עונת החתונות מסרבת להירגע, לפחות עבורי. מה שהתחיל כטפטוף קל בגיל 27, הפך למבול אמיתי לקראת ה-30. המתכון ידוע, התבשיל על האש, וקבוצות הוואטסאפ נפתחות אחת אחרי השנייה. חוגגים רווקים לאיתי?, גלעד נפרד מהרווקות?, גם אריק אכל אותה?, ועוד שמות שונים ולא מגוונים בדרך לתכנון מסיבת הרווקים האולטימטיבית. בהתחלה, מספרי הברזל מתפקדים, כל אחד אומר שלום לכולם, כולם עונים לו בהתלהבות, כאילו לפני רגע לא התכתבנו בקבוצה אחרת.

"אז מה, וילה?", מגיע החבר הראשון לעניין. כולם מאשרים, מתחילים לחלק מטלות, ההוא אחראי על הבשר, זה אחראי על האלכוהול, אני אחראי להגיע בזמן. כל אחד ונקודת החולשה שלו. ברגע שכל החלוקה הלוגיסטית הסתיימה, אפשר 'לעבור לחלק האמנותי?', כמו שאומרים בגששית מילואימניקית אופיינית. מהו אותו 'חלק אומנותי'? ובכן, אתן לכם רמז - לא מדובר בהרצאה של עדה יונת על פעולתו של הריבוזום.

בחגיגות הרווקות הארצישראליות החלוקה ברורה: הבנות חוזרות אחורה בזמן לתקופת מסיבות הכיתה, מארגנות משחקי חברה, זוממות שאלונים מתואמים עם החתן, אסור לשכוח את הקשים עם הבולבולים קטנים, את הקישים תוצרת הבית וכמובן וודקה חמוציות. הבנים, משום מה, חוזרים לתקופת האבן, ובונים לעצמם את מסיבת הרווקים המושלמת: על האש, אלכוהול, ג'קוזי וגולת הכותרת - החשפנית

עוד לא קם האנתרופולוג שחקר ומצא למה מסיבות הרווקים כל כך מזוהות עם עולם החשפנות בארץ. התירוץ הכושל של ?הלילה האחרון כרווק?, נראה לכמה אנשים בוילה כמו סיבה מצוינת לקבל ריקוד ארוטי פרטי כשהחתן שיכור וכבר לא בטוח בכלל איפה הוא. מה זאת אומרת למה? כי מסכנצ'יק שלנו, לא מספיק יש בארץ פיגועים ואסונות וביטוח לאומי על הראש, בנוסף לכל הוא מתחתן עוד שבוע, אז לא מגיע לו לראות קצת ציצים לפני שהכל נגמר?

באופן אישי, אני קיבלתי החלטה לפני שנה שאין לי עניין להגיע למסיבות רווקים שיהיו בהן חשפניות. תקראו לי צנון הורס מסיבות, תקראו לי חסר חוש הומור, אבל בניגוד להחלטה שלי להתחיל לעשות ספורט, את זאת אני אשכרה הולך לקיים. 

מעולם לא הייתי במסיבת רווקים עם חשפנית, מעולם לא הרגשתי צורך להיות במסיבה כזו. העובדות בשטח לימדו אותי שגם בעוד 95 שנה, אני לא אגיע למסיבה כזו. בתיאוריה, מדובר על אתחנתא קומית, על בחורה צעירה שמגיעה לוילה, מצוידת בחיוך יותר מזויף מהקשר של נטלי עטיה ואיציק זוהר, שכל מטרתה בחיים היא לשמח/להביך/לחרמן את החתן לעתיד ולדאוג לצחוקים לכולם על הדרך. בפועל מדובר לרוב בנשים שנקלעו לעבודה הזאת, ובדיוק באותה מידה יכלו להגיע לזנות. יש להן בוס שלא משלם להן במקרה הטוב, ושוכב איתן במקרה הרע. גם אם ישנו אחוז קטנטן של נשים שעושה את זה מבחירה מלאה ומדרך לגיטימית להתפרנס, הרוב הגדול עושה את זה מתוך מצוקה כלכלית קשה והיעדר אפשרויות העסקה.

אל תתנו ליחסי הציבור המוצלחים של עולם הפשע להטעות אתכם, אין שום הבדל בין זונה לחשפנית, וגם אם יש, ההבדלים מינוריים. את החשפניות עוטפים בפלאיירים יותר מושקעים, זה הכל. אז נכון, זה לא מגניב לצאת מהחדר כשהחשפנית נכנסת, זה לא כיף להיות היחידי שמתנגד, זה לא פופולרי להיות נחרץ בדעות שלא קשורות לפוליטיקה. אבל מה אכפת לכם לקבל החלטה נכונה, ואפילו כזאת שממש תשמח את בת הזוג שלכם, כי זה עלול, למרבה הפלא, ממש להפריע להן (אם מישהו טרח לשאול אותן לדעתן).

בימים שבהם כולם הופכים להיות צמחונים, טבעוניים, ומדברים בכל מקום על חמלה ורחמים בשם אלה שלא יכולים להשמיע את קולם, אני בוחר לא לתת יד לתופעה המחרידה שנקראת חשפניות במסיבת רווקים.