עם בוא הקיץ, החום והלחות -  חוזרות לתמונה גם הגינה, המרפסת או גג מטופח. הסיכוי לתפוס משב בריזה קריר עם בן או בת הזוג מוציא אותנו החוצה והאירוח עובר אל החלל החיצוני וכך גם שעות המשחק של הילדים. אם גיליתם שהגינה, המרפסת או הגג קצת מוזנחים וזקוקים לכמה שידרוגים - יש לנו הצעות לרהיטים שישדרגו לכם את השהות בחוץ.

 

זול ויעיל: נדנדת בד ליחיד

נדנדת הבד הצבעונית, שנדמה שעוצבה בהשראה דרום אמריקאית, מציעה מראה נעים וצבעוני אבל לא צעקני ותאפשר לכם להתנדנד בנעימים בגן או במרפסת. למרות שהיא מיועדת לאדם אחד בלבד, מחירה הזול מאפשר רכישה של יותר מנדנדה אחת, כדי שכל בני הבית ייהנו.

להשיג ב: רשת הום סנטר.
המחיר: 99 שקלים.

 

המחיר הזול מאפשר לרכוש אחת לכל אחד מבני הבית. נדנדה צבעונית של הום סנטר (צילום: שחר תמיר)

בזכות הצבעוניות: ריהוט גן צבעוני במיוחד

סדרת רהיטי הגן, "גלור", של רשת ביתילי תכניס לגן או למרפסת שלכם אווירת קיץ שמחה וצבעונית. רהיטי הסדרה עשויים מחומרים פלסטיים דמוי עץ וצבועים בטכניקה ייחודית בצבעי כחול, אדום, צהוב וירוק צבעוניים, והם כוללים כסאות ושרפרפים, שולחנות והדומים. אפשר לשלב ביניהם ליצירה של צבעוניות אחידה או דווקא כזו שמנקדת את הגן במגוון צבעים.

להשיג ב: רשת ביתילי.
המחיר:  החל מ-799 ועד 1,999 שקלים, הנחה על קומבינציות ו-30% הנחה לפריטים בודדים לכבוד הקיץ.

 

 

ללכת על צבע אחד או על שילובי צבעים? רהיטי גן של רשת ביתילי (צילום: שי אפגין)

בשביל הסביבה: שטיח גינה

הנה רעיון מקורי שגם זכה לפרסים חשובים באירופה. השטיח של חברת paplilo הבלגית עשוי משאריות צמיגים שחוקים של אופניים שנאספו, נחתכו ונארגו ליריעות שטיח. התוצאה שטיח במראה ייחודי שנובע מהשימוש מחומרים ממוחזרים, ושמתחבר בו סיפור מיוחד ושמירה על הסביבה.

להשיג ב: רשת צמר שטיחים יפים.
המחיר: החל ב-136 שקלים למ"ר.

 

האופניים לא כלולים במחיר. שטיח cyclo של papilio

בזכות המראה הקולוניאלי: מיטת שיזוף 

הפופולריות שצובר הבמבוק במחוזותינו היא עובדה ידועה. הסיבות לה הן שילוב של המראה הייחודי, המחיר הזול יחסית והזמינות של חומר הגלם, כמו גם העובדה שהחומר ידידותי לסביבה ומתכלה. מיטת השיזוף של "קנה קש" עוצבה בהשראת המזרח הרחוק ומזכירה ריהוט בתי מלון מהמזרח הרחוק, היא ניתנת לקיפול ואחסון, וקלה לניקוי ולתחזוקה.

להשיג ב: רשת קנה קש.
המחיר: 2,600 שקלים.

 

 

לשכב על הגב בישראל ולהרגיש במזרח הרחוק (צילום אלעד גונן)

למי שיש לו עודף מזומנים: נדנדת קש

הנה נדנדה למי שיש לו את הכל וחייב רק עוד פינוק אחד. נדנדת ה-Nestrest של חברת Dedon הצרפתית תאפשר לכם להתנדנד בנוחות יחד עם כמה בני משפחה. הנדנדה שעיצובה משלב ראטן, בד ומתכת מעוצבת בצורת טיפה ענקית ומהווה אלמנט עיצובי מרשים שסביבו ניתן לבנות פינת אירוח או פינוק בגינה, במרפסת או בגג.

המחיר: החל ב-49,000 שקלים.
להשיג ב: רשת טולמנ'ס.

 

 

פינוק לכל המשפחה (צילום: מארק טווין)