ניחוח הבשמים החדשים באוויר, ריחות הסתיו כבר כאן
מריחים את הסתיו עם ניחוח הבשמים החדשים. מוזמנים להתעטף בניחוחות חדשים
הבושם החדש של לנקום La vie est belle L'Elixir
השבוע הוזמנתי לארוחה מיוחדת שטרם חוויתי כמותה, זאת לכבוד הבושם החדש של לנקום La vie est belle L'Elixir, ואני שואלת אתכם מתי בפעם האחרונה אכלתם ארוחה שלמה שמבוססת על ניחוחות בושם?
במסגרת ההשקה חבר המותג לנקום למסעדת plaza café וביחד הרכיבו ארוחת Afternoon cocktail בהשראת הבושם ומרכיביו. הארוחה כללה זוג קוקטיילים המבוססים על ג'ין מתובל, לימון, ליקר אשכוליות, אנגוסטורה, ואבקת פטל. ומגש בן שלוש קומות, כאשר הקומה הראשונה מוגשים לחמים, גבינת ברי אפויה בדבש וטימין, גאודה שום שחור וגאודה בקר, חמאה וריבת שרי ביתית. בקומה השנייה זוג בריושים, האחד עם דג סלמון והשני עם טונה אדומה, שניהם בכבישה עדינה, שמנת פוריקקה, סלטון אגסים זעתר טרי וגרידת מנדינה. ובקומה השלישית מקרונים בטעמי קקאו ותפוז.
לידיעתכם, הארוחה תוגש גם באמצע השבוע בין השעות 17:30 ל19:00 לאורך חודש ספטמבר לקהל הרחב. מחיר הארוחה הינו 159 שקלים לזוג, ובתוספת 35 שקלים תוכלו ליהנות מקינוח לבחירה: עוגת גבינה באסקית או מוס שוקולד.
להזמנות: https://ontopo.com/he/il/page/47466130
הכירו את הבושם החדש של לנקום La vie est belle L'Elixir עם הפרזנטורית ג'וליה רוברטס ההורסת.
הבושם נולד מתוך מיזוג של שני בַּשָּׂמים צרפתיים ידועים, המאסטר פרפיומרים אנטואן מזונדיה Antoine Maisondieu ו-כריסטוף רנו Christophe Raynaud (ג'יבודאן Givaudan), שביחד יצרו בושם פרחוני קטיפתי, בעל ניחוח חד יותר ועמוק יותר.
ניחוח הבושם מעוצב סביב הניגוד בין תמצית עלה סיגלית המשולב עם תמצית הורד ליצירת נינוח של זר פרחוני, ותו חמאת קקאו. לזה תוסיפו רמז באקורד ליקרי של פטל שפותח את הבושם ביחד עם אקורד אגס עסיסי ותווים הדריים של לב ברגמוט ותמצית מובחרת superessence של מנדרינה ירוקה. פרח הסיגלית הקטיפתי מועצם על ידי תו הוורד, ומעורר את המודרניות החדשה והפרחונית של ל'אליקסיר. לשילוב המרתק הזה מתווסף גם תו עץ ארז, להענקת יתר עומק. בקבוק הפלקון של ל'אליקסיר מעוצב כך שחיוך הקריסטל האיקוני של לה וי א בל חרוט עכשיו בתוך הזכוכית.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.
הבושם החדש מבית ג'ורג'יו ארמני SÌ PASSIONE EAU DE PARFUM INTENSE סי פאסיונה או דה פרפיום אינטנס
פרק חדש לבושם האיקוני לאישה של ג'ורג'יו ארמני, Sì שפירושו "כן" והוא מעיד על בחירה מהיגיון ורגש יחדיו, הבושם החדש מגיע אלינו עם בקבוק חדש, בקבוק פלקון חדש באדום בוער שמשנה את צבעו בהדרגה וניתן למילוי חוזר, ניחוח אינטנסיבי חדש עבור הנשים של היום כאלה שמונעות על ידי תשוקה כתחושת מטרה, וקמפיין חדש עם סרט בו סיידי סינק, אחת הכוכבות העולות בהוליווד שזכתה להכרה עולמית בזכות תפקידה בסדרת הלהיט עטורת השבחים של נטפליקס 'דברים מוזרים', סינק רוקדת עם אור, שמזכיר אש אדומה שהיא סמל התשוקה.
הבושם החדש מזוהה על ידי פרח היסמין שמוכר גם כפרח התשוקה, אחד הפרחים הלבנים הסמליים ביותר בעולם הבישום שהפעם הופך לאדום של תשוקה.
