חוות האיצטרובל

 

לא מזמן טילפנה אליי חברה והציעה לי להצטרף אליה לבקר בחוות אצטרובל, חוות סוסים ובקתות אירוח במצפה עמוקה הקסום. מיד הרמתי גבה, "אני וסוסים? את יודעת שזה לא הולך ביחד שהרי אני הפחדנית הכי גדולה שקיימת בכל מה שנוגע לסוסים".

 

 

 

 

 

מצד שני החלה לקנן בי המחשבה שאולי כדאי שאתבגר ואתחיל להשאיר את הפחדים מאחור. בעודי מתלבטת המשיכה החברה במסע השכנועים ולספר על נפלאות החווה של איריס ואבי ווליס. בני הזוג עברו למצפה עמוקה לפני למעלה מ-30 שנה וביחד הם הקימו חוות סוסים יפייפיה שמציעה טיולי רכיבה, שיעורים לילדים, מבוגרים ושיעורי רכיבה טיפולית שניתנים על ידי אנשי צוות מוסמכים, מיומנים וסופר מקצועים. 

 

כעבור שבוע מצאתי את עצמי בבוקרו של יום ראשון מקסים, שותה תה צמחים שאיריס הכינה לי, זוללת מהעוגיות המדהימות שלה ומנסה להשתלט על הרעד מהפחד מבלי שאף אחד ירגיש. בכל מקרה, איריס מיד הבינה שיש לה עסק עם מישהי בעלת חרדה עמוקה ועם המון אמפתיה, סבלנות, חמלה מקצועיות ונחישות היא הצליחה להעלות אותי על גבה של פפיטה הסוסה. 

 

 

החום, האהבה, ההסברים, האופטימיות והביטחון שאיריס נתנה לי הם אלו שגרמו לי לעלות על פפיטה. עבורי זו עוד אבן דרך וכיבוש במסע, עבור איריס זה פשוט עוד סיפור הצלחה. אני כבר הודעתי למשפחה היכן הולכת להיות החופשה הבאה ומאז אני ממליצה על חוות אצטרובל לכל מי שמחפש את המקום לחופשה מושלמת, מפנקת ובעיקר משלבת טיולי סוסים מדהימים.

 

 

 

חוות האיצטרובל:

אבי ואיריס ווליס

מצפה עמוקה, ד.נ. מרום הגליל

מיקוד: 13802

טלפונים: 052-3595001, 04-6972746     

האתר של חוות האיצטרובל

מייל iriswollis@walla.com

 

 

 

מכתביות עם טאץ' של פעם

 

שרה היא מעצבת גרפית מוכשרת שעומדת מאחורי מותג המכתביות Open Your Heart, שלו סגנון רומנטי עם טאץ' של פעם.

 

 

 

הרעיון נולד אצל שרה מתוך געגוג לימים שבהם הוקדש זמן לכתיבת מכתבי אהבה רומנטיים. מעבר לרעיון המקסים ולעיצוב היפייפה, תהליך ייצור המכתביות הוא לגמרי ידידותי לסביבה החל מבחירת החומרים ועד לאריזת המוצר עצמו, העיצוב מודפס על גבי ניירות ממוחזרים ולאחר ההדפסה שרה גוזרת ומקפלת את הניירות, המעטפות והמדבקות ואורזת אותם בתוך מעטפת כיס חומה. בקיצור, מאה אחוז עבודת יד. אני התאהבתי מיד.

 

 

 

 

מחיר סט: 30 ש"ח והוא כולל 5 ניירות מכתבים, 5 מעטפות ו-10 מדבקות.

האתר של open your heart

 

 

תכשיטים מיוחדים

יפעת הילל היא אשת אשכולות אמיתית. היא אמא למופת ל-4, משתתפת במרתונים באופן קבוע, מדריכת ריצה לקבוצות נשים (גם שלי והיא קורעת אותי) ואם כל זה לא מספיק אז המוכשרת הזאת גם מעצבת תכשיטים מהממים.

 

 

 

הקולקציות של יפעת מגוונות, מרהיבות, ומשלבות הרמוניה של זהב ויהלומים. היא יוצרת את תכשיטיה בטכניקות עדינות של הלחמה ומקפידה על דיוק ורמת גימור גבוהה בזהב 14 ו-18 קראט, ספירים ואבני חן מיוחדות. יפעת פונה לנשים שכמותה, חיות בקצב מהיר ומגוון, אוהבות תכשיטים ואוהבות להרגיש מיוחדות. 

 

היא קשובה לנשיות תשוקה ולקסם ובכך הופכת את חלומותיה הכמוסים של כל אישה למציאות נוצצת עם הרבה מחשבה ואהבה. בנוסף לקולקציות המוצעות, ניתן לעצב ביחד עם יפעת תכשיטים אישיים המשלבים את רצונותיכן בראייה העיצובית המיוחדת של המעצבת.

 

 

 

טלפון: 054-3972958

mailto:ifat.hillel@gmail.com

האתר של יפעת

דף הפייסבוק של יפעת

 

לאתר שלי: מיכאלה מעבירה הלאה