י קבצת 911 אופנה שאותה אנחנו מכירים בזכות רשת חנויות STORY: שהשיקו את חנות הדגל החדשה בקניון רמת אביב, עם קולקציות הלבשה ואביזרים לנשים וגברים.

 

 

 

המותג מתחלק לשתי קטגוריות :

SCOTCH המציג את החלק האופנתי של המותג                                    

וה-SODA  עם קו הבייסיק.

להשיג באתר - https://scotch-soda.co.il/ ובסניפי הרשת בישראל: קניון רמת ארביב, קניון TLV MALL- POP UP, שנקין 64, תל אביב

 

גולברי מציגים קולקציית תיקי קש 

בית האופנה GOLBARY משיק בימים אלה קולקציית תיקי קש במגוון רחב למראה אותנטי וטבעי באפס מאמץ.

תיקי הקש  פרקטיים ושימושיים, ויכולים לשמש  לכל אירוע ולכל שעות היום כהשלמה לכל האאוטפיט, מתאים לעבודה, לשעות הפנאי וגם לחופשות לבילוי בים או  בבריכה. ואם בא לכם הוא מושלם גם בשעות הערב.

 

 

התיקים מגיעים במגוון עיצובים: חלקים, צבעוניים, עגולים או מלבניים, וגדלים שונים.

להשיג ברשת חנויות המותג

 

המותג HOODIES מתחדש עם קולקציה מפשתן 

מותג אופנת הבייסיק HOODIES מתחדש ומשיק לראשונה קולקציית פשתן לעונת אביב 2022 לנשים, הדגש בקולקציה הוא על נוחות והשראות מהטבע תוך חיבור לטרנדים עכשוויים.

תוכלו למצוא בקולקציה מכנסיים ארוכים וקצרים מבדי פשתן בגזרות משוחררות ונוחות שאגב אני חורשת על המכנסיים האלה לכל אירוע בין אם זה בוקר או ערב והם תמיד נכונים ואופנתיים, חולצות פשתן קצרות בגזרה משוחררת וצווארון V, שמלות מידי בגזרה משוחררת עם כיסים וצווארון V , וטי שירטים מבד סרוג בשילוב כותנה איכותית ופשתן.כל הפריטים בגוונים טבעיים ובהשראת המדבר ואלמנטים בטבע, כמו בז', לבן, ירוק זית, כחול מינרלי ושחור.

טווח מידות: XS-XL טווח מחירים: 129.90-169.90 ₪

ניתן להשיג בכל 69 סניפי הרשת ובאתר.https://www.hoodies.co.il/

 

בגדי ים SilkyFit גם סקסיים וגם מספקים הגנה מפני השמש

מי שמכיר אותי יודע שאני עוסקת בספורט על בסיס יומיומי, והכי אוהבת לשחות. החשיפה לשמש מאד מטרידה אותי ואני מקפידה לשחות רק בשעות הבוקר המוקדמות, ותמיד עם קרם הגנה.

לכן כל כך שמחתי לפגוש את הדס אוירי ונפלתי מבגדי הים SilkyFit פרי עיצובה. למעלה משני עשורים שהיא עובדת בתעשיית האופנה בישראל ועיצבה בגדי ים לחברות מוכרות כמו גוטקס, גדעון אוברזון, ישראדנס ועוד, ועכשיו היא עושה לביתה. מעבר להיותה מעצבת מוכשרת היא גם שחיינית שמבינה מניסיון אישי את צרכי השחיינים וגם יש בה תשוקה לעיצוב בגדי ים לנשים ואובססיה להגנה מנזקי השמש.

קולקציית בגדי הים של SilkyFit לקיץ 2022 נוחה, סקסית, מגנה מפני השמש וגם ידידותית לסביבה. היא עשויה מבדים איכותיים, ממוחזרים שעשויים מבקבוקי פלסטיק ופסולת ימית שעברו עיבוד מיוחד והפכו לסיבים, הבדים רכים, נעימים על העור, מחטבים, נושמים ועמידים לנזקי כלור ומלח. בדים מסנני קרינה מסוג +UPF50, בצפיפות ובהרכב מיוחד שנועדו לספק לנו הגנה גבוהה מהשמש וממדוזות. הבדים חוסמים 98% מקרני השמש המזיקות ומומלצים על ידי רופאי העור והאגודה למלחמה בסרטן.

