הסאגה בין הזמרת קאשה לבין המפיק ד"ר לוק כבר ידועה וכואבת. כבר שנים שהזמרת המוכשרת מנסה להילחם על האמת שלה, כנגד מי שלדבריה השפיל אותה, התעלל בה ואנס אותה ובכל זאת המשיך לעבוד בצמוד אליה, תחת חוזה דרקוני ללא אפשרות יציאה (עוד תזכורת בנושא אתם מוזמנים לקרוא כאן). התמיכה של חברותיה המפורסמות של קאשה, בהן טיילור סוויפט, לנה דנהאם וליידי גאגא אמנם לא עזרה לקאשה לשנות את החלטת בית המשפט, אבל לפחות היא עזרה לסיקור הנרחב של הפרשה ולדעת קהל חיובית כלפיה. כעת מתברר שלמרות כל כותרות העיתונים ופיסות הרכילות בנושא, בכל זאת הייתה זווית אחת שהצליחה לחמוק מהרדאר: החלק של קייטי פרי בפרשה.

אתמול (שני) הוגשה תביעת חירום על ידי עורך דינה של קייטי פרי, אל שפטל, אחרי שפורסם שהשופט בתביעה של קאשה מתכוון לשחרר את תמללי התצהירים לכל דורש. בתביעה כתב שפטל כי חשיפת העדות של פרי עלולה לגרום ל"נזק משמעותי לקריירה ולמוניטין" של הזמרת, שאליה הוא מתייחס בשם הרשמי שלה - קתרין הדסון.

"בגלל המעמד הגבוה שלה כאמנית ומודל לחיקוי, גב' הדסון חשופה לטירוף של 'כתבי טורי רכילות' שמטרתם להגזים בענייני מיניים בצורה שיש לה מעט מאוד קשר, אם בכלל, למהות האמתית של המקרה", כתב עו"ד שפטל בצורה אניגמטית משהו.

הקשר בין קייטי פרי לתביעה של קאשה נחשף כבר ביוני, לאחר שנתגלו הודעות טקסט בהן קאשה מספרת לליידי גאגא כי ד"ר לוק אנס גם את פרי. בזמנו הצוות המשפטי של ד"ר לוק הכחיש במהרה את ההאשמה: "קייטי פרי עצמה אישרה שד"ר לוק לא אנס אותה. האשמה של קאשה - בדיוק כמו השקרים המזעזעים האחרים שהיא סיפרה על דוקטור לוק - היא חסרת בסיס וחסרת אחריות", הם הצהירו לערוץ E!.

ליידי גאגא לא הגיבה בפומבי על הודעות הטקסט שלכאורה נשלחו אליה, אך כאמור, בעבר היא הביעה תמיכה מלאה בקאשה, בין השאר בראיון לתוכנית רדיו ב-2016, בה אמרה: "אני רוצה לעמוד לצדה כי אני לא רוצה לראות עוד אישה עוברת את הסבל שאני נאלצתי לעבור". בהתחשב בהצהרות הקודמות של ליידי גאגא על מעשה אונס שעברה, לא קשה לנחש על איזה סבל היא מדברת.

קאשה. תמונה: Shutterstock

קאשה. תמונה: Shutterstock

כרגע עדיין לא ידוע האם ההצהרות של פרי יתפרסמו או לא, אבל כנראה שלפרי מאוד חשוב להסתיר מידע מכל אותם מעריצים שעל פי עורך דינה מסתכלים עליה כעל מודל לחיקוי וככל הנראה לא מדובר פה במשפט קצר בנוסח "לא היו דברים מעולם". לכן, באופן אירוני, ובמיוחד לאור השינויים המתחוללים היום בתעשיית הבידור ובכלל, דווקא יציאה בפומבי עם הצהרה חזקה, יכולה להיות הרבה יותר מעוררת השראה ומחנכת מאשר ניסיון להשתיק את מה שנאמר בין כתלי בית המשפט.

האקט הזה של פרי הוא אמנם זכותה הבלעדית לשמור על הפרטיות שלה, ממש כפי שמגיע לכל אישה שנמצאת בכזה מצב רגיש ואישי, אבל בדיוק כפי שנוכחנו השנה: כל עוד נשים בעמדות מפתח לא יעזו לנצל את המעמד שלהן כדי לחולל שינוי – השינוי פשוט לא יקרה. ככל הנראה אותה עמדה ברורה שיש לליידי גאגא בנושא - למנוע מקרים נוספים כאלו לקרות - לא תקפה במקרה של פרי. וההפסד הוא כולו שלנו.