לגולשים שמסתובבים באזורים המפוקפקים יותר של הרשת ציפתה הפתעה מחרידה בשבועות האחרונים, כשפרסומת חדשה לאתר המציע שירותי ליווי חשפה את המציאות שעומדת מאחורי התעשייה הזו במלוא כיעורה. הלקוחות הפוטנציאליים, שלחצו על הפרסומת לאתר "Girls of Paradise" וניסו לשוחח עם הנשים שמוצגות בו, נאלצו לגלות בדרך הקשה ביותר מה עלה בגורלן של אותן בחורות – כולן קורבנות שנרצחו בשעה שעסקו בזנות.

קפה, מאפה ומציצה: בית קפה בלונדון יציע שירותי זנות

בית קפה שייפתח בקרוב בלונדון יציע ללקוחותיו שירותי מין לצד המשקה החם. כמה יעלה השירות וכיצד יתקבלו במקום נשים לקוחות? אזהרת בחילה קשה

בית קפה יציע מציצה

לכתבה המלאה

מאז ומתמיד זנות היתה סיכון ממשי לחיי כל אישה העוסקת בה, ותמיד כללה צד אלים שלרוב הציבור, ובמיוחד לצרכנים, נוח יותר להעלים ממנו עין. עם כניסת האינטרנט לחיינו התעשייה הזו השתכללה לאין שיעור, כשהצרכנים נהנים מאנונימיות מוחלטת והקורבנות נבלעות עמוק יותר בין הצללים. לכן, הארגון הצרפתי "Mouvement du nid" ומשרד הפרסום מקאן הקימו את אתר שירותי הליווי המדומה, בו הלקוחות נחשפים בעל כורחם לתוצאות הישירות של הזנת התעשייה הזו.

על פני השטח, אי אפשר להבחין בין "Girls of Paradise" לבין כל אתר אחר שמציע שירותי ליווי. באתר עצמו ניתן לבחון פרופילים של נשים שונות, לדפדף בין התמונות ואפילו להיכנס לצ'ט או להתקשר לאישה שהלקוח מעוניין לשכור את שירותיה. אלא שברגע שהלקוח עושה צעד אקטיבי לקראת ההשתתפות בצריכת שירותי זנות, הוא חושף את מה שהשוק השחור שאליו הוא נחשף לא רוצה שהוא ייראה. במהלך השיחה בצ'ט או בטלפון, הלקוח נחשף למה שעלה בגורלה של הבחורה בה הוא מעוניין: רצח בידי לקוחות אחרים. בו בזמן, מוצגות בפניו תמונות של אותה קורבן כשהיא מוכה ומדממת.

מעל ל-600 שיחות התקבלו בשבוע הראשון לפעילות האתר, ואלפי שיחות נענו בצ'ט. הארגון הצרפתי שיזם את הקמפיין, ששואף לסייע לקורבנות תעשיית הזנות, מאמין שהקמפיין הזה כבר מצליח לעורר את מודעות העם הצרפתי לבעיה, ולעודד את ענישת הצרכנים במקום ענישת הקורבנות. באפריל האחרון עבר חוק בצרפת לפיו תשלום על שירותי מין אינו חוקי במדינה, כעת הארגון מנסה לעזור לחוק הזה לחלחל ולעשות את עבודתו בשטח.