היסמין מצוי בלב העצי-פרחוני-ענברי של סי פאסיונה או דה פרפיום אינטנס החדש, עם תו של אגס עסיסי, לב ברגמוט וצוף של דומדמנית שחורה, רכיב עילאי שעוצב עבור ג'ורג'יו ארמני: חליטה עשירה במיוחד של יסמין jasmine superinfusion. ולסיום, אפקט מינרלי של אקורד אזוב מלח עם אורקנוקס Orcanox, מולקולת ענבר אפור {אמברגריס} יוקרתית, וחליטת וניל בורבון שעוטפת את כל התווים.
הבושם משקף את הערכים המקוריים של ג'ורג'יו ארמני ב-3 תחומים התורמים לקיימות של המותג ולנצחיות שלו: עיצוב אקולוגי, ידידותי לסביבה באמצעות אריזות הניתנות למילוי חוזר, מאבק בשינויי האקלים ומניעת מחסור במים נקיים ומתוקים. סי פאסיונה או דה פרפיום אינטנס מגיע עכשיו בבקבוק פלקון חדשני אשר ניתן למילוי חוזר ולמיחזור, כאשר חלק מרכיבי הדגל של הבושם הושגו בשיתוף פעולה עם ארגונים לא ממשלתיים מקומיים.
מחיר 499 ₪, לתכולת: 100 מ"ל
להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות
מותג הבישום PRADA מציג את הבושם החדש PRADA PARADOXE VIRTUAL FLOWER פראדה פרדוקס וירטואל פלאוור
שהוא חלק מקולקציית LES INFUSIONS DE PRADA, שהיא קולקציית בשמים ייחודית המגלמת את החקר וההמצאה מחדש המאפיינים את פראדה, הבושם החדש מציג ניחוח פרחוני הנוצר בשילוב טכנולוגיית AI שהמציאה מחדש את הרעננות, ובכך חושף נקודת מבט חדשה על פרחוניות באמצעות התמקדות באחד הפרחים המתוחכמים ביותר בעולם הבישום - היסמין.
פיתוח זה בשילוב תכנת AI מהווה פריצת דרך המשלבת בין יצירתיות וטכנולוגיה, זאת באמצעות שימוש באלף בקבוקונים של אקורד יסמין במעבדת מיקרו-ביולוגיה היוצרים בצורה אותנטית את הניחוח.
הבקבוק של פראדה פרדוקס עוצב מחדש עבור פראדה פרדוקס וירטואל פלאוור מבטא את הניגודיות וההמצאה של המותג. לוגו בשחור אינטנסיבי על גוון ורוד בהיר המרמז על הפרחוניות הסנסוריאלית של הבושם. הבקבוק המעוצב כמשולש, בהשארת לוגו המותג.
מחיר 609 ₪, לתכולת: 100 מ"ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.
הבושם החדש בקולקציית LES INFUSIONS DE PRADA: פראדה אינפיוז'ן דה ז'נז'מברה (ג'ינג'ר) INFUSION DE GINGEMBRE
קולקציית LES INFUSIONS DE PRADA מתרחבת עם השקתו של בושם חדש, INFUSION DE GINGEMBRE GINGEMBRE, בושם בניחוח ג'ינג'ר הדרי, רענן ומתובל.
Infusion de Gingembre עוטף אתכם בבושם פירות-הדר עצי. ג'ינג'ר טבול בתוך תמיסה ייחודית של מושקים ופירות-הדר אשר יוצרת מחדש את ניחוח ייחודי, ובשמים המרגישים כמו עור שני שמתאימים ומרגישים מיידית כמוך.
משפחת הריח הם פירותי-הדרי, עצי, ותווים של מנדרין ירוק, גינגר, טיבר, ומאסק.
הגוון הצהוב של הבקבוק והפקק מעור ספיאנו האייקוני בצהוב בהיר מסמלים את הג'ינג'ר ואת האופי מלא החיים של הבושם.
מחיר : 609 ₪, לתכולת: 100 מ"ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.
המותג איב סאן לורן Yves Saint Laurent מציג את הבושם החדש לאישה LIBRE flowers & FLAMES ליברה פלאוורס אנד פליימס, פרחים ולהבות
חופשי - ליברה, זו המילה שמגדירה את איב סן לורן ואת הבושם החדש שלו לאישה. להיות תמיד על הקצה, להתנסות ולשבור את החוקים. האישה של ליברה מלבה את להבות החופש.
