לכל אחת מאיתנו כנראה יש חברה שסובלת מאלימות בבית. אולי גם לך יש חברה כזאת ואת פשוט לא יודעת. הנרצחת הבאה היא אולי חברה שלך בפייסבוק. היא אולי חוטפת סטירה פעם ב, אולי מכה קטנה, אולי הוא רק חוסם את הדלת או לוקח לה את כרטיס האשראי, אולי הוא לא מרשה לה לצאת עם חברות.

ואין לה מושג מה לעשות ולאן להתקשר ואיך לצאת מזה. בשטח האפור הזה, לפני מקלט לנשים מוכות, לפני פנייה למשטרה, גם אם זו לא מערכת יחסים אלימה פיזית,  ישנן עשרות אלפי נשים שפשוט לא יודעות מה לעשות ואנחנו החלטנו שחייבת להיות להן כתובת. החלטנו להיות שם בשבילן, לשדרג קווי חירום 24/7 של עמותת "לא לאלימות" בא.נשים שיוכשרו להיות אזן קשבת, לכוון וגם לתת ייעוץ משפטי למי שזקוקה לו, ובעיקר - לחשוף את הקווים האלה לכל אישה בישראל! יחד נדאג שלא תהיה אישה שלא תכיר את מספר החירום הזה, נראה להן שהן לא לבד.  

החודש המדמם הזה בו נרצחו שלוש נשים יקרות הוביל אותנו להחלטה להקים זרוע אקטיביסטית באון לייף כי אפשר וצריך לעשות יותר. בפרויקט הזה בשיתוף עמותת "לא לאלימות" ניצור קמפיין תקשורתי גדול ונשדרג מערך וקווי חירום  24/7 באנשי ונשות מקצוע לכל אישה שנמצאת במערכת יחסים אלימה או על סיפה של אחת כזו, ולכל אחת ואחד מכם שחושד/ת שאתם מכירים אישה כזו שזקוקה לעזרה ולא יודעת איך לעשות את הצעד הראשון. 

עכשיו, אנחנו צריכות אתכם איתנו! 
אנחנו צריכות את כולכן ואת כולכם - יחד נוכל לקדם קמפיין ציבורי שיחשוף את קווי החירום שלנו למאות אלפי נשים, לבחור ולהכשיר את אלו שיישבו מאחורי קווי הטלפון ויענו לאלפי השיחות הכל כך חשובות האלה, יסייעו ויפנו את מי שצריכה למערך סיוע משפטי מיוחד שנקים. רק כך נוכל כולנו לנסות ולמנוע את הרצח הבא. חשוב שתדעו - רק אם הקמפיין יחצה את סכום הכסף שנקבע לו מלכתחילה, נוכל לצאת לדרך. מי שייבחרו לתמוך בנו בהוראת קבע, יהיו שותפים לפרויקט ארוך טווח ומתמשך. לתמיכה לחצו על הלינק הבא

בואו לקחת חלק בפרויקט שיכול לחולל כאן שינוי אמיתי ולהפוך את ישראל למקום בטוח יותר לנשיםתמכו בנו כדי שנוכל להגיע לכל אישה ולעזור לה. ההשטאג שלנו: #לאמשאיריםאףאחתלבד, (לא משאירים אף אחת לבד) ואנחנו מתכוונות לזה. אנחנו לא נרתעות מהניסיונות להגדיר את תופעת רצח הנשים כבעיה קטנה או שולית בישראל. אנחנו יודעות שיש שם עשרות אלפי נשים שלא מדווחות, שלא רוצות לפתוח תיק במשטרה או ברווחה ורק רוצות למצוא מישהי שתקשיב להן והן צריכות אותנו. 

שותפים נהדרים שכבר תומכים בפרויקט שלנו: קהילת "מחזקים", קהילת סופרגירלז, עמותת 'כולן', עמוד הפייסבוק 'שיח פמיניסטי', קהילת 'עבודה שווה', המכללה Her acadmey,הפורום לנשים אקטיביסטיות מבית אנו עושים שינוי, עמותת כ"ן וקואליציית ארציות 2019, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית