הסיפור של לורנה בוביט, שחתכה את איבר מינו של בעלה לשעבר, ג'ון ווין, ממשיך לסקרן גם אחרי 26 שנה. בוביט, שהפכה לסנסציה בינלאומית כשנודעו לעולם פרטי המקרה המזעזע בו לקחה סכין מטבח ו"הורידה" למי שהיה בעלה את הפין, עומדת כעת במרכזה של סדרה דוקומנטרית חדשה שתוקרן לראשונה בפסטיבל "סאנדנס", העונה לשם "לורנה". הסדרה מבקשת לספר את סיפורה של האישה שחוותה התעללות מבעלה, עד להחלטתה לבצע את המעשה הנורא, וככל הנראה היא תציג את האירוע בצורה הרבה יותר סלחנית מזו שסקרה אותו אי אז בשנות ה-90. 

כבר מיד לאחר המעשה, טענה בוביט שעברה שנים של התעללות פיזית ומינית שבוצעו נגדה על-ידי ג'ון ווין. הסדרה, המתוארת כ"שערורייה שאתם מכירים והסיפור שאינכם מכירים", מעוררת סקרנות ברחבי ארצות-הברית, כיוון שהסיפור של לורנה וג'ון התחיל כמו עוד סיפור אהבה אמריקאי של גבר ואישה המתאהבים ומתחתנים, אבל עם טוויסט מדמם בעלילה. האירוע המטורף אירע בשנת 1993, במהלכו לקחה המניקוריסטית בת ה-24 סכין מטבח באורך 12 אינץ' (25 ס"מ), התגנבה לחדר השינה המשותף וחתכה את הפין של ג'ון ווין, אז בן 26, בהנפה אחת מהירה. "חשתי משיכה במפשעה", תיאר לאחר מכך במשפט ג'ון ווין, "ואחרי זה היא חתכה אותו".

לורנה נמלטה מן הדירה כשהיא אוחזת בסכין, באיברו הכרות של ג'ון ווין ובחפצים נוספים, ובמהלך הנסיעה ברכב השליכה את הפין המדמם מהחלון. השוטרים שנשלחו לחפש את האיבר לאחר שג'ון ווין הגיע לבית החולים, מצאו אותו זרוק על מדשאה ובניתוח חירום הצליחו הרופאים לחבר אותו לגופו של ג'ון ווין.

לורנה האשימה את ג'ון ווין שאנס אותה בזמן נישואיהם. "מה שעומד אחד מול השני", אמרה ליסה קימבלר, עורכת דינה של בוביט במהלך המשפט, "הוא הפין של ג'ון אל מול החיים של לורנה. הראיות יראו כי במוחה של לורנה היה זה הפין שלו, ממנו לא יכולה הייתה להימלט. הוא הדבר שגרם לה את הכאב הרב ביותר, הפחד הגדול ביותר וההשפלה הגדולה ביותר". במשפט שנערך מאוחר יותר לורנה נמצאה לא אשמה מחמת אי שפיות, וג'ון זוכה מאשמת האונס. לורנה נתבקשה להיות בהשגחה פסיכיאטרית למשך 45 יום.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

İyi akşamlar efendim. Bu akşamki davamız büyük aşkla evlenen Lorena & John Wayne Bobbitt çifti. #mügeanlıtatlısertmodeoff neyse hanım kızımız 1993 yılının bir gecesi kocası uyuriken penisini bıçakla kesiyor ve arabayla giderken de rastgele yan camdan malum organı fırlatıyor. Sebepse kocasının şiddeti ve aldatması.Bu hayat memat meselesiydi, hayatımdan endişe ediyordum diyor. O zamanlar büyük mesele haline geliyor hatta mahkemesi tvde canlı veriliyor filan.. sonuç olarak dava o kadar komplike ki kadın psikiyatri servisinde yatıyor falan filan. Belgeseli de var izlicem nolmuş ne bitmiş ama özensiz bi özet geçecek olursam kendisi ve çevresi için bir tehdit oluşturmadığı gerekçesiyle de taburcu ediliyor. Heee şimdi o penise noooldu derseniz... 9 saatlik ameliyatla bulunan organ dikiliyo(tıbbi bilgi sııfffir) dr lar başarılı bir ameliyat olsa da organın her an düşebilme ihtimali olabileceğini de ekliyorlar..... (düşebilme derkeeğn?!) Zamanında ingiliççe jargonuna soyadlarından mütevellit “to bobbitt : yani keserim ç*künü olarak çevirdiğim bi fiil olarak geçiyo yani ne biçim işler... #lorenabobbitt #eskiler #90lar

