עסקי הרוקנרול לא מאירי פנים להרבה מהאנשים בתעשייה. גיל 27 הוא גיל מקולל, גדולים וטובים נפרדו מהחיים בדיוק בגיל הזה. קורט קוביין, ג'ניס ג'ופלין, ג'ים מוריסון, ג'ימי הנדריקס ועוד מספר רב של כישרונות. כולם היו בני 27 במותם. כולם סימלו תקופה. גם מוזיקלית וגם אופנתית.

 

 

עוד ב-Onlife:

השמלות שיגרמו לך לסובב ראשים

בלייק לייבלי וליאונרדו דיקאפריו שוב ביחד

מטראש לנסיכה קלאסית, קייט מידלטון המהפך

 

 

 

 

 קורט קוביין וחולצות הפלנל שלו בגראנג'יות היסטרית, ג'ים מוריסון בשער ארוך ומכנסי העור, ג'ניס ג'ופלין בהיפי שיק אותנטי. אמש הלכה לעולמה  איימי ווינהאוס, אחת הזמרות היותר מוכשרות שידענו בתקופה האחרונה. קולה העוצמתי הלך יד ביד עם נפש מתוסבכת ועצובה בגוף שברירי.

 

על איימי ותקריות הסמים כולם שמעו, אבל זה לא מנע מלהיטיה לככב במצעדים ומהמבקרים להלל. ובצדק. מעבר להיותה זמרת מוכשרת היא הכתיבה לנו טרנד אחר.

 

 

סוף ידוע מראש מתוך ידיעה של הדיילי מייל על הדרדרותה של הזמרת

 

בימים הטובים שלה היא נראתה כמו פין-אפ גירל (נערת פוסטרים עם סקס אפיל) קצת מופרעת עם קעקועים ותסרוקת תמנון ענקית. גוף של ברבי ונפש של רוכב אופנועים מחוספס.

האיפור: אייליינר עבה וחתולי היה ממש לסמל המסחרי שלה. כל פעם שרצינו לתאר אייליינר גדול וחתולי היינו אומרים "אייליינר כמו של איימי ווינהאוס". התסרוקת הענקית הולידה לנו מחדש שלל תחפושות איימי כאלה ואחרות בחג פורים.

 

 

האייליינר המפורסם

 

הלבוש, קוקטי, כמעט קלאסי. אבל רק כמעט. שמלות מיני קצרות, לפעמים קצרות מדי, הכל בסגנון רוקיסטי טראשי או פין אפ, אבל מאוד פרוע. חולצות בטן קשורות, מכנסונים ונעלי עקב, כאילו עוד רגע היא הולכת להזניק במסלול מרוץ אי שם בשנות ה-50. המחשופים העמוקים, חזיות הפושאפ. והכל על גוף קטנטן וצנום.

 

 

הקעקועים, קעקועי מלחים בסגנון אולדסקול, סגנון ששמור בדרך כלל לגברים, כיסו את גופה מכף רגל ועד ראש. אלמנטים של נשים חשופות חזה ונערות פין אפ שקועקעו על גופה הזכירו אותה והיוו כמעט פורטרטים עצמיים על הגוף.

 

 

 

 

כמו כל כוכבת אמיתית, איימי הייתה רק אחת. קול נדיר, מראה נדיר מרשים ומוזר ביחד. כמוה, הטרנד האופנתי הייחודי שהכתיבה, גסס עד שנעלם מהנוף. זאת בעוד הזמרת הנפלאה שהכתיבה אותו המשיכה במסלול דעיכה משלה.

 

 

תמיד נזכור אותה בדיוק כמו שהייתה. סמל וכוכבת ענקית שהדהימה אותנו בקולה, סגנונה ותעוזתה. ואדם מתוסבך מאוד.