שלום לך עקרת הבית או עקר הבית. החלב הוא הזהב הלבן של השנים הבאות. רק שבניגוד לזהב אמיתי שאם ישנו או איננו, עדיין נחיה, הרי שבלי החלב אין תינוק, עגל, גור או יונק אחר שישרוד.

עוד ב- Onlife:

ענף החלב הוא ענף הרפתנים. אלה שהרפת עוברת אצלם מדור לדור ומאב לבן, אלה שקמים בכל בוקר בארבע בבוקר, גם כשפלאי הטכנולוגיה שכללו את החליבה. אלה שעל מנת שבקיץ לא תרד תנובת החלב, כי לפרות חם, הם עושים להן מקלחות לפני חליבה, אחרי חליבה ומאוחר בלילה על מנת שתצטננה לקראת חליבת הבוקר.

יוצא שהרפתן חי 20 שעות מיומו ברפת, כולל שבתות, כולל חגים. הרבנות יושבת לו על הזנב בעניין האוכל שהוא מאכיל את הפרות כדי שהחלב יהיה כשר, הפרות כבר לא רובצות בביצת בוץ אלא במשטחים יבשים שנזקקים לקלטור (הפיכת האדמה) יום יומי והנקיון ברפת הגיע לרמות של בית מרקחת.

הרפתן נשאר עם 20 אגורות לליטר

יופי. עכשיו יש חלב והוא נשלח למחלבות. הרפתן - עם המעות המעטות שהוא מרוויח - צריך לשלם על מים, חשמל, ולפועל התאילנדי האחד בלבד שיש לו, ואסור לשכוח את האוכל לפרות שמחירו הולך ומאמיר. מכל העבודה סביב השעון נשארות לו 20 אג' משכורת על ליטר חלב.

המחלבות מייצרות את המוצרים השונים, יקרים יותר ויקרים פחות, מהחלב שרכשו מהרפתנים ושולחות לשווקים.שם המחירים מאמירים ומגיעים לכמעט כפול מהמחיר שגבתה המחלבה, וזה רק כדי שלמחלבה תהיה הזכות להניח את מוצר החלב שלה על המדף ברשתות השיווק. ואת הסכומים האסטרונומים האלה הצרכנים משלמים.

אילי ההון ימשיכו לספור את הכסף

קמה צעקה גדולה כיוון שהחלב ומוצריו הם מוצרי בסיס - שכבר אי אפשר לרכוש כבסיס. הוא יקר מדי.  אז ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט "לסייע" לעם, ועכשיו מבקש לפתוח את השוק ולייבא חלב ממדינות אחרות בעולם. ולמי יש את הכסף הדרוש לרכוש את המוצרים? לאילי ההון שלהם שייכות המחלבות. את ההון שעשו מייצור מוצרי החלב, הם פשוט ימשיכו לעשות מהיבוא.

והרפתנים? מה עליהם? הם יאלצו ליבש את עטיני הפרות ולסגור את הרפתות. לא תהיה להם פרנסה. או נכון יותר לומר - לא ישתלם להם לחלוב כיוון שייצור החלב יעלה יותר מהסכום המועט שמוכנים לשלם להם.

וככה יעלם מהמדינה הענף שהקים את המדינה. ההתישבות העובדת, הרפתנים, עובדי האדמה שהציונות זורמת בדמם עוד מבטן אימם. הרפת המיתולוגית, זו שמכל העולם באים ללמוד ממנה איך לחלוב ואיך לטפל בפרות, מות תמות ולא מות קדושים, אלא מות עושקים ועשוקים.

והרפתנים ימותו יחד איתה. כן. ימותו. נפש וגוף.

ומה לא יודעים הצרכנים?

שהחלב שיובא מחו"ל לא עובר את הביקורת הרפואית הדקדקנית שעובר החלב במחלבות של הרפתנים. כמות החיידקים שנמצאת בו היא באלפים יותר מהמותר לחלב בארץ. הוא נקנה מכל מיני רפתות לא ידועות בכל העולם ובלבד שיהיה זול. לעיתים אלו רפתות פרימטיביות שמהוות סכנה בריאותית של ממש. והוא גם לא כפוף למגבלות הכשרות שמטילה הרבנות על הרפתנים בישראל.

ואתם, הפרשנים הכלכליים שיושבים באולפנים הממוזגים ומפרשנים על פי מה שנאמר לכם מבעלי אינטרסים, יאללה צאו ורדו לשטח, תהיו רפתנים ליום אחד. תחלבו יום אחד. תנשמו חרא של פרות, תקשיבו לקולות השטח, ואז תחזרו לאולפנים ופיתחו את פיכם ויאירו דברכם. וכולנו נקשיב, נעשה ונשמע.

בינתיים, כשיתעוררו כולם, כולנו, יהיה מאוחר.

הרפתנים יהיו עייפים, פגועים, חסרי כל, והארץ זבת חלב שלנו תהיה זבת דם יזע ודמעות.

ראו הוזהרתם.

החתומה מעלה ,החליטה להיות  משטרת החלב.

בת לרפתן, ובת זוג של רפתן.