לפני מספר חודשים, משפחת המלוכה הבטיחה לנו תינוק חדש באביב, והנה- האביב כבר כאן ולכן, מן הסתם, ההתרגשות בשיאה. כולם סופרים את הימים עד הרגע שבו מייגן תצא מתוקתקת מחדר הלידה עם ידיים מלאות (חמסה חמסה), ועד אז הם מנסים לדלות כל פיסת מידע אפשרית על הלידה המתקרבת, ובעיקר לשפוך אור על אחת התעלומות הגדולות של זמננו, כמעט כמו מי היה ג'ק המרטש: מה יהיה מינו של היילוד.

כעת נראה שהתשובה לכך הגיעה מוקדם מהצפוי ומכיוון עוד פחות צפוי: אחת מחברותיה הטובות של הדוכסית, סרינה ווילאמס. הטניסאית, הפכה לאם בספטמבר 2017 ומאז היא מרבה לשתף באימהות שלה, על שלל רגעיה הטובים ומתישים. זו גם הסיבה שהיא נבחרה להוביל את קמפיין החיתולים החדשים של פמפרס, שנקראים Wild Child. כחלק ממסע יחסי הציבור, הגיעה ווילאמס לראיון בערוץ E! ושם – איך לא? – ניצלו את ההזדמנות כדי לקושש עוד קצת אינפורמציה על הלידה הצפויה. ווילאמס אמנם ניסתה להיות זהירה, אבל ברגע של חוסר תשומת לב נפלה לתוך הבור שחפרו לה.

אמנם כשנשאלה איזו מן אמא היא חושבת שמייגן תהיה, הסתפקה ווילאמס בתשובה הקצרה: "היא תהיה האמא הכי טובה, בוודאות". אבל לעומת זאת, כשנשאלה איזו עצה יש לה להעניק לאימהות טריות, היא חשפה קצת יותר. אולי אפילו קצת יותר מדי. "קבלי את הטעויות שלך ואל תצפי מעצמך להיות מושלמת. אנחנו מערימות על עצמנו כל כך הרבה לחץ", ענתה ווילאמס. אחר כך המשיכה לדבר על חברה שלה, שבמקרה נמצאת ברגעים אלו בהריון, והתייחסה לעובר שברחמה בגוף נקבה – ופה כולם התחילו לחשוד.

 

"חברה שלי בהריון והיא כל הזמן אומרת 'הילד שלי בטח יתנהג ככה' ואני רק מסתכלת עליה ואומרת 'לא, היא לא', 'לא, את לא'. ואז היא אומרת לי 'אני צריכה לקבל ממך כמה טיפים', כי גם לי היו כל מיני ציפיות (לפני הלידה)".  

כמובן שהמשפט הזה גרם לעיתונאי הרכילות לעבוד שעות נוספות, אבל האובססיביים לבית המלוכה בוודאי זוכרים  שעד כה השמועות על מין היילוד נטו דווקא לטובת בן זכר, ביחוד לאחר שמגזין Us Weekly התעקש לדווח על מקור עלום שחשף כי במסיבת הבייבי שאוור שערכה מייגן בארצות הברית, היא גילתה לחברותיה שהיא נושאת בן ברחמה. מה גם שמרבית המתנות באירוע היו עטופות בנייר בצבע תכלת – וכולנו יודעים מה זה אומר.

מן הצד השני, היו כאלו שמהרו לטעון שנייר העטיפה היה למעשה הטעייה מכוונת כדי לבלבל את האויב, קרי – אותנו. מה גם שלאורך החודשים האחרונים היו לא מעט דיווחים על כך שמייגן והארי מבקשים לגדל את מי שזה לא יהיה ללא חוקי המגדר המגבילים, ולכן הם בחרו לעצב את החדר המיועד בצבעים ניטרליים של שחור-לבן-אפור. כך שיכול מאוד להיות שכל משחק הצבעים הוא בדיחה על חשבוננו.

ואולי באופן כללי כל משחק ה"איזה מין" הוא סוג של בדיחה מיותרת. הסיכויים של התינוק המדובר לרשת את הכתר הם די קלושים, ולמעשה גם אם היו לו סיכויים טובים, המין לא באמת היה משנה את זה, אז מה הטעם להמשיך ולהתאמץ? בין כך ובין כך נראה שאף אחד שאינו ממעגל מקורביה של מייגן באמת יודע את מין הילוד, ואנחנו נאלץ לחכות עוד קצת כדי לדעת בוודאות. מה שבטוח, ברית לא תהיה.