בסוף השבוע האחרון אומה תורמן הנחתה מכירה פומבית באחד מהאירועים השנתיים של פסטיבל קאן: מסיבת הגאלה של ארגון amfAR למחקר איידס. בין המשתתפים הרבים היו הלן מירן, היידי קלום, קייטי פרי ואורלנדו בלום, וגם תורמים לאגודה – ביניהם לאונרדו דיקפריו. עוד בין התורמים היה בחור איטלקי בשם לאפו אלקן, שבמהלך המכירה הפומבית של תורמן תרם 196 אלף דולר. מה שלא נכלל במחיר האסטרונומי הזה היה נשיקה לוהטת מאוד עם המנחה – אבל זה לא עצר מבעד אלקן לנשק כך את תורמן בכל מקרה.

עוד באון לייף:

התמונות אולי יעוררו ספק בנוגע לתחושותיה של תורמן במהלך הנשיקה הזו, אך נציגיה ביקשו להבהיר ופרסמו את הצהרתה למחרת ערב הגאלה: "זהו אופורטוניזם בגרסתו הגרועה ביותר. היא לא היתה שותפה להחלטה הזו. איפשהו בראשו, הוא ודאי חשב שזוהי דרך נאותה להתנהג – וזו כמובן לא היתה. היא מאוד לא מרוצה מכך שזה קרה לה, והיא מרגישה פגועה ומחוללת".

לאפו אלקן בן ה-39 הוא בן למשפחה איטלקית עשירה ומיוחסת, ונכד למנהל חברת הרכב פיאט. הוא עצמו נחשב כיזם, ומנהל המותג של קבוצת פיאט. או בקיצור: אלפיון עליון ודוגמא קלאסית לפריווילגיה אירופאית לבנה, שכנראה חי עמוק באמונה שכסף יכול לקנות לך הכל. כשזה עלה לקבל את הפרס אותו קנה במכירה הפומבית – שני כרטיסים לתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט עם אפטר פארטי, הוא כפה נשיקה פולשנית מאוד מהמנחה, תורמן, שתועדה מזוויות רבות.

אומה תורמן בקאן

אומה תורמן בערב הגאלה של amfAR. צילום: רויטרס

עד כה לא התקבלה תגובתו של אלקן לדבריה הפגועים והמאשימים של השחקנית בת ה-46, אך ברור שהוא לא צפה תוצאה כזו - מהלך אמיץ, לא מתנצל וחסר פשרות שנלחם לא רק על כבודה של תורמן, אלא גם על הזכות הבסיסית של כל אישה להסכמה בנוגע לכל מגע שהוא, בייחוד מיני ופולשני כזה שהוצג באותו ערב.