ג'וזף כריסטן תורסן, בן 35 ממינסוטה, הואשם אתמול ברצח של גבר שחשוד באונס של בת זוגו. תורסן לכאורה הסיע את דיוויד אלכסנדר היימן לאזור מיוער כשבת הזוג נוסעת יחד איתם, חבט בו, דקר אותו ולבסוף כרת את ראשו. אך הרצח המצמרר היה רק סופו של סיפור נקמה מוזר ומחריד במיוחד, שפורט בכתב האישום כנגד תורסן.

 

האנס שנענש על ידי בן הזוג של הנאנסת

אלו הם פניו של וויליאם מטסון בן ה-52, לאחר שנעצר בחשד אונס בת הזוג של אחיינו. רגע לפני שנכנס למעצר האחיין לקח את החוק לידיים

האנס שנענש על ידי בן הזוג של הנאנסת

לכתבה המלאה

הטריגר לרצח הברוטאלי הזה היה כאמור החשד שאותו דיוויד היימן בן ה-20 אנס בעבר את חברתו בת ה-22 של תורסן, שמכונה בכתב האישום K.D.G. היא סיפרה לחוקרים שהיא התרגזה מהעובדה שהיימן תכנן לבקר את הדירה שהיא חולקת עם בן זוגה בשבוע שעבר, למרות שהאשימה אותו כבר בעבר על שתקף אותה מינית.

בת הזוג סיפרה שכשהיימן הגיע באותו היום לביתם היא התעמתה איתו ונתנה לו אגרוף ששבר את אפו. היא טענה שהיימן הסכים להיקשר בדירתם עם חבל, ושהיא ותורסן הכו אותו רפטטיבית יחדיו. אז, בתפנית לא ברורה בכלל בסיפור, שני הגברים עזבו את הבית כדי לחפש סמים. הם עישנו מריחואנה ומת' יחדיו, ואז יצאו לנסיעה אל היער במכונית של היימן אך עם תורסן מאחורי ההגה, כשרק תורסן ובת זוגו חזרו ממנה בחיים.

במהלך הנסיעה הגברים רבו על בעיות ברכב, אבל לדברי אותה K.D.G הקש האחרון נשבר כשהיימן השתמש בכמה וכמה שמות פוגעניים כלפיה. זה הספיק כדי להצית את חמתו של תורסן, שעצר את המכונית עם אותן בעיות טכניות ברכב כתירוץ, ובזמן שהיימן הסתכל תחת מכסה המנוע תורסן הכה אותו עם המחבט ודקר אותו עם מה שבת הזוג כינתה "סכין שחורה גדולה", או מצ'טה. היא טענה שניסתה לעצור את בן זוגה אולם הוא בבירור היה מסוכן מדי בשלב זה. כשהיימן זחל על הקרקע והתחנן על חייו, תורסן השתמש בסכין הזו כדי לערוף את ראשו, ואז זרק אותו ואת גופו אל תוך היער.

ערף את ראשו של האנס של בת זוגו. ג'וזף תורסן

תמונת המעצר של ג'וזף כריסטן תורסן

למשטרה יש עדות נוספת על האירוע המטלטל הזה, מטעם גבר שנתפס נוהג במכוניתו של היימן כמה ימים אחרי הרצח, כשתורסן יושב לצידו. השוטרים ניסו לעצור אותם כשראו שלוחית הרישוי לא מיושרת ושתורסן לא לבש חגורת בטיחות, אבל הנהג ניסה לברוח והוביל את המכונית לגומחה. הנהג אלום השם טען שתורסן איים עליו עם סכין וציווה עליו לנהוג ולא לעצור.

היימן הוכר כנעדר אחרי חמישה ימי היעדרות מעבודתו. גופו וראשו נמצאו במרחק של לא פחות משעה זה מזה, כמעט שבוע אחרי הרצח. ביום רביעי האחרון תורסן נעצר בגין רצח מדרגה שניה, ואם יורשע הוא יכול להישלח לעד 40 שנים לכלא.