טיילור סוויפט בת 30 וזו לגמרי סיבה למסיבה. בטיימינג מושלם עם יום האישה הבינלאומי, כתבה הזמרת האמיצה שלושים שיעורי חיים שלמדה במהלך השנים. כמי שמלווה אותנו כבר יותר מעשור, עם אלבום ראשון שיצא בשנת 2006, סוויפט למדה לא מעט דברים בדרך שיכולים להיות רלוונטיים גם לנו, פשוטות העם.

המגזין "אל" (ELLE) נתן לסוויפט את הבמה לבטא את עצמה, והמאמר שנקרא "שייק איט אוף", מכיל לא מעט פנינים. היא כתבה על פוליטיקה, תקשורת וחברה, אחרי שבשנה האחרונה הראתה לכולם שהיא ממש לא מפחדת להגיד מה היא באמת חושבת. והקהל אהב את זה. היא כתבה על הניצחון במשפט שהיה לה בשנת 2017 נגד שדרן הרדיו דיוויד מולר, שהטריד אותה מינית, ולא מעט אתרים הכתירו אותה כאישה המובילה לשנת 2018, וגם אנחנו חשבנו כך

באופן טבעי, מה שתפס את תשומת לב העולם בפרויקט האישי, היה היחס של סוויפט לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית לאחר מה שעברה, אבל לא רק. "אני מאמינה לקורבנות במקרים של תקיפה מינית", כתבה סוויפט. "משפט התקיפה המינית שלי היה חוויה מדכאת ואיומה. אני מאמינה לקורבנות כי אני יודעת ממקור ראשון על הבושה והסטיגמה שמגיעה עם הרמת היד והאמירה 'זה קרה לי'. זה דבר שאף אחד ואף אחת לא היו בוחרים לעצמם."

סוויפט הסבירה למה חשוב שקורבנות תקיפה מינית יצאו אל האור ויספרו על החוויות הקשות שעברו. "אנחנו מדברים כי אנחנו צריכים לדבר. זה נובע מתוך הפחד שאם לא נדבר זה יכול לקרות למישהו אחר".

נושא נוסף ואישי במיוחד היה האופן בו סוויפט דיברה על הגוף שלה, שהשתנה במרוצת השנים. היא הסבירה שעכשיו, בגיל 30, היא סוף סוף מרגישה חיובית לגביו. "למדתי להפסיק לשנוא כל גרם של שומן על הגוף שלי", היא כותבת, והוסיפה כי נאלצה להתאמן כדי לעלות במשקל ולהפוך את מבנה גופה למקומר יותר, מה שהיה חיובי מאוד בעיני, והעלייה במשקל גרמה לשיער שלה להיראות טוב יותר, ולהיות עם יותר אנרגיה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“Invoking racism and provoking fear through thinly veiled messaging is not what I want from our leaders, and I realized that it actually is my responsibility to use my influence against that disgusting rhetoric,” #TaylorSwift writes for ELLE’s April issue. “I’m going to do more to help. We have a big race coming up next year.” Link in bio to read the full essay.⁣ ⁣ ELLE April 2019:⁣ Editor-in-chief: @ninagarcia⁣ Cover star: @taylorswift⁣ Photographer: @benhassett⁣ Stylist: @paulcavaco⁣ Wearing: @gucci⁣ Hair: @sergenormant⁣ Makeup: @francelledaly, @lovecraftbeauty⁣ Nails: @DeniseBourne37, @deborahlippmann⁣ Producer: Kristen Terry, @roscoproduction

A post shared by ELLE Magazine (@elleusa) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ahead of her 30th birthday, Taylor Swift is sharing 30 things she learned before turning 30. “I’ve come to a realization that I need to be able to forgive myself for making the wrong choice, trusting the wrong person, or figuratively falling on my face in front of everyone,” she writes. “Step into the daylight and let it go.” Link in bio for the full essay penned by ELLE’s April cover star.⁣ ⁣ ELLE April 2019:⁣ Editor-in-chief: @ninagarcia⁣ Creative director: #stephengan Cover star: @taylorswift⁣ Photographer: @benhassett⁣ Stylist: @paulcavaco⁣ Wearing: @burberry⁣ Hair: @sergenormant⁣ Makeup: @francelledaly, @lovecraftbeauty⁣ Nails: @DeniseBourne37, @deborahlippmann⁣ Producer: Kristen Terry, @roscoproduction

A post shared by ELLE Magazine (@elleusa) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

♥️ ME by @quentin_jones ♥️ Thank you @elleuk!

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

סוויפט חושפת את יחסי האהבה-שנאה עם גופה לאחר שנים של דיאטות. "אני חושבת שרבות מאיתנו דוחפות את הגבולות של הגוף בכל מה שקשור לדיאטה. ואם לוקחים את זה רחוק מידי, זה יכול להיות מסוכן באמת", היא ממשיכה. "אין בעניין הזה פתרונות קסם, ואני עובדת על קבלת הגוף שלי יום יום".

אנחנו נאחל לסוויפט מזל טוב ונמשיך להודות לה על כנות בלתי מתפשרת, תעוזה, מנהיגות ושימוש נכון בכוח הרב שלה כזמרת - לקדם סביבה טובה יותר עבור נשים ועבור אנשים בכלל. ככה עושים את זה.