הדגמים מעוצבים בגזרות נוחות ותומכות ומותאמים לכל פעילות במים וביבשה משחיה, גלישה, סאפ, קיאק ועד משחק מטקות, או התרוצצות אחר הילדים בחוף. בגדי ים באורכים שונים לפי רמת הכיסוי הדרושה: בגד ים שלם, עם שרוול ארוך, ביקיני גבוה או בגד ים אוברול. באתר המותג תמצאו גם לוח מידות כדי שתזמינו את המידה הנכונה ויש גם לוח מידות לילדות.

 אהבתי במיוחד את הדגמים עם השרוולים הארוכים ואם חשבתם שהם מחממים ועוד בקיץ הישראלי, אז תתפלאו להיפך, הם אווריריים ואפילו מקררים את הגוף ומנדפים זיעה. 

 

צילומים ליז כדר LIZ KADAR

להשיג באתר https://www.silkyfit.com/ או בטלפון 054-463-2627 

 

צורפות ישראלית של מותג התכשיטים DANON

דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי שנוסדה ב-1975 ומייצר את כל מוצריו בעבודות יד, בבית מלאכה בתל-אביב, תוך הקפדה על איכות ועל טכניקות חדשניות ומסורתיות כאחד. התכשיטים מצופים זהב 24K או כסף טהור נטול-ניקל, Nickle Free, כך שגם בעלי האלרגיות למיניהם יכולים לענוד את התכשיטים כולל עגילים. חברת דנון מעניקה אחריות של שנה לכל תכשיט, מה שמבטיח קנייה שקטה ובטוחה.

 

 

שתי אירועים חשובים חוגגת רשת "דנון", הראשונה היא השקת קולקציית תכשיטי קיץ 2022 Summer Collection, שבאופן אישי הם מאד מאד לטעמי. תכשיטים עדינים שלא משתלטים על המראה, אבל עם נוכחות שלא ניתן להתעלם מהם. תכשיטים יומיומיים-אורבניים שניתן לענוד אותם בכמה אופנים שנותנים טוויסט ללוק, כאשר כל תכשיט נקרא על שם עיר מובילה בעולם כמו ניו יורק, פריז, לונדון ועוד, אבל יותר מזה, לראשונה מזה 50 שנות קיומה של הרשת, היא פותחת חנות ראשונה, קבועה וחדשה בקניון עזריאלי, בפריים לוקיישן ממש מול זארה. ממליצה לכל אחד לעצור ולהתרשם, לא תתאכזבו.

בנוסף, דנית גרינברג, אושיית רשת ובוגרת האח הגדול, משיקה קולקציות קפסולה במהדורה מוגבלת תחת מותג התכשיטים "דנון" שגם את הקולקציה הזו תוכלו לראות בחנות החדשה בעזריאלי. דנית היא גם הפרזנטורית של המותג וקולקציית תכשיטי האופנה כוללת למעלה מ-50 פריטים במגוון רחב של סגנונות: שרשראות וצמידי בייסיק, תכשיטי סטייטמנט במראה הסבנטיז, שרשראות וצמידי טניס משובצים סברובסקי, טבעות עדינות משולבות קריסטלים, שרשראות וצמידים המשלבים פניני מים מתוקים, עגילי חישוק טרנדיים, עגילים משובצים קריסטלים ועגילי פנינים. ולכבוד החתונה של דנית שהתקיימה באפריל האחרון, השיקה חברת "דנון" קולקציית תכשיטים מיוחדת לכלות שעוצבה ע"י דנית. 

ומה בהמשך? קולקציית "אשת חיל" שהינם פריטים שעוצבו בהשראת תיעוד מטלות הבית של גרינברג כגון: כביסה, בישולים, ניקיון, ליין תכשיטים "נגד עין הרע", למי שעוקב אחר דנית וחברתה קורין גדעון שיצרו ברשתות החברתיות שיח קומי בנושא, עכשיו מגוון רחב ועשיר של תכשיטים מצופים זהב 24 קראט, שיכלול טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים עם מוטיב העין בשילוב קריסטלים של סברובסקי.

מותג התכשיטים DANON  נרתם לרגל חודש הגאווה ומעניק תרומה למען  קרן ראשון לציון -  מכינת רות מקבוצת איגי. במסגרת זו,  במהלך חודש הגאווה,  יתרום המותג דנון  10% מההכנסות, למען קידום הנוער הלהטבי.