הבושם החדש מציג אקורדים פרחוניים שנוצרו בלעדית לחטיבת היופי באיב סן לורן - אקורד חבצלת המדבר זו החבצלת שאיב סן לורן הוקיר יותר מכל פרח אחר שנקרא בצרפתית LYS, אנגרמה של ראשי התיבות שלו YSL, אקורד חבצלת המדבר של וניל בניחוח של עלי כותרת. אקורדים נוספים פרחוניים חדשים לגמרי שעוצבו במיוחד עבור חטיבת היופי ב YSL הם פרח עץ הדקל, חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר, לב של דיווה לבנדר מצרפת שהוא חלק מתוכנית שמטרתה לעודד את השבת גידולי הלבנדר לצרפת, לב לבנדין, ולב טוברוזה מהודו.
הבקבוק הוא תכשיט שמואר בצבע חול זהוב של הבושם, נוטה על צידו על מנת להתאים לזווית החדה של הבקבוק וממוסמר לזכוכית שזה הישג הנדסי. הלוגו YSL נוצץ כמו תכשיט קוטור.
מחיר 509 ₪, לתכולת: 100 מ"ל
וגם בושם חדש לגבר מבית איב סאן לורן, MySLF LE PARFUM מייסלף לה פרפיום
"מייסלף / אני עצמי" זה להיות אני עצמי, לקיחת אחריות על עצמך בגאווה, בתעוזה ובאופן בלתי מתנצל. זהו בושם שונה המבטא את האני העצמי ופותח את הדרך לייצוג של גבריות חדשה ומבושמת.
הניחוח נפתח עם נשיכה של פלפל שחור, עוקצני, "חייתי ויצרי", ירוק פיקנטי של הל המחזק את הברגמוט הירוק המזוהה עם מייסלף, מינון חדש של פריחת תפוז בשתי איכויות, זו של פריחת תפוז מתוניסיה שהוא המרכיב הדומיננטי עם הפרחים של עצי תפוז סביליה שעוברים זיקוק מולקולרי המניב איכות ייחודית של הלב של פריחת תפוז אבסולוט, וזו של פריחת תפוז ממרוקו. בנוסף חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר גרניום בורבון ממדגסקר, לבנדר מצרפת ולבנדר אוריקה ממרוקו.
בקבוקי הזכוכית של הבושם מכילים זכוכית ממוחזרת, והקופסאות הינן בעלות תו תקן FSC™ MIX של המועצה לניהול יערות, עם עיצוב טוטם שחור אשר מקיף את צללית האותיות YSL. הבקבוקים של מייסלף ניתנים למילוי חוזר.
אוסטין באטלר מככב בקמפיין לבושם אחד השחקנים המוערכים ביותר בדורו, עטור פרסים, שבהמשך השנה נראה אותו מככב בסרט 'מועדון הרוכבים', וב'חולית'.
מחיר 549 ₪ לתכולת 100מ"ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.
מותג הבישום MUGLER משיק בושם חדש לאישה: אנג'ל פאנטזם או דה פרפיום סנסואל Angel Fantasm Eau de parfum sensuelle
האישה החדשה של מוגלר היא זו שמעזה, היא פראית, הנועזת, וייחודית. חסרת פחד וחושנית, ארצית ונשגבת.
הבושם הוא שילוב אקזוטי של אננס, קוקוס, ווניל. הוא בושם עסיסי, פירותי וממכר. לבושם תווי גורמנד ופצ'ולי של אנג'ל, עם לב פצ'ולי מודרני, רק חלק יותר וזוהר, וחליטת וניל בורבון אשר מביאים להתמכרות לחושניות אינטנסיבית של הבושם ולשחרור הנשיות הפראית של האישה הנועזת.
הבקבוקים של אנג'ל פאנטזם הם יקרי ערך ומיועדים לשימוש מתמשך הודות לבקבוק המילוי בגודל 100 מ"ל שיושק בשנה הבאה ויימכר בגודל 100 מ"ל. הבקבוק נועד למילוי חוזר, ונתפס כתכשיט נצחי.
מחיר : 639 ₪, לתכולת: 100 מ"ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות
מותג הבישום MUGLER משיק גם בושם חדש לגבר: איי*מן פנטזם או דה פרפיום סנסואל A*Men Fantasm Eau de parfum sensuelle
הגבר של איי*מן הוא פראי ונועז מכולם וגבריותו בעלת ממדים רבים, המתגלים בניחוח הייחודי שלו. חזק ורגיש, עוצמתי וחושני. גשמי ורך.
בתוך בקבוק שחור מרשים, מעוטר בכוכב הכסף האיקוני של מוגלר תגלו את בושם הגורמנד, הארומטי, הענברי החדש, של מוגלר. בושם עם לב פצ'ולי גשמי, עטוף באקורדים גורמנד דקדנטיים. אקורד של אננס מפתה ואקורד של קוקוס, בשילוב פירות הדר מלאי חיים ושוקולד מריר עוצמתי.
