בתחילת שנות ה-2000 נחשבה קליס לאחת הזמרות הכי חזקות והכי בועטות בסצנת האר אנד בי, בעיקר בזכות המסרים הפמיניסטים של שיריה והנשיות החזקה והלא מתנצלת שלה - ודווקא אלו הם שהופכים את הווידוי האחרון שלה לכל כך חשוב ואפילו חיוני.

לפני שלושה ימים עלה ראיון מצולם של קליס ל-Hollywood Unlocked ובו חשפה כי בזמן נישואיה לראפר נאס היא סבלה מהתעללות נפשית ופיזית קשה. השניים הכירו ב-2002 ונישאו לאחר שלוש שנים. ב-2009, בזמן היותה בחודש שביעי, היא הגישה בקשה לגירושים, וכעת לראשונה היא מדברת על מה שעבר עליה בין אותן שנים.

קליס סיפרה כי במערכת היחסים הזו "היתה הרבה התעללות נפשית ופיזית". עוד הוסיפה "היו לי חבורות בכל הגוף...זה היה מאוד רעיל...בחודש השביעי להריון הייתי מבועתת. הבנתי שאני לא יכולה להביא אדם לתוך זה. שאני לא יכולה לשלוט בזה ואני חייבת לצאת".

בהמשך היא תיארה את הזוגיות כ"אפלה מאוד...זה לא היה טוב. אף פעם. אבל זה כל הזמן רק הלך והחמיר. היו לנו רגעי היי מאוד אינטנסיביים, ורגעי שפל מאוד אינטנסיביים. זה אף פעם לא היה נורמלי...שתינו יותר מדי, עישנו יותר מדי, בזבזנו יותר מדי.

"אני לא שברירית, אני לא מפחדת, אני לא חלשה", סיפרה קליס, ומודה שהיא הייתה נאיבית. "הייתי מטורפת מאהבה, ובגלל זה השלמתי עם הרבה יותר ממה שהייתי צריכה להשלים".

לדבריה, התמונה של ריהאנה חבולה, בעקבות התקף האלימות של מי שהיה אז בן זוגה, הזמר כריס בראון, היא זו שנתנה לה השראה לקום וללכת. "אני זוכרת בבירור את התמונות שהתפרסמו. גם לי היו חבורות בכל הגוף באותו הזמן, אבל עד אז לא הייתי מסוגלת לעזוב. פשוט לא. אז לא סיפרתי את זה. הרגשתי שהוא הפרטנר שלי, ואנחנו נעבוד על זה. כשראיתי אותה, את איך שהיא נראתה, ואז הסתכלתי על עצמי, הזדעזעתי. הייתי נבוכה. מבחינתי זה היה קצת כמו: את פשוט נותנת לזה לעבור? את לא מתכוונת להגיד משהו?".

כאמור, בזמן היותה בחודש שביעי, קליס עזבה את הבית. את בנם המשותף, נייט, היא כבר הביאה לעולם כגרושה. ב-2014 היא התחתנה שוב ולאחר שנה ילדה בן נוסף. כשקליס נשאלה בראיון איך הילדים מתמודדים עם הסיפור הזה, היא סיפרה שרק עכשיו הם מתחילים לגלות את האמת.

לצפיה בראיון המלא: