הריון תקין עם שלישיה שמתרחש באופן טבעי הוא מצב נדיר ביותר, וכנראה שבגלל זה חשבון האינסטגרם של מריה (36) מקופנהגן הפך לפופולרי במיוחד ברגע שהיא התבשרה שהיא נושאת ברחמה שתי בנות ובן אחד.

למריה ולבן זוגה אנדרס יש כבר ילד בן שנתיים. הם היו מעוניינים להרחיב את המשפחה, אבל הם בטח לא ציפו להכפיל אותה תוך מספר חודשים. מהרגע שמריה התבשרה על השלישיה, היא תעדה את המסע בכנות ומבלי לנסות לייפות את המצב, תוך שהיא מדברת על השינויים הקיצוניים שעובר הגוף שלה. אך התהליך שעברה מריה, שהסתיים ממש לפני מספר ימים, טמן בחובו גם לא מעט תנודות במצב הנפשי. לאורך כל התקופה הזו, מריה לא היססה לשתף גם בחלקים האלו, ובחששות שעולות מהשינוי מסטטוס אמא לאחד לאמא לארבעה.

זו, למשל, התמונה הראשונה שמריה פרסמה, מיד כשגילתה שהיא בהריון עם שלישיה. "יש שלושה! אני בדרך הביתה מבית החולים, שעה אחרי שקיבלתי את החדשות הגדולות", כתבה. "קיבלנו את השוק של החיים. ושלושה עוברים שלמים לחלוטין". אין ספק שהתמונה עם העיניים האדומות מבכי והלם חזקה אפילו יותר מהמילים שהיא כתבה.

כמה שבועות אחר כך היא העלתה שתי תמונות שצולמו בהפרש של ארבע שעות בלבד זו מזו, כדי להמחיש את התנודות החדשות במצב הרוח.

 ארבע ימים לפני הלידה, היא פרסמה את הקולאז' הזה, המורכב מתמונות שלה לאורך שבועות ההריון. זאת כדי להמחיש איזה שינוי דרמטי היא עברה, ועד כמה הגוף האנושי (ובמיוחד הנשי) הוא פלאי.

"איזה מסע זה היה!", כתבה מריה. "החל מההלם שהגיע עם הגילוי שהם שלושה, דרך התגובות של האנשים, אינספור הסקירות והבדיקות, ועד לכל ההכנות והתכנון עבור האירוע שמשנה את החיים. שום דבר פה לא היה רגיל". מריה כתבה שהיא שמחה על כך שהעלתה את התמונות מההיריון שלה "הן באמת מתעדות את הצמיחה המסיבית. זה מוזר למצוא את עצמך עם בטן כזו גדולה וזה עוד יותר מוזר שהיא מצליחה לצאת ולעמוד ככה מבלי ליפול".

מריה כינתה את הימים האחרונים שלפני הלידה "משחק ההמתנה", והוא הסתיים ביום שישי ה-14.9, עם לידתם של איבן (1.950 ק"ג), פיליפ (2.070 ק"ג) ואגנס (2.335 ק"ג). עכשיו מעניין יהיה לדעת עד כמה הסבא והסבתא בתמונה.