ג'ס הוגן, אמא לשישה מקנזס, שיתפה את הרשת בסיפור הלידה המדהים של מקס, שאת כולו הצליחה לתעד בצורה יוצאת דופן הצלמת תמי קרין מ-Little Leapling Photography.

במשך ימים ג'ס סבלה מצירים, אך ללא שום התקדמות לקראת לידה. היא אפילו התחילה לחשוש שהיא תאלץ לעבור התערבות רפואית כדי לזרז את הלידה, אבל דווקא אז היא הרגישה שמקס הקטן סוף סוף החליט לצאת – ועכשיו. ג'ס היתה בטוחה שהיא לא תספיק להגיע לבית החולים, אך בעלה הזדרז להגיע לשם, כשבדרך הוא עוד הצליח להזעיק את תמי, הצלמת שהיתה אמורה ללוות את הלידה.

"כשעמדנו ליד הפניה האחרונה לבית החולים, התחלתי לצרוח שהתינוק מגיע", ג'ס נזכרת. "טראביס צפר בצופר בטירוף בזמן שאני צעקתי מכאב הצירים". כשהם הגיעו לבסוף לבית החולים, אף אחד לא היה שם כדי לעזור להם. באותו רגע ממש הגיעה תמי. "תמי אמרה לפקידת הקבלה שאני יולדת ברגעים אלו ממש ושהיא חייבת להזעיק עזרה, אבל נראה שהיא לא בדיוק קלטה את הדחיפות של המצב".

"אלוהים, הוא מגיע", היו המילים הבאות שלה ג'ס, "ואז אז התחלתי להוריד את המכנסיים כי יכולתי להרגיש את הגוף שלי דוחף את הראש של התינוק החוצה. הושטתי יד למטה וממש יכולתי להרגיש את הראש שלו. הסתכלתי על בעלי ואמרתי לו 'טראביס, תפוס אותו!'. ללא כל היסוס, הוא עשה בדיוק את זה, בזמן שאני הרגשתי את הגוף שלי דוחף מעצמו את הראש כל הדרך החוצה".

כל זה התרחש על רצפת מסדרון המיון, בזמן שתמי קראה שוב ושוב לאחיות, ובמקביל המשיכה לתעד את הלידה במצלמה. התמונות שהיא תפסה משקפות במדויק את הדרמה שהתחוללה שם, ומראות כיצד האחיות הגיעו ממש ברגע האחרון, כדי ליילד את מקס על רצפת בית החולים.

"זו היתה הלידה הכי מטורפת שלי, אבל גם הלידה הכי מושלמת", מסכמת ג'ס. "זה לא היה מה שתכננתי, אבל זה נגמר בלי שום התערבות, עם תינוק בריא, ועם תמיכה מדהימה של האנשים שקרובים לנו. זה היה יפיפה ואני לעד אנצור כל רגע".