להשיג באתר הבית של דנון ובחנות החדשה בקניון עזריאלי :www.danonjewellery.co.il

 

 סוף השנה עם משקפיים חדשים של "אירוקה"

רשת אירוקה במבצע לרגל סיום שנת הלימודים: 2 זוגות משקפי שמש, ב400 ₪ (במקום 2 זוגות ב600), על מגוון משקפי שמש של המותג האופנתי COOL RAY, המותג הצעיר והאופנתי במחירים לכל כיס. תוקף המבצע עד 31.07.22

 

ואם לא די בכך, הנה בשורה משמחת לאוהבי המותג "דיסוורד 2",  'אירוקה' משיקה לראשונה בישראל ובעולם כולו את קולקציית המשקפיים של מותג האופנה הצומח ICON מבית דיסקוורד2, שתימכר בבלעדיות בסניפי הרשת. ICON האיטלקי הוא ממותגי האופנה הצעירים הצומחים בעולם, ואותו מובילים הפרזנטורים הבינלאומיים הזמרת שר וכוכב הכדורגל השוודי מקבוצת מילאן - זלאטן איברמוביץ.

צבעוניות : שילובים של פוקסיה, כתום וגווני קומופלאג לצד שחור ולבן הנצחיים והעל זמניים.

מחירן:  600 – 1000 ₪

להשיג בכל סניפי רשת אירוקה ובאתר

איך נעלי "טבע נאות" הפכו להכי קול וסטייל

אני זוכרת את הזמנים שכשרציתי לומר על משהי שהיא בסטייל רוחני הייתי אומרת "היא הולכת עם נעלי טבע נאות". והיום אני אוכלת את הכובע ובגדול. למה? כי הנעליים עם הרצועות לאורך, אלו שהגדרנו כ"נעלי נוחות" וזהו, הם קפצו לקדמת הבמה והם הדבר הכי סטייליסטי היום. אז בטבע נאות זיהו את הטרנד והוסיפו לקולקציה עוד דגמים שווים ביותר, כמו אלו שילובי הצבעים, או רצועות כסופות שבקלות אפשר לצאת איתן בערב, גם לאופרה.

 

 

אז מה עוד חדש בקולקציה?

הנעליים לטבעוניים שבינינו VEGAN על בסיס הדגמים הקלאסיים שדרגו את הקולקציה לטבעונית, היא מיוצרת בעבודת יד ועשויה מחומרים טבעיים ואיכותיים שאינם מן החי (כולל הדבק). כל הדגמים מצוידים ברפידת נוחות אנטומית המספקת תחושה מושלמת לכף הרגל.

 

 

 

קולקציה בהשראת עולם הספורט ATHENA עולמות האתלטיקה והיוגה משלבת גם נוחות וגם טכניקות ספורט. הדגמים עשויים מעור רך ונושם, בעלי גפה וסוליה בסגנון ספורטיבי. סוליה דו שכבתית עם שכבה עליונה רכה וקפיצית ושכבה תחתונה עשויה גומי דק וחזק כשכבת הגנה וכוללים רפידת שעם אנטומית ותומכת מצופה בעור איכותי.  הקו כולל 2 דגמים 

DAY DREAM קולקציה שנוצרה בהשראת העיצוב המינימליסטי, היוקרתי, הנקי והטבעי. הגפות (חלק העליון של הנעל) עשויות מעור רך עם בטנה ספוגית אוורירית רכה וסוליה עם בטנה ספוגית. בנוסף רפידת שעם אנטומית תומכת ונוחה מצופה בעור איכותי.

 

 

 טווח המחירים: דגמי  299-399 VEGAN  ₪ דגמי אתנה, 400-430 ₪, דגמי דיי דרים 430 ש"ח

 להשיג באתר הרשמי ובחנויות ובימים אלה נפתחה חנות חדשה בקניון שבעת הכוכבים. https://www.tevanaot.co.il/

 

סנדלים עם פלטפורמות של ד"ר מרטינס

קראתם נכון, מותג ההנעלה האייקוני מהניינטיז Dr. Martens עושה קאמבק ועם השנים הפך למעצמת סטייל אדג'י המזוהה בעיקר עם תרבות הגראנג' והוא מיובא לארץ בלעדית ע"י רשת אוריג'ינלס 

הקולקציה החדשה כוללת סנדלים טרנדיים בעלי פלטפורמות, הסגנון הייחודי והמוכר של המותג, עם טוויסט קיצי מרענן ואלגנטי.


הדגמים מהקולקציה החדשה נמכרים ברשת חנויות אוריג'ינלס ובאתר
https://originals.co.il/