הבקבוק של הבושם החדש נועד למילוי חוזר, הוא מקבל עיצוב חדש ונחשק במיוחד של שחור חלק, מעוטר בסמל האיקוני של המותג. הכוכב בעל הקודקודים, עכשיו בכסף בוהק, זוהר באור נגוהות.
מחיר מומלץ לצרכן: 489 לתכולת: 100 מ"ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות
גם דאודורנט נמצא בנישת הריחות, עם הסדרה החדשה של "קרליין"
מותג הדאודורנט הנושם של קרליין, מתרחב ומשיק סדרה חדשה בקטגורית דאודורנט נושם BIO אסאי, המושקת בשלושה ניחוחות:
White Flower ,Soft Peony ,Fresh Cucumber
כל אחד מהניחוחות נמכר גם כרול און (75 מ"ל) וגם כספריי (150 מ"ל):
הסדרה החדשה:
- בעלת מרכיב עשיר בויטמין C ואנטי אוקסידנטים המסייעים בהגנה והרגעת העור.
- מועשרת במרכיבים ממקור צמחי.
- מתאימה לעור רגיש.
- היפוארלגנית.
- דרמטולגית.
- ללא אלכוהול.
- ללא פרבנים.
- טבעונית.
מחיר לרון און 13.90 ש"ח, מחיר לספריי 13.90 ש"ח,
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות
סדרת מוצרי הארומתרפיה מבית Oh!Glow
מילה על החברת "ארומתרפיה" שיצא לי להכיר אותה בטיול הגדול בניו זילנד, החברה נוסדה בניו זילנד בשנת 1990 והפכה למובילה בשוק במוצרי בישום וטיפוח הבית, תוך שהיא מתמקדת ביצירת מוצרי יוקרה יפים ובמחיר נגיש, לבית ולגוף, תוך יצירת מוצרים המיוצרים באופן הנותן דגש על שמירת כדור הארץ. מוצרי טיפוח לידיים ולגוף מיוצרים בניו זילנד מנוסחאות פשוטות תוך שימוש בחומרי גלם מעשירים, בהתאם לעקרונות שלנו לשמור על דברים פשוטים, נקיים ולא להשתמש במרכיבים מזיקים או לא הכרחיים.
לחברה מגוון רחב של מוצרים :
דיפיוזר למטבח - Citrus Trio המפיץ ריח של תמציות משכרות בניחוח למון-גראס ליים וברגמוט. מחיר 169 ₪
דיפיוזרים לבית במגוון ריחות, מחיר 149 ₪
נר - Citrus Trio, שוי שעוות סויה טבעית, מפיץ ריח של תמציות משכרות. בעירה של עד 45 שעות. מחיר 149 ₪
מגוון נרות מעוצבים, עשויים שעוות סויה טבעית, מפיצים ריחות של תמציות משכרות עם זמן בעירה של עד 45 שעות, מחיר 129 ₪
מגוון בקבוקי ספריי מעוצבים במגוון ניחוחות של תמציות משכרות, המפיץ ריח בכל חלל החדר. מחיר 69 ₪
להשיג באתר OH!GLOW
קולקציית נרות מבשמים ומפיצי ריח מעוצבים לבית חדש ברשת SACARA
רשת SACARA משיקה לקראת החגים קולקציית נרות ומפיצי ריח חדשים, ובעיצוב דקורטיבי, הקולקציה החדשה מגיעה ב 2 גוונים חדשים: קולקציה לבנה וקולקציה שקופה.
הקולקציה השקופה מגיעה בניחוח עצי ארומטי, הנושאת תווי ריח של זעפרן, גירניום, פלפל ורוד, תפוז וברגמונט, בשילוב פצ'ולי, אוסטמנוס, ברו, אניס ומאסק לבן.
קולקציית נרות לבן מט מגיעה בניחוח אינטנס, נושאת תווי ריח של לבנדר, מנדרינה, ענבי שועל ופריחת התפוז בשילוב של יסמין עם וניל ממדגסקר ומאסק לבן לניחוח סוחף.
ברשת סאקרה ניתן להשיג נרות ומפיצי ריח לבית, במבחר צבעים, גדלים, גוונים, עיצובים וריחות שונים, ודיפיוזרים
מחירים: מפיצי ריח החל מ 20 שח, נרות ריחניים החל מ 29.90 שח, דיפיוזר/ מבשמים החל מ 20 שח
ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ ובאתר: www.sacara.co.il
חג שמח