כבר 13 שנה שריקוד על עמוד הוא חלק מרכזי בחייה של אליסון סיפס. לכן, כשהיא נכנסה להריון, היא לא ראתה שום סיבה שבעולם להפסיק לרקוד. הקלילות יוצאת הדופן שבה היא מרחפת על העמוד, גם עם בטן של חודש תשיעי, הפכה אותה לתופעה ויראלית, כשכל סרטון שהיא מעלה ושבו רואים אותה רוקדת, מיד זוכה למיליוני צופים.

כמובן שעם ההצלחה מגיעה גם הביקורת. כמו תמיד כשמדובר באישה ובחייה הפרטיים, יש מי שחייב להביע את דעתו ולהיכנס לה אל תוך הרחם, ואליסון נאלצת להתמודד עם לא מעט אנשים הטוענים שהיא מסכנת את בריאותה, וחמור מכך – את בריאות העובר.

"אני כמעט בשבוע 38 ועדיין ממשיכה להמשיך בכל הכוח, ומתכוונת להמשיך ככה עד הלידה", סיפרה אליסון בת ה-35. "דיברתי עם הרופאים שלי והם כולם מסכימים שאני יכולה להמשיך בשגרת הכושר שלי וכולם הסכימו שכל עוד אני מרגישה טוב, אני יכולה להמשיך כי זה יכול לעזור ללידה ולהחלמה קלים יותר. כולם עודדו אותי להמשיך כל זמן שאני רוצה".

מסתבר שהמסע לאימהות של אליסון היה חלק יחסית: "למרבה המזל היה לי הריון בריא מאוד עם סיבוכים אפסיים", היא משתפת, "ולכן ההתמדה עם מה שאני אוהבת לעשות – תרגילים על מוט - היתה ברכה".

כאמור, אי אפשר שלא להתפעל מהסרטונים של אליסון, אבל בד בבד צריך לזכור שלא עבור כולן ההיריון עובר אותו הדבר. מלכתחילה אליסון היא מורה ליוגה וריקוד, ולכן הגוף שלה רגיל לאימונים מהסוג הזה. בנוסף, כפי שהיא מעידה, ההיריון שלה עבר באופן בריא וללא תופעות לוואי, בעוד שמרבית הנשים – במיוחד מעל לגיל 30 – כן סובלות מתופעות שבמקרה הטוב מעצבנות ובמקרה הרע משפיעות על תפקודן באופן משמעותי. כך או כך אין ספק שאליסון מוכיחה עד כמה הגוף הנשי הוא סוג של פלא.