A post shared by @ mazi_mag on

התקרית הנוראית גררה הייפ תקשורתי בלתי נגמר. הסדרה "לורנה" תתייחס לאותה סערה, פרשויות ודעות שסבבו את המקרה, וכן בהשוואה לסערות תקשורתיות אחרות שקרו בשנות התשעים הקשורים ליחסים בין נשים לגברים. כמובן שהסדרה נעשית על רקע מאבק הנשים שמתחולל בשנתיים האחרונות, כך שאולי לורנה סוף סוף תזכה להציג את הגרסה המלאה שלה ולקבל את המקום הראוי לה, כאישה שסבלה משנים של התעללות ולא רק אישה שהותקפה על ידי שיגעון חולף. "ללורנה יש הזדמנות לספר את האמת שלה", אמר המפיק בפועל ג'ורדן פייל, "כמו גם הזדמנות להעלות לשיח שאלות על מגדר, התעללות וצדק. זה הסיפור של לורנה ואנחנו גאים לעזור לה לספר אותו".

במהלך השנים השערורייה הפכה באופן מפתיע, או שלא, לדבר שאפשר לצחוק עליו ואפילו להרוויח ממנו כסף. מרצ'נדייז בצורת פינים משוקולד עם עיטורי דובדבנים במקום החיתוך הפכו לפופולריים, חולצות ועליהן תמונתה של לורנה נחשבו לפריט לבוש מגניב ויש להקה ששמה של הסולנית הוא "לורנה בוביט". חלק מהטובין נמכרו במהלך המשפט שהתקיים במהלך 1994, וחלקם עדיין נמצאים ברשת בהתעניינות ציבורית בלתי פוסקת. בוביט עצמו הצליח לעשות מהטראומה לימונדה באופן די מרשים. לאחר הניתוח לחיבור איבר מינו הוא עבר ניתוח נוסף, הפעם להגדלת איבר המין. בעקבות החשיפה, הוא הפך לסוג של סלבריטאי שכולם ביקשו לראיין ולארח, ובהמשך ניצל את הפרסום כדי להפוך לכוכב פורנו מבוקש. במהלך השנים הוא נישא פעמיים נוספות, ובאופן לא מפתיע נעצר כמה פעמים בגין תקיפת נשים. בראיון שנערך עימו לפני כמה חודשים סיפר שהוא גילה את האל ושינה את דרכיו. 

לאחר שבעבר טען כי "להיות האיש הכי מפורסם עם איבר כרות, יש לזה יתרונות. זה בהחלט לא הזיק לחיי האהבה שלי ולמעשה זה שיפר אותם", הוא כעת טוען כי בעצם כל הזמן הזה הוא סבל, עד שלבסוף עשה ניתוח להקטנת איבר המין שלו. "לא הייתי מסוגל לקיים יחסי מין כמו שצריך במשך שני עשורים", הסביר בוביט את הצעד, "אבל עכשיו אני יכול. למעשה, עכשיו, לראשונה מאז התקרית, אני פעיל לחלוטין". לאור כל אלו אפשר להבין מדוע מיליוני אמריקאים מחכים לעליית הסדרה, ויש לצפות שהיא עוד תביא גילויים חדשים על הפרשה.