1. פעילות בשוק חדש המאופיין בחסמי כניסה גבוהים

 

מנהלי לופה החליטו לפעול בשוק שאין בו עדיין מתחרים וחסמי הכניסה אליו גבוהים. החלטה זו העניקה להם עדיפות מול מתחרים קטנים שחששו ללכת אל הבלתי נודע, ומול מתחרים גדולים שהתנהלותם איטית יותר.

 

בחברות גדולות נדרש זמן ממושך יותר כדי לקבל החלטה ולהגיב, גם בגלל גודלן וגם בגלל חשש מאינטרסים סותרים. כך, למשל, מתחרים פוטנציאליים כמו חברות הצילום הגדולות קודאק ופוג'י לא מיהרו לפתח עסק הנוגס, מעצם טבעו, בנתח השוק המסורתי של פיתוח תמונות בחנויות צילום.