1. הרגעת תינוק בוכה - כן, זה מלחיץ, זה פחות הסאונד שהייתם מעדיפים לשמוע, אבל אין מה לעשות, תינוקות בוכים, זה חלק מהפיצ'רים שלהם. רגע, אין צורך לדאוג, זה פתיר! קיימות טכניקות מעולות להרגעת תינוק בוכה, אחת מהם היא טכניקה בת שישים שניות אשר הומצאה ע"י גבר (שכנראה רק רצה לחזור לצפות בנטפליקס). תוכלו לקרוא עליה עוד כאן: תינוק מאושר ב- 60 שניות או פשוט לתת מוצץ מרגיע...

ד"ר הרווי קארפ

2. גילוי מוטוריקה עדינה – אם עיסוי תינוקות נשמע מבהיל לאב הטרי, זה לא תירוץ. בראשם של לא מעט אבות חולפת המחשבה הזאת, שהם עלולים לגרום יותר נזק מתועלת כשהם אוחזים בתינוק העדין. וזה בסדר. תנשמו. גם אם לא התחברתם ברגעים הראשונים, גם אם לא הייתם שם בסדנאות יוגה כמו האימא, יש לכם תפקיד חשוב בשלב גילוי המוטוריקה העדינה. שלכם ושלהם. הילד שלכם לומד את העולם, ואתם יכולים לסייע לו בעידוד ובתמיכה. הוא מתחיל להביא את ידיו לפה? הוא חוקר את הסביבה? תהיו שם איתו ביחד, תעודדו ותלמדו אותו דרך משחקים, שטויות שרק אבות יכולים להמציא והרבה רגעי צחוק מספקים. הרי בתכל'ס, רוב האבות אינפנטיליים ;)

3. הנקה - אין גבר שלא נפעם מבת זוגו כשזו מניחה תינוק בוכה בין זרועותיה וגורמת לו להפסיק כשהוא גומע ממנה ארוחת ערב מפנקת. את זה לעולם לא יהיה לכם לצערנו הרב. אף אחד לא יכול לעשות את מה שאימא טבע עושה. כן, גם אתם לא. אבל מה תגידו על בקבוק, שהפטמה שלו קרובה יותר מתמיד לפטמה של אימא?! או בקבוק עם חוויית האכלה הכי קרובה להנקה, שיודעת לדמות את זרימת החלב בצורה טבעית ורציפה? יש בקבוק כזה, NUK Nature Sense ובאמת שאין כמו הבונדינג ביניכם ברגעים האלו של ההאכלה. בונוס לאבות בלבד: לעולם לא תרגישו גודש בשד. בדוק.

4. מולטי טאסקינג: ידוע שגברים לא מסוגלים לבצע שתי פעולות במקביל. למזלכם, יש לכם תינוק, וגם הוא לא מסוגל עדיין. זה נותן לכם יתרון עצום! למה? כי חלק מהתפקיד שלנו כהורים הוא לתעד את כל הרגעים עם הבייבי החדש שלנו. כן, את כ-ו-ל-ם. וזה לא משנה שיש לנו את אותה תמונה בדיוק מאתמול. הרגעתם אותו והוא נרדם? תעדו! גיליתם ביחד תנועה חדשה? להעלות בסטורי! נתתם לו בקבוק שהוא אימץ בקלות? הציגו עדויות מ צ ו ל מ ו ת!