אנחנו חיים בעולם קשוח שמאלץ אותנו לחיות לפי אידיאלים מסוימים של רזון ואי אפשר לברוח מזה. כשהרשתות החברתיות ושערי המגזינים מוצפים בדוגמניות, זמרות ושחקניות הוליוודיות עם גוף "מושלם" קשה שלא לרצות לעמוד בסטנדרטים שהעולם מכתיב. ואם לנו זה קשה תארו לעצמכם עם מה נאלצות להתמודד סלבריטאיות שמופעל עליהן מכבש שלם של לחצים לחיות ולהיראות לפי אידיאל מסוים. ריכזנו עבורכם רשימה של כוכבות מעוררות השראה שפצחו במלחמה נגד משטר הרזון והפסיקו עם הדיאטות:

1.אדל

יפה, מוכשרת ומושלמת בדיוק כפי שהיא. ה-אייקון לדימוי גוף חיובי, פשוט בגלל העובדה שהיא לא שמה על אף אחד. הזמרת המצליחה לא מתעסקת בדיאטות ומדברת רק לעיתים רחוקות על הנראות שלה והרגלי האכילה שלה. היא יודעת שהגוף שלה הוא לא זה שמכתיב לה את הקריירה ומודעת לעובדה הפשוטה שדיאטות ומבנה גוף צנום ורזה לא גורמים לאף אחת או אחד לשיר טוב יותר, ללמוד טוב יותר או בכלל לעשות משהו טוב יותר. בואו כולנו נהיה כמו אדל.

2. דמי לובאטו

דמי לובאטו. צילום: shutterstock

דמי לובאטו. צילום: shutterstock

אתמול (ג') דיווחו אתרים בעולם כי על פי החשד הזמרת הפופולרית אושפזה בבית חולים בלוס אנג'לס כתוצאה ממנת יתר, אך לפני הטרגדיה הזו, דמי לובאטו היתה ידועה בין השאר בזכות המאבק התקשורתי שלה בהפרעות אכילה. בשנים האחרונות היא דאגה לדבר בפתיחות על ההתמודדויות הפיזיות והנפשיות שלה, ולהבהיר בכל הזדמנות שהיא מתנגדת לדיאטות הרעילות שעושות כוכבות אחרות. היא מנצלת את הכוח וההכרה שלה כדי להוות דוגמא למעריצים, דבר שחשוב לה מאוד כחלק מהמאבק המתמיד שלה למען דימוי גוף חיובי. "אני כבר לא מונעת מעצמי חטיפים ומתוקים אלא אוכלת במיתון. אני לא אשקר, עליתי כמה קילוגרמים מאז שהפסקתי עם הדיאטות אבל הלחץ המתמיד וכל הסטרס שמלווה לזה הפסיק. אני לא רוצה להוות דוגמא כזאת למעריצים שלי", צייצה בעבר. בניגוד לכוכבות אחרות, לובאטו לא מנסה להיראות מושלמת ולהסתיר את הקשיים וההתמודדויות שלה, הכוכבת אפילו שיתפה בעבר שסבלה מהתמכרות לסמים ובשיר "Sober", הסינגל האחרון שהוציאה, התוודתה שחזרה להשתמש, והתנצלה בפני משפחתה וחבריה. אנחנו נאחל לה מכאן בריאות והחלמה מהירה.

3. מליסה מקארתי

בואו נודה בזה, השחקנית מליסה מקארתי היא עוף מוזר בהוליווד, שונה מכל הכוכבות האחרות שחיות בדרך כלל תחת משטר דיאטה קפדני ביותר. מקארתי הוכיחה כבר מזמן שהיא לא חיה לפי הסטנדרטים של הוליווד וכבר העידה על עצמה בעבר שהצליחה להיות שלמה עם הגוף שלה רק ברגע שהפסיקה להשוות את עצמה לאחרות. "פשוט הפסקתי להיות אובססיבית ולדאוג לגבי זה, ואני חושבת שכשהצלחתי לשחרר באמת זה עבד לי. זה מה יש".

4. אשלי גרהאם

גרהאם היא דוגמנית למידות גדולות, אולי המוכרת ביותר, והיא משנה את הדרך בה עולם האופנה מתייחס לנשים מלאות. גרהאם משתמשת בפרסום הגדול שלה כדי להעביר ביקורת על תפיסת הגוף המסורתית, גורמת לכך שיפסיקו להתעלם מנשים במידות גדולות ולדחוק אותם לשוליים. ההאשטאג המפורסם שלה #BeyondBeautySize היווה השראה לאלפי נשים, דחף אותן לשתף תמונות שלהן ברשת בלי להתבייש או לפחד ממה שיגידו אחרים, ובכך עודד רבות מהן לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כפי שהוא.

5. כריסי טיגן

כריסי טיגן. צילום: shutterstock

כריסי טיגן. צילום: shutterstock

האישה שסוגרת את הרשימה היא אהובת המערכת כריסי טיגן. הכוכבת אולי מבורכת בגנים טובים אבל זה לא מונע ממנה להיות אייקון של דימוי גוף חיובי, ולמרות שמדובר בדוגמנית שהצטלמה לספורט אילוסטרייטד ומגזינים נחשבים אחרים היא הדוברת הלא רשמית של נשות העולם בכל הגדלים והמידות. טיגן תמיד מדברת בפתיחות על נושאים שאחרות יעדיפו להצניע, מפרסמת תמונות שאחרות יעדיפו לגנוז ולא מתביישת בפגמים שלה. הגישה שלה היא פשוטה וחיובית, היא נהנית מהחיים, אוהבת אוכל ולא מתביישת בזה. "תמיד היה לי אישיו מסוים עם המילה דיאטה", צייצה טיגן בעבר, "אני פשוט אוהבת את הרעיון של חלבונים ופחמימות טעימים וארוזים היטב, מתובלים ב-'זץ' של